ja na Twoim miejscu kupiłbym zestaw za 200zł do samodzielnego montażu i tyle. Policja tak nowych aut sie nie czepia, zresztą ja nie miałem odkąd mam X żadnych nieprzyjemności z tego powodu
Reflektory ksenonowe, xenon – montaż i eksploatacja
mikolaj jeśli chcesz być legal to nadal musisz zaopatrzyć się w system spryskiwaczy
ja na Twoim miejscu kupiłbym zestaw za 200zł do samodzielnego montażu i tyle. Policja tak nowych aut sie nie czepia, zresztą ja nie miałem odkąd mam X żadnych nieprzyjemności z tego powodu
ja na Twoim miejscu kupiłbym zestaw za 200zł do samodzielnego montażu i tyle. Policja tak nowych aut sie nie czepia, zresztą ja nie miałem odkąd mam X żadnych nieprzyjemności z tego powodu
Adaś napisał(a):ja na Twoim miejscu kupiłbym zestaw za 200zł do samodzielnego montażu i tyle
Też bym tak zrobił
Pytanie tylko czy 6-ka ma taką funkcję w komputerze itd. Bo nie wykluczone że zestaw za 200 zł będzie śmigać aż miło
Poznasz głupiego po postach jego


- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
michi napisał(a):Bo nie wykluczone że zestaw za 200 zł będzie śmigać aż miło usmiech
będzie śmigać http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= podobny temat.....
Mnie zastanawia tylko jedna rzecz, podobno wszystkie lampy w M6 są przystosowane do xenonów... tylko dlaczego w lampach z ORI xenonami jest inny linia padania światła niż w lampach bez xenonów?
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
Co myślicie zatem o takim zestawie ?
http://www.allegro.pl/item400321253_zes ... ancja.html ?
A propos spryskiwaczy, to póki co nie mam pomysłu, gdzie można je kupić, jak mi sie uda dostac to sie zalegalizuje

A propos spryskiwaczy, to póki co nie mam pomysłu, gdzie można je kupić, jak mi sie uda dostac to sie zalegalizuje
- Od: 24 mar 2008, 21:54
- Posty: 260
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km
8000k odpada...
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
mikolaj napisał(a):Co myślicie zatem o takim zestawie ?
Wygląda normalnie, klasyczna chińszczyzna... na bank nie wiele, albo wcale nie różni się od zestawów za 200 zł, więc może nie warto przepłacać... grunt żeby działał, dlatego lepiej kup gdzieś blisko miejsca zamieszkania, żeby w razie usterki móc szybko reklamować
Co do barwy to jednak z tym 8000K moim zdaniem przesadziłeś, nie bierz więcej niż 6000K bo później to już tylko pogarsza się widoczność, przy 8000K w deszczu może być już ciężko. Najlepiej weź jeden z tych trzech : 4300K (najwięcej światła), 5000K, albo 6000K (lekka niebieska poświata)
Poznasz głupiego po postach jego


- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
ok, napisalem 8000 bo sie na tym nie znam
dzieki za rady Panowie
dzieki za rady Panowie
- Od: 24 mar 2008, 21:54
- Posty: 260
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km
Ja mam 8000 i nienarzekam . W deszczu to juz nieistotne jaka barwa.Czy ksenon czy nie to i tak jets kiepsko z widocznością .8000 uważam ,ze swieci ok i barwa jest biala ale wpada w niebieskawa poswiate i to jest [tiiit] a 6000 to jest takie białe ze sobie mozesz taką żarówke w sklepie moto kupić
Ale to juz zależy od gustu kolegi ,chcesz to zobacz moje fotki w galeri to zobaczys zbarwe
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=38307
A wogóle śą to zdjęcia sprzed prawie roku musze powiedzieć , ze barwa troche wypłowiała al emoge sie mylić
A wogóle śą to zdjęcia sprzed prawie roku musze powiedzieć , ze barwa troche wypłowiała al emoge sie mylić
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Miałem okazję jeździć autem z orginalnymi bixenonami i mam mieszane uczucia
Światła mijania mają bardzo wyraźną granicę na asfalcie, dalej jest już tylko ciemność, w przy zwykłych żarówkach ta granica jest łagodniejsza. Oczywiście obszar na którym świecą oświetlany jest dużo lepiej niż przy zwykłych żarówkach.
Długie też miały jakieś dziwne odcięcie, że wydaje mi się że świeciły dużo bliżej i gorzej oświetlały drogę niż u mnie w GE. Tyle że świeciły dużo zimniejszą barwą.
Światła mijania mają bardzo wyraźną granicę na asfalcie, dalej jest już tylko ciemność, w przy zwykłych żarówkach ta granica jest łagodniejsza. Oczywiście obszar na którym świecą oświetlany jest dużo lepiej niż przy zwykłych żarówkach.
Długie też miały jakieś dziwne odcięcie, że wydaje mi się że świeciły dużo bliżej i gorzej oświetlały drogę niż u mnie w GE. Tyle że świeciły dużo zimniejszą barwą.
hbo napisał(a):Podstawowe pytanie..... kupujesz xenony po to żeby fajnie wyglądało, czy po to żeby była lepsza widoczność? jeśli te pierwsze to bierz barwę 8000, a jeśli te drugie to 4300.
To pierwsze, ale wiesz.. bez wioski
Widziałem w jednym MPS'ie (M6) jak gość zapalił to zbladłem.. śliczne, chłodne, śnieżnobiałe światło.
Co prawda nie robi to aż takiego wrażenia jak nowe światła w nowych audi, ale i tak pięknie to wyglądało...
- Od: 24 mar 2008, 21:54
- Posty: 260
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km
sps-snipers napisał(a):W deszczu to juz nieistotne jaka barwa.Czy ksenon czy nie to i tak jets kiepsko z widocznością .8000 uważam ,ze swieci ok i barwa jest biala ale wpada w niebieskawa poswiate i to jest [tiiit]
Przestań kolego głupoty pisać
jeśli tylko znajdziesz żarówkę o temperaturze barwy 6000K w sklepie to daj znać, życze powodzenia w szukaniu....(jeszcze takich niewymyślono-ograniczenia technologicznesps-snipers napisał(a):6000 to jest takie białe ze sobie mozesz taką żarówke w sklepie moto kupić![]()
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wraz z biegiem czasu, palnik xenonowy wchodzi w barwe bardziej niebieskąsps-snipers napisał(a):A wogóle śą to zdjęcia sprzed prawie roku musze powiedzieć , ze barwa troche wypłowiała al emoge sie mylić
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
wiec to prawda ze musza byc spryskiwacze.slyszalem o tym ale nie potrafilem znalezdz w przepisach.podrzuci ktos link do tych przepisow?Adaś napisał(a):mikolaj napisał(a):Spryskiwacze dodają uroku jak mało co.... język
ale jeśli chcesz żeby wszystko było zgodnie z prawem to one tez muszą być
TRACID napisał(a):witam chccialbym zamowic zestaw hid tej firmy ale niewiem czy jest to cos sensownego
sensownego nie ma
-
Bio
kupiłem do swojej BA philipsy h1 BlueVision + pozycyjne w5w BlueVision i oto efekt wizualny (po prawej są BV a po lewej zwykłe): http://picasaweb.google.pl/Paradowski.T ... 3LW7QTbqDg
jak widać, wizualnie nie ma zbytniej różnicy.. h1 może są lekko jaśniejsze natomiast w5w, widać że są białe.. za to jest lepsza widoczność w nocy.. ale też bez przesadyzmu
ogólnie jestem trochę zawiedziony.. ale nie oczekiwałem, że wyjdą mi z tego xenony
jak widać, wizualnie nie ma zbytniej różnicy.. h1 może są lekko jaśniejsze natomiast w5w, widać że są białe.. za to jest lepsza widoczność w nocy.. ale też bez przesadyzmu
ogólnie jestem trochę zawiedziony.. ale nie oczekiwałem, że wyjdą mi z tego xenony
人馬一体
>>>> Mój Dudowóz <<<<
Kupię drzwi tylne od strony kierowcy oraz maskę kolor: 12K (323F BA po lifcie)

Kupię drzwi tylne od strony kierowcy oraz maskę kolor: 12K (323F BA po lifcie)
dude napisał(a):ogólnie jestem trochę zawiedziony..
Niestety, nie tylko Ty. Te żarówy tylko nabijają producentom kasę, efekt nie wart pieniędzy. Zainstaluj dzienne, ponieważ na tych długo nie pojeździsz i wtedy już będziesz bardzo zawiedziony.

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje