Witam
Mój akumulator rozładowuje jakiś pożeracz prądu-na postoju około 400mA. Widzę,ze jak wyjmę bezpiecznik BTN, to prąd spada do 70 mA.
Czy ktoś może wie, co zabezpiecza ten bezpiecznik?
Czy dostępne są gdzieś schematy tego obwodu?
Pozdrawiam
Rozładowywanie akumulatora na postoju – bezpiecznik BTN
Strona 1 z 1
Wygooglowalem coś takiego:
The BTN fuse is the "Back to Normal" fuse. What this fuse does is resets the ECU (electronic control unit)... when you put the fuse in the BTN slot, it completes the circuit to reset the ECU.. when you remove it.. it's reset. This is not a fuse that should be left in.. only use it to reset your ECU if you're having problems. Hope this helps!
To obwód resetujący ECU. Po włożeniu bezpiecznika i następnie jego wyjęciu resetuje się ECU. To nie jest bezpiecznik który powinien być włożony na stałe.
A gdzie indziej że to co innego:
http://howto.globalvicinity.com/gv_wiki ... &co=1&vi=1
The BTN fuse is the "Back to Normal" fuse. What this fuse does is resets the ECU (electronic control unit)... when you put the fuse in the BTN slot, it completes the circuit to reset the ECU.. when you remove it.. it's reset. This is not a fuse that should be left in.. only use it to reset your ECU if you're having problems. Hope this helps!
To obwód resetujący ECU. Po włożeniu bezpiecznika i następnie jego wyjęciu resetuje się ECU. To nie jest bezpiecznik który powinien być włożony na stałe.
A gdzie indziej że to co innego:
http://howto.globalvicinity.com/gv_wiki ... &co=1&vi=1
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
masz gdzies jakies spiecie ... BTN fuse ... *ja mysle ze on powinien siedziec...
sprawdz masy wszystkie czy zadna nie luzne i czyste – slyszalem o takim przypadeku i problem byl kabel od alternatora... zardzewialy
http://forums.mazdaworld.org/index.php?showtopic=22048
zobacz tu jak kumasz angielski
sprawdz masy wszystkie czy zadna nie luzne i czyste – slyszalem o takim przypadeku i problem byl kabel od alternatora... zardzewialy
http://forums.mazdaworld.org/index.php?showtopic=22048
zobacz tu jak kumasz angielski
Witam ponownie
Rano sprawdzałem :alternator wypinając go ,jego kabel główny i wzbudzenie
Z wypiętym tym bezpiecznikiem samochód odpala,ale od razu załączają sie same światła krótkie i nie działają wtedy wycieraczki.Wyeliminowałem centralkę z zestawu gł,wyjmowałem wszystkie bezpieczniki nad nogami pasażera ,a prąd dalej nawet 500 mA!.Ale jak się wyjmie
wtykę z prawej strony tego panelu z bezpiecznikami ,to jest OK.Jutro zobaczę co z tym:}
Rano sprawdzałem :alternator wypinając go ,jego kabel główny i wzbudzenie
Z wypiętym tym bezpiecznikiem samochód odpala,ale od razu załączają sie same światła krótkie i nie działają wtedy wycieraczki.Wyeliminowałem centralkę z zestawu gł,wyjmowałem wszystkie bezpieczniki nad nogami pasażera ,a prąd dalej nawet 500 mA!.Ale jak się wyjmie
wtykę z prawej strony tego panelu z bezpiecznikami ,to jest OK.Jutro zobaczę co z tym:}
- Od: 23 lip 2008, 10:37
- Posty: 4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości