
Żarówki H4
Tak też właśnie pomyślałem. O ile światła na pozycji i na włączonych mijania (oczywiście przód) z tyłu świecą się czterema żarówkami, o tyle STOP świecił się tylko po żarówce na lampę. Teraz jest po dwie 

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
ja Ci polecam OSRAM true blue light (bilux p43t) super zaroweczki ladnie swieca ma bialo niebiesko (10-30% blue ) dobra widocznosc ...... i wszystkich w..... bo swiatlo jest dosyc ostre, ja mam dobrze wyregolowane lampy ale oslepiaja ....
wszystko oczywiscie zgodnie z prawem 55w 

Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic 
- Od: 24 lis 2004, 14:57
- Posty: 192
- Skąd: kraków
- Auto: mazda mx3
Tak jest, macie racje, teraz i mi się świecą cztery światła stopu. Miałem odcięte kable!! Fajnie co?? Ale teraz to wygląda super. Tak w nawiasie to jeszcze nie widziałem innej 323 bg z 4 światłami stopu, może mają być 2??
- Od: 18 mar 2004, 10:08
- Posty: 116
- Skąd: kolobrzeg
- Auto: toyota corolla E10
Moja jeździ tak od tygodnia
Też miałem odcięte przewody. Widać w wersji nie na rynek USA tak jest fabrycznie robione, aby dostosować pojazd do panujących przepisów. Gdyż zauważ, że jeden STOP świeci się teraz (ten nowo podłączony) na czerwono, co zgodnie z polskim (i nie tylko) prawem jest naruszeniem przepisów.
Ale szczerze mówiąc mam to w
Wystarczy, że pozostałe elementy mam zgodne z przepisami.



Też miałem odcięte przewody. Widać w wersji nie na rynek USA tak jest fabrycznie robione, aby dostosować pojazd do panujących przepisów. Gdyż zauważ, że jeden STOP świeci się teraz (ten nowo podłączony) na czerwono, co zgodnie z polskim (i nie tylko) prawem jest naruszeniem przepisów.
Ale szczerze mówiąc mam to w

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
A przepisy przypadkiem nie pozwalaja miec 4 swiatel STOP-u?
Jesli dobrze pamietam, kodeks, jest tam mowa o 4 swiatlach. Moja interpretacja jest taka, ze chodzi o punkty swiatla, a nie zarowki, czyli jeden reflektor jest liczony jako jedno zrodlo bez wzgledu na ilosc zarowek. Gdyby to uwzglednic, po dodaniu swiatla za szyna wychodzi 5 
A jak ktoś w spajderze montuje sobie światło STOP, które składa się z powiedzmy dziesięciu żaróweczek, to czy narusza Kodeks Drogowy, choć łącznie posiada trzy lampy
Ciekawa sprawa. Chciałbym poznać interpretację większej rzeszy użytkowników FORUM
Ciekawa sprawa. Chciałbym poznać interpretację większej rzeszy użytkowników FORUM
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Heyah!!!!
Czytając początek forum juz chyba wszystko jasne co i jak z tymi zarówkami ale........
Czy ktoś moze posiada jakies zdjęcia zeby porównać efekt PHILIPS BLUE VISION i GT 150. Czy lepiej postawić na troche "niebieskiego" szpanu, czy jednak róznica jest tak duza w widoczności i zakupic GT 150...
Hmm... Obecnie smigam na jakichś +50% wiecej swiatla ale to wszystko malo do biksenonów
To jedyne forum gdzie znalazłem coś o PHILIPSach
Pozdrawiam!!
Arek
Czytając początek forum juz chyba wszystko jasne co i jak z tymi zarówkami ale........

Pozdrawiam!!
Arek
-
Gość
Podróbki Xenon'ów są odradzane, bo to zwykła żarówka, tylko pomalowana na niebiesko, lub bańka stworzona z niebieskiego szkła. A co za tym idzie i światło jest przytłumione.
Natomiast Philips PowerPlus + 50% albo tym bardziej Philips Power2Night GT-150, to żarówki o wyjątkowej mocy światła, przy standardowym poborze prądu (55/60W).
Philips PowerPlus + 50% są topowymi żarówkami Philips'a, biorąc pod uwagę moc i jakość światła. Wprowadzono co prawda obecnie żarówki z trzema poziomami (warstwami) światła, ale ponoć trochę lepiej widać na nich w mgle i gorszych warunkach, ale nie przebiją Philips PowerPlus + 50% pod względem oświetlenia w nocy oraz efektu (totalnie białe światło z lekką poświatą w reflektorze).
Ja wybrałem Philips PowerPlus + 50%.
Natomiast Philips PowerPlus + 50% albo tym bardziej Philips Power2Night GT-150, to żarówki o wyjątkowej mocy światła, przy standardowym poborze prądu (55/60W).
Philips PowerPlus + 50% są topowymi żarówkami Philips'a, biorąc pod uwagę moc i jakość światła. Wprowadzono co prawda obecnie żarówki z trzema poziomami (warstwami) światła, ale ponoć trochę lepiej widać na nich w mgle i gorszych warunkach, ale nie przebiją Philips PowerPlus + 50% pod względem oświetlenia w nocy oraz efektu (totalnie białe światło z lekką poświatą w reflektorze).
Ja wybrałem Philips PowerPlus + 50%.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
W takim razie nie opłaca mi sie wymieniać tych +50%... na GT 150?? Czy bedzie jednak widoczna różnica w świeceniu?? Chciałbym zobaczyc jakies fotki kto ma załozone BLUE VISION jak to wygląda
Jakies real foto bo wszedzie spotyka sie "to samo" zdjecie które pokazuje ze one są lepsiejsze od normalnych, ja to wiem ale chciałbym nacieszyc sie widokiem BLUE nie kupując ich
Hmm... w kropce jestem bo jednek troche kosztują 
-
Gość
Zdjęcia z mojej wymiany zamieściłem na poprzedniej stronie. Ale to jest porównanie Philips Power2Night GT-150 ze zwykłymi H4. Philips BlueVisionUltra na pewno świecą słabiej, ale ich zadaniem nie jest świecić jasnym, mocnym światłem, lecz głównym ich celem jest bajeranckie wyglądanie – EXTRA DESIGN. Ja niebieskie Philips'y założyłem sobie tylko na pozycyjne z przodu, bo tu bajer może być, ale jako główne oświetlenie wybrałem przede wszystkim mocne i wyraźne oświetlenie drogi a bajer na drugim miejscu.
Sam musisz wybrać, czy zależy Ci na jakości światła, czy na szpanie
Poczytaj wypowiedzi ludzi, co mają takie niebieskie światałka. Twierdzą oni, iź w deszczowe dni takie światło wręcz wsiąka w mokry asfald, stając się niemal niewidocznym. Ale cóż... wybór nalezy do Ciebie...
Sam musisz wybrać, czy zależy Ci na jakości światła, czy na szpanie
Poczytaj wypowiedzi ludzi, co mają takie niebieskie światałka. Twierdzą oni, iź w deszczowe dni takie światło wręcz wsiąka w mokry asfald, stając się niemal niewidocznym. Ale cóż... wybór nalezy do Ciebie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet chyba masz racje, moze i nie ma co przesadzać z tym BLUE
Ale z drugiej strony ludzie piszą ze one tez są dobre
Szczerze mójąc nie znalazłem innego forum gdzie ktoś sie wypowiadał na temat PHILIPSów. Chyba narazie pozostane przy moich +50%... one tez są spoko! A za to zamówiłem juz sobie BLUE VISION do postojówek
teraz tylko cierpilwie czekać na przesyłke
Wielkie dzieki!!!!
Pozdrawiam!!
Arek
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Pozdrawiam!!
Arek

