najwieksze pochwaly oczywiscie naleza sie Lukano




kolejne podziekowania dla xXx ktory pomimo natloku zajec znalazl dla mnie czas, pomogl w wyborze lokalizacji, warsztatu oraz negocjacjach ze sprzedajacym
z innych osob ktore rowniez zdalnie pomogly, musze wymienic Kadet, Palkerson, Walus
podziekowania tez dla kierownika z warsztatu przy parkingu pod Leclerc bo za darmo moglem wjechac, podniesiono mi auto i razem z tam obecnymi mechanikami sobie dokladnie je obejzalem od spodu
zostalem mile zaskoczony takim milym przyjeciem i checia pomocy od klubowiczow z Lublina
co do samego auta to sprzedajacy sprowadzil je od szwabow (nawet dostalem oryginalna niemiecka instrukcje obslugi do GD) i mozna powiedziec ze wcale tak bardzo mu nie zalezalo na sprzedazy wiec i cene dal wysoka i tez nie bardzo chcial sie przekonac do jej obnizenia bo mial duzo sentymentu do auta ale za to szczerze opowiadal co i jak z autem sie dzialo
kolorek standard metallic, silnik 2.0i, z wyposazenia jest welur, elektryczne szyby, szyberdach na korbe i oryginalne kolpaki
jako ze swoja Madzie sprzedawal bede to 'zamienie' sobie pare rzeczy i doposarze swoja obecna a wtedy moze i jakies foty umieszcze na forum
ponizej zamieszczam zdjecia jeszcze z ogloszenia



od zakupu zrobilem juz jakies 770 kilometrow i trzeba przyznac ze pomimo iz czuc roznice miedzy europa a ameryka to auto 'dobrze idzie' i nie wykazuje jak na razie zadnych problemow
tak przy okazji to musze tez pochwalic trase z Lublina na przemysl przez Bilgoraj/Jaroslaw bo to kraina dlugich prostych
jak na razie mam ta przejsciowa przyjemnosc posiadac dwie GD w zblizonej konfiguracji