Stukanie zaworów – HLA (hydrauliczne popychacze) a moze to cos innego?

Postprzez waldii » 12 lip 2008, 23:05

Gibsong napisał(a):www.allegro.pl

nie polecam :| lepiej carspeed lub aso
waldii
 

Postprzez Gib » 13 lip 2008, 08:04

przełącznika z allegro byś nie kupił tylko szukał w ASO?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Hugo » 13 lip 2008, 11:40

MECZU napisał(a):moze prubowales go wymienic
Nie, ponieważ moja Madzia jest z 95 r. i podobno w tym roku poprawiono felerny zaworek. U mnie nic nie stuka w silniku (praktycznie nie słychać, że pracuje).
P.S. MECZU wczoraj byłem w Lesznie na imprezie. Umieram hahaha
Gibsong co to znaczy z Flatrock?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Gib » 13 lip 2008, 12:39

miasto w którym jest fabryka Mazdy, jeśli się nie mylę wszystkie Cronosy wyprodukowano właśnie tam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Hugo » 13 lip 2008, 12:50

Gibsong napisał(a):miasto w którym jest fabryka Mazdy
W USA? Moja Mazda również jest wyprodukowana w USA, ale jeśli się nie mylę to w Detroit.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Gib » 13 lip 2008, 16:14

pozwolę sobie wkleić za en.wikipedia:
Also called Mazda 626 Cronos
Ford Telstar
Production 1993–1997
Assembly Flat Rock, Michigan
Hiroshima, Japan
Hofu, Japan
Body style(s) 4-door sedan
5-door hatchback
Layout FF layout
Platform Mazda GE platform
Engine(s) 2.0 L FS I4
2.5 L KL V6
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MECZU » 13 lip 2008, 22:01

a czy mozna zmierzyc cisnienie oleju i wtedy stwierdzic ze jest zaworek do wymiany
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez zibi626 » 20 lip 2008, 21:06

No i po wymianie zaworka w Cronosie – co prawda przejechalem dopiero ok 250 km ale jest cisza,mam nadzieje,ze tak juz zostanie..Za to pojawil sie szum...cos jak pasek rozrzadu, byl zmieniany ok miesiac temu, nie wiem czy "mechanik" cos zje***...sorry za OT – generalnie w moim przypadku – Cronos – wymiana zaworka pomogla :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez MECZU » 24 lip 2008, 22:15

z moja mazda jest cos nie tak na tabliczce psze ze jest to wersja ge a na silniku to jest dokladnie na glowicy pisze fs oco tu chodzi nie wiem
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez MECZU » 24 lip 2008, 22:22

z moja mazda jest cos nie tak na tabliczce psze ze jest to wersja ge a na silniku to jest dokladnie na glowicy pisze fs oco tu chodzi nie wiem
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez qbass » 24 lip 2008, 22:36

Wersja nadwozia GE, wersja silnika FS, nic w tym dziwnego. ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez MECZU » 29 lip 2008, 23:42

jak podniesc zbyt niskie obroty silnika bo mam na gazie jak i na benzynie bardzo male
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez MECZU » 29 lip 2008, 23:43

jak podniesc zbyt niskie obroty silnika bo mam na gazie jak i na benzynie bardzo male
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez qbass » 29 lip 2008, 23:55

MECZU, przeczytaj sobie tytul tego tematu <oczy>
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez MECZU » 30 lip 2008, 11:00

a dokladnie co /// :D
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 18:53
Posty: 30
Skąd: LESZNO
Auto: MAZDA 626 2L 16V LPG

Postprzez qbass » 30 lip 2008, 11:04

Piszesz o niskich obrotach silnika w temacie o stukaniu silnika :|
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Grzyby » 30 lip 2008, 11:26

Gibsong napisał(a):miasto w którym jest fabryka Mazdy, jeśli się nie mylę wszystkie Cronosy wyprodukowano właśnie tam

Wszystkie Cronosy i Speciale wyprodukowane zostały w USA, Detroit, fabryka we FlatRock.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelc » 1 wrz 2008, 18:05

dopiszę się tutaj -przymierzam się do remontu KL-a -silnik ma iść na podmiankę mojego i dzisiaj zdjełem pokrywę -silniczek w środku wygląda całkiem przyzwoicie powiedziałbym że prawie jak nówka
Obrazek
widać że jeździł na dobrym oleju ,ale jak go odpalałem jak był jeszcze na samochodzie to stukały popychacze-teraz po zdjęciu wałków większość popychaczy jest miękka ,dlatego zamierzam na podmiankę zastosować od KF-a tam wszystkie są twarde i chciałbym je przed założeniem rozebrać i wyczyścić -jak się je rozbiera? i jaka jest procedura składania ? ,przyglądam się im i nie bardzo wiem jak je rozebrać :|
Obrazek
Obrazek

No i doczytałem co i jak wystarczy pociągnąć za trzpień ten w środku trzyma się on pierścieniu rozprężnym
:) popychacz już rozebrany czyli z tą miękkością to lekka bujda -bynajmniej w silniku który jakiś czas stał -będzie praktycznie każdy popychacz miękki -po prostu ścieknie olej z szklanek i robią się miękkie ,a teraz jak rozumiem po wyczyszczeniu składamy je w oleju ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez KANAL » 7 wrz 2008, 00:53

A ja spytam czy ktorys z kolegow wymienial zaworek o o ktorym mowa w Xedosie KF? Mimo stanu oleju na F silniczek lubi klekotac...
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez IWS_2008 » 7 wrz 2008, 14:17

co do wymiany zaworka to jest w fotonaprawach
Początkujący
 
Od: 14 sie 2008, 19:52
Posty: 4
Skąd: włocławek
Auto: mazda 626 1.8l 1995r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6