Po ponad rocznym rozkoszowaniu się walorami KL'a przyszedł czas na ponowne pokazanie magdaleny w NM. Autko posiadam od czerwca 2007r.
Dane ogólne:
* rok produkcji 1992
* kraj pochodzenia: Szwajcaria
Dane techniczne:
* pojemność skokowa silnika: 2497 ccm
* moc maksymalna:
* maksymalny moment obrotowy:
* wymiary: 4700x1750x1390 mm
* spalanie benzyna: trasa 7,5 – 9 litrów, miasto 9,5 – 12 litrów
* spalanie gaz: trasa 9 – 12 litrów, miasto 11 – 15 litrów
Wyposażenie:
* klimatyzacja
* ABS
* tempomat
* wspomaganie kierownicy
* automatyczna skrzynia biegów ( naprawdę fajowa
* elektryczne otwierane szyby i regulowane lusterka (podgrzewane)
* elektrycznie otwierany szklany szyberdach
* elektryczna regulacja fotela kierowcy
* elektryczna antena
* regulacja wysokości kierownicy, pasów i reflektorów
* światła przeciwmgielne
* welurowa tapicerka
* składana i dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
* centralny zamek + alarm z pilotem
* styropianowe, dobrze dopasowane wyciszenie podłogi bagażnika
Modyfikacje
* felgi Toora T670 series ( dokładnie T675 7,5 X 17 cali )
* opony Yokohama 215/45/R17
* pierścienie centrujące własnej produkcji z Wolframu 0,25mm. Dzięki nim nie ma bicia na kierownicy po przekroczeniu 130 km/h
* instalacja LPG IV generacji
– wydech Ulter – założony spowrotem seryjny wydech ( lada dzień powróci końcówka Ulter'a )
– sprężyny progresywne Jamex -35mm – założone spowrotem oryginalne sprężyny ( stan dróg w stolicy, oraz krawężniki )
* niebiesko zielone żaróweczki przy drzwiach i w przedniej podsufitce
* hamulce Brembo/Ferodo
* głośniki JBL, tweetery
* radio CD/MP3/USB JVC KD-G 731
* oczyszczenie, i wygłuszenie deski roździelczej ( wreszcie nic nie trzeszczy )
* aluminiowe ramki zegarów
Plany
* dokładniejsze wyciszenie auta ( wliczając szyber )
* turbo lub kompresor ( pewnie to drugie, albo wcale – w trakcie obmyślania i czytania )
* dolot zimnego powietrza, może stożek
* przejście na olej Dexelia Ultra 5W30 ( już zakupione 6 litrów ), obecnie jest Shell 10W40
* kolektory wydechowe z kwasówki
* bardzo dokładne przejrzenie i zabezpieczenie auta przed korozją na conajmniej kilka lat
– jakieś fajny, niezagłośny wydech Remus'a – rezygnacja, seria jednak brzmi pięknie
Pierwsze fotki, strzelone dzisiaj ( 20.07.2008 ) przy okazji wyjazdu na działkę, madzia niestety trochę brudna.
Temat będę rozbudowywał w miarę możliwości





A tutaj zdjęcie zrobione tydzień temu (13.07.2008) jeszcze przed zdjęciem starego wydechu Ulter'a. Potem nastała cisza

Tour de Europe wrzesień 2010

Więcej zdjęć mazdy z wycieczki na drugiej stronie wątku