-
Gość
Witam
Od wczoraj na Philips Vision + 50% i efekt jest wyraźny.Wreszcie widze granicę snopu światła na jezdni. Nie wiem dlaczego, ale w 323c żarowki światel drogowych znajduja sie bezpośrednio za jedną warstwą szkła (tą nadajaca kształt przodu maski) co jest o.k. – natomiast żarówki światel mijania znajduja sie wewnątrz dodatkowego reflektora (schowanego pod ta w/w warstwą przez co światlo mijania musi przebić się przez dwie warsty szkła (pierwsza pionowa i po 10-15 cm ma jeszcze jedną tą w/w nadającą kształt) .Przypuszczam że właśnie dlatego światła mijania są tak mizerne.Zastanawiam się na rozebraniem reflektora i usunięciu tej wewnętrznej warstwy szkła z wew. reflektora .Może ktoś to robił?
Tak czy inaczej dopiero te żarówki (vision +50%) poprawiły ewidentnie widoczność.Zobaczymy jak będzie z trwałością , na razie polecam.
Od wczoraj na Philips Vision + 50% i efekt jest wyraźny.Wreszcie widze granicę snopu światła na jezdni. Nie wiem dlaczego, ale w 323c żarowki światel drogowych znajduja sie bezpośrednio za jedną warstwą szkła (tą nadajaca kształt przodu maski) co jest o.k. – natomiast żarówki światel mijania znajduja sie wewnątrz dodatkowego reflektora (schowanego pod ta w/w warstwą przez co światlo mijania musi przebić się przez dwie warsty szkła (pierwsza pionowa i po 10-15 cm ma jeszcze jedną tą w/w nadającą kształt) .Przypuszczam że właśnie dlatego światła mijania są tak mizerne.Zastanawiam się na rozebraniem reflektora i usunięciu tej wewnętrznej warstwy szkła z wew. reflektora .Może ktoś to robił?
Tak czy inaczej dopiero te żarówki (vision +50%) poprawiły ewidentnie widoczność.Zobaczymy jak będzie z trwałością , na razie polecam.
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
Bez kitu...
Ja mam żarówy +30% więcej światła
trzeba jednak coś z tym zrobić
!! Z tego, co zrozumiałem z róznych źródeł BV są chyba bielsze od GT 150, mają wiecej tych kundli.
GofNet widziałeś te i te światełka?? Doradź proszę, bo zdecydowałem się jednak na wymianę
Które dają bielsze światło??
Już nie ważne, czy świecą niebiesko czy nie 


![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Gość
Ja nie kupowałem żarówek Philips VisionPlus + 50% na światła główne (czyli mijania i drogowe H4 55/60W). Żarówki z tej serii wrzuciłem do świateł STOP'u (4 x tył) i kierunkowskazów głównych (2 x przód + 2 x tył).
Natomiast na światła główne obrałem topowe Żarówki Philipsa, które chyba do dziś są nie do pobicia przez produkty samego Philipsa
Są to Philips Power2Night GT-150 H4 55/60W. Co prawda Philips wprowadził nowego typu żarówki na rynek: Philips NightGuide, ale do jazdy w normalnych warunkach są one gorsze, niż GT-150. Mają taki bajer, że światło jest w trzech odcieniach, dzięki czemu w czasie mgły i deszczu oświetlają drogę i pobocze najwyraźniej ze wszystkich żarówek Philips'a, ale niestety świecą standardowym natężeniem światła. No i nie są białe, tylko żółto-biało-niebiesko. Czyli defakto świecą na żółto
Co do żarówek Philips VisionPlus + 50% H4, to jest to ekonomiczna wersja Philips Power2Night GT-150 H4. Świecą trochę słabiej oraz jakość samego światła (odcięcie cienia) jest gorsza. Dlatego też kosztują 50% do 70% taniej, niż Philips Power2Night GT-150 H4.
Wspomniałeś, że nie ma ich w ofercie. Otóż są na Allegro w dziale:
Motoryzacja -->
Części samochodowe -->
Oświetlenie -->
Żarówki.
Na przykład Philips Power2Night GT-150 H4 sprzedaje
andreeas7 aktualnie na aukcji
Philips power2night H4GT150 (numer 60388886) za 79zł za komplet (dwie sztuki). Niestety dosyć drogo, ale może dlatego, że obecnie nikt, poza nim ich na Allegro nie oferuje (brak konkurencji). Ja kupowałem je ostatnio za 59zł za komplet (dwie sztuki).
Dla porównania żarówki Philips VisionPlus + 50% można obecnie kupić u
dekis na aukcji
Żarówka H4 Vision Plus 50% PHILIPS 100%oryginal (numer 59729207) w cenie 23zł za sztukę (komplet: 46zł).
Żarówki Philips Power2Night GT-150 H4 dają mocne, białe światło z niemal niezauważalną niebieskawą poświatą. Światło jest bardzo symetryczne i precyzyjne. Występuje wyraźna briera odcięcia między światłem i cieniem. Znaki i drogowskazy nie tylko są oświetlane, lecz wręcz świecą w promieniach tych żarówek. Na dodatek ich żywotność jest nawet do czterech razy dłuższa, niż Philips VisionPlus + 50%, które potrafią się spalić niekiedy już po pół roku użytkowania.
Dlaczego? Ponieważ bańka tej żarówi jest wykonana ze szkła kobaltowego (barwionego na niebiesko), co nieco zmniejsza ich jasność. Oczywiście poza zaletą szpanerskiego koloru żarówek XENON'owych, mają one pewną wadę, z którą niektórzy nie mogą się pogodzić. Mianowicie w czasie deszczu światło na asfalcie ginie, jakby wsiąkało w niego. Wtedy widać bardzo słabo, co jak się domyślasz, zauważalnie wpływa na bezpieczeństwo. Nie dość, że słabiej świecą, to jeszcze na dodatek światło znika na mokrej, czarnej powierzchni asfaltu.
Dlatego się na nie nie zdecydowałem
Jeśli dokładnie czytałeś moje posty w tym temacie, to zapewne wiesz, dlaczego akurat tak dobrałem żarówki. Aby tego ponownie nie powtarzać podsumuję to tak:
Extra mocne i białe, wyraźne światło na przód. Bardzo mocne światło na kierunki i światła STOP'u. Niebieskie światełka w pozycję dla bajeru – na postoju fajnie wygląda, a poza tym (zwłaszcza zimą) owe niebieskie światełka Philips BlueVision dają niebieską poświatę, dzięki czemu na śniegu widać, jakbym miał XENON'y.
PS. Nie raz mi się już zdażyło, że jadąc na trasie lewym pasem ruchu przede mną zjeżdzały auta, typu BMW, Mercedes, czy VW. Gdy wyprzedziłem takiego delikwenta, to ładnie musiał być zdziwiony, że to nie jakaś fura za setki tysiące złotych, tylko stara, wysłużona Mazda 323 BG
Natomiast na światła główne obrałem topowe Żarówki Philipsa, które chyba do dziś są nie do pobicia przez produkty samego Philipsa

Co do żarówek Philips VisionPlus + 50% H4, to jest to ekonomiczna wersja Philips Power2Night GT-150 H4. Świecą trochę słabiej oraz jakość samego światła (odcięcie cienia) jest gorsza. Dlatego też kosztują 50% do 70% taniej, niż Philips Power2Night GT-150 H4.
Wspomniałeś, że nie ma ich w ofercie. Otóż są na Allegro w dziale:





Na przykład Philips Power2Night GT-150 H4 sprzedaje


Dla porównania żarówki Philips VisionPlus + 50% można obecnie kupić u


Żarówki Philips Power2Night GT-150 H4 dają mocne, białe światło z niemal niezauważalną niebieskawą poświatą. Światło jest bardzo symetryczne i precyzyjne. Występuje wyraźna briera odcięcia między światłem i cieniem. Znaki i drogowskazy nie tylko są oświetlane, lecz wręcz świecą w promieniach tych żarówek. Na dodatek ich żywotność jest nawet do czterech razy dłuższa, niż Philips VisionPlus + 50%, które potrafią się spalić niekiedy już po pół roku użytkowania.
Nie nie są bielsze. Żarówki Philips BlueVision świecą na niebiesko. Posiadają standardowy poziom światła, więc nie świecą widniej, niż zwykłe żarówki. Ba, świecą nawet słabiejARO napisał(a):Z tego, co zrozumiałem z róznych źródeł BV są chyba bielsze od GT 150

Dlatego się na nie nie zdecydowałem

Jeśli dokładnie czytałeś moje posty w tym temacie, to zapewne wiesz, dlaczego akurat tak dobrałem żarówki. Aby tego ponownie nie powtarzać podsumuję to tak:
Extra mocne i białe, wyraźne światło na przód. Bardzo mocne światło na kierunki i światła STOP'u. Niebieskie światełka w pozycję dla bajeru – na postoju fajnie wygląda, a poza tym (zwłaszcza zimą) owe niebieskie światełka Philips BlueVision dają niebieską poświatę, dzięki czemu na śniegu widać, jakbym miał XENON'y.
PS. Nie raz mi się już zdażyło, że jadąc na trasie lewym pasem ruchu przede mną zjeżdzały auta, typu BMW, Mercedes, czy VW. Gdy wyprzedziłem takiego delikwenta, to ładnie musiał być zdziwiony, że to nie jakaś fura za setki tysiące złotych, tylko stara, wysłużona Mazda 323 BG
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Cześć wszystkim,
Z powyższego wynika, że wśród zwykłych żarówek GT150 P2N są chyba najlepsze, lecz nie ma ich w wersji H1. Zatem dla użytkowników aut z żarówkami H1 pozostaje więc chyba wybór pomiędzy:
– PHILIPS VisionPlus + 50%
– HELLA Light Power + 50%
– OSRAM SilverStar + 50%
– LUMIKO White
Może koledzy mający z kilkoma z nich doświadczenie wypowiedzą się na ten temat, aby spróbować (o ile to w ogóle możliwe) wyłonić tą jedną. Myślę, że osobę szukającą dobrych H1 (w tym i mnie) bardziej zainteresuje kwestia efektywnego oświetlania przedpola jazdy aniżeli cena (choć wszystkie kosztują chyba podobnie).
Więc jak? Może wyjaśni się w końcu odpowiedź na pytanie, stawiane myślę że przez wiele osób.
Dzięki,
pozdrawiam!
Z powyższego wynika, że wśród zwykłych żarówek GT150 P2N są chyba najlepsze, lecz nie ma ich w wersji H1. Zatem dla użytkowników aut z żarówkami H1 pozostaje więc chyba wybór pomiędzy:
– PHILIPS VisionPlus + 50%
– HELLA Light Power + 50%
– OSRAM SilverStar + 50%
– LUMIKO White
Może koledzy mający z kilkoma z nich doświadczenie wypowiedzą się na ten temat, aby spróbować (o ile to w ogóle możliwe) wyłonić tą jedną. Myślę, że osobę szukającą dobrych H1 (w tym i mnie) bardziej zainteresuje kwestia efektywnego oświetlania przedpola jazdy aniżeli cena (choć wszystkie kosztują chyba podobnie).
Więc jak? Może wyjaśni się w końcu odpowiedź na pytanie, stawiane myślę że przez wiele osób.
Dzięki,
pozdrawiam!
- Od: 6 gru 2003, 00:45
- Posty: 7
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 Cronos 2.5V6 94r w manualu
Zatem dla użytkowników aut z żarówkami H1 pozostaje więc chyba wybór pomiędzy:
– PHILIPS VisionPlus + 50%
– HELLA Light Power + 50%
– OSRAM SilverStar + 50%
– LUMIKO White
Mogę wypowiadać tylko na temat H1 – VP 50% i polecam

I jeszcze pytanie czy H3 wejdą odpowiednio do gniazda H1 ? , a jeśli tak to może by poszukać czegoś ciekawego w opcji H3.
LUP
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki