[AJ] Częste uruchamianie się wentylatora chłodnicy M6 3.0V6
z którego roku masz autko, Mazda w stanach miała akcję serwisową wymieniali sterownik wiatraków chłodnicy,
być może masz niewymieniony sterownik, FAN CONTROL MODULE
podaj vin andrev001, ma dojście do carfaxa, jeśli nie miałeś wymienionego sterownika w uwagach będziesz mieć wezwanie do serwisu
być może masz niewymieniony sterownik, FAN CONTROL MODULE
podaj vin andrev001, ma dojście do carfaxa, jeśli nie miałeś wymienionego sterownika w uwagach będziesz mieć wezwanie do serwisu
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
hmm. u mnie jest podobnie – auto na postoju zalacza bardzo czesto wiatrak (myslalem ze to moze mala ilosc czynnka w klimie), ale moze to tez sterownik – i pytanie jak polskie serwisy Mazdy traktuja wersje auta z US 
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
wymieniłem ten sterownik dzięki uprzejmości forumowicza jerrego_skarbka (przywiózł sterownik usa),
problem zniknął
jeśli nie wymienisz tego sterownika może okazać się, że nie załączy się na czas i przegrzejesz silnik,
w zasadzie to sterownik załącza wiatraki kiedy chce i kręci z różną prędkością obrotową raz szybko raz wolno
problem zniknął
jeśli nie wymienisz tego sterownika może okazać się, że nie załączy się na czas i przegrzejesz silnik,
w zasadzie to sterownik załącza wiatraki kiedy chce i kręci z różną prędkością obrotową raz szybko raz wolno
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
nie wrozy to nic dobrego – dzieki uprzejmosci andrev001 moze sie dowiem czy moj model ma do wymiany sterownik. Pewnie i tak zrobie generalny przeglad w serwisie bo jest pare rzeczy, ktore mnie niepokoja – np. wyciek wody z pod silnika lub szary dym z obu rur na postoju – ale to pewnie dlatego ze auto stalo dlugo w komisie i nie jezdzilo – teraz juz nie kopci. Tak czy inaczej warto sprawdzic i zrobic przeglad (30tys. przejechane, a ja nie mam historii napraw auta)
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
i wyszło że moduł do wymiany i nie tylko.
Kurcze, za zdięcia i jak przypłyneła do mnie był lekko czaśnięty tył (zderzak, lekko wgięta tylna belka i klapa), nawet światła nie były ruszone, a tam wyczytałem że to złom. Wkleje co przeczytałem:
Ostrzeżenie:
Poważne problemy zostały zgłoszone przez Departament Pojazdów Motorowych (DMV). Ten samochód nie kwalifikuje się żeby objąć go gwarancją odkupienia CARFAX.
Salvage title – tytuł ocalenia
Tytuł ten jest wydawany dla pojazdu, dla którego koszt naprawy szkody przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia. Wartość tego progu może się różnić w zależności od danego stanu. Niektóre stany traktują tytuł złomu (Junk title) na równi z tytułem ocalenia (Salvage title), ale większość używa tego tytułu, żeby zasygnalizować że taki pojazd nie jest sprawny i nie może być tytułowany jeszcze raz w danym stanie. Następujące 11 stanów używa Salvage titles również jako określniki kradzionych samochodów: Arizona, Floryda, Georgia, Illinois, Maryland, Minnesota, New Jersey, New Mexico, Nowy Jork, Oklahoma i Oregon.
Junk title – tytuł złomu
Tytuł ten jest wydawany dla pojazdu, dla którego koszt naprawy szkody przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia. Wartość tego progu może się różnić w zależności od danego stanu. Większość stanów używa tego tytułu, żeby zasygnalizować że taki pojazd nie jest sprawny i nie może być tytułowany jeszcze raz w danym stanie. Niektóre stany traktują tytuł złomu (Junk title) na równi z tytułem ocalenia (Salvage title).
Rebuilt/Reconstruction title – tytuł odbudowy/rekonstrukcji
Odbudowany/zrekonstruowany pojazd to pojazd ocalony, który został naprawiony i przywrócony do działania. Takie pojazdy były często poważnie uszkodzone zanim zostały naprawione, a odnowione części są zazwyczaj używane podczas naprawy. W większości stanów wymagana jest inspekcja pojazdu zanim pojazd zostanie dopuszczony do ponownego użytkowania.
Accident Check – określenie rodzaju wypadku
Różne wydarzenia mogą określać rodzaj wypadku w historii samochodu: aukcja ocalenia, uszkodzenie ogniem, wypadek zgłoszony na policji, test wypadkowy samochodu, ujawnienie uszkodzenia, możliwość naprawy w przypadku kolizji i samochodowy recykling.
Total loss – kwalifikacja
Firma ubezpieczeniowa lub flotowa określa pojazd jako total loss jeśli roszczenie przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia lub jeśli pojazd został skradziony i nie odzyskany. Wartość tego progu może się różnić w zależności od firmy. Zazwyczaj firmy te przejmują pojazd i uzyskują tytuł. Nie wszystkie pojazdy total loss otrzymują tytuł z DMV, czyli tytuł Salvage czy Junk.
kurde nie wiem co myśleć, może jak przetłumacze cały tekst to coś mi się rozjaśni
Kurcze, za zdięcia i jak przypłyneła do mnie był lekko czaśnięty tył (zderzak, lekko wgięta tylna belka i klapa), nawet światła nie były ruszone, a tam wyczytałem że to złom. Wkleje co przeczytałem:
Ostrzeżenie:
Poważne problemy zostały zgłoszone przez Departament Pojazdów Motorowych (DMV). Ten samochód nie kwalifikuje się żeby objąć go gwarancją odkupienia CARFAX.
Salvage title – tytuł ocalenia
Tytuł ten jest wydawany dla pojazdu, dla którego koszt naprawy szkody przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia. Wartość tego progu może się różnić w zależności od danego stanu. Niektóre stany traktują tytuł złomu (Junk title) na równi z tytułem ocalenia (Salvage title), ale większość używa tego tytułu, żeby zasygnalizować że taki pojazd nie jest sprawny i nie może być tytułowany jeszcze raz w danym stanie. Następujące 11 stanów używa Salvage titles również jako określniki kradzionych samochodów: Arizona, Floryda, Georgia, Illinois, Maryland, Minnesota, New Jersey, New Mexico, Nowy Jork, Oklahoma i Oregon.
Junk title – tytuł złomu
Tytuł ten jest wydawany dla pojazdu, dla którego koszt naprawy szkody przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia. Wartość tego progu może się różnić w zależności od danego stanu. Większość stanów używa tego tytułu, żeby zasygnalizować że taki pojazd nie jest sprawny i nie może być tytułowany jeszcze raz w danym stanie. Niektóre stany traktują tytuł złomu (Junk title) na równi z tytułem ocalenia (Salvage title).
Rebuilt/Reconstruction title – tytuł odbudowy/rekonstrukcji
Odbudowany/zrekonstruowany pojazd to pojazd ocalony, który został naprawiony i przywrócony do działania. Takie pojazdy były często poważnie uszkodzone zanim zostały naprawione, a odnowione części są zazwyczaj używane podczas naprawy. W większości stanów wymagana jest inspekcja pojazdu zanim pojazd zostanie dopuszczony do ponownego użytkowania.
Accident Check – określenie rodzaju wypadku
Różne wydarzenia mogą określać rodzaj wypadku w historii samochodu: aukcja ocalenia, uszkodzenie ogniem, wypadek zgłoszony na policji, test wypadkowy samochodu, ujawnienie uszkodzenia, możliwość naprawy w przypadku kolizji i samochodowy recykling.
Total loss – kwalifikacja
Firma ubezpieczeniowa lub flotowa określa pojazd jako total loss jeśli roszczenie przekracza 75% jego wartości sprzed uszkodzenia lub jeśli pojazd został skradziony i nie odzyskany. Wartość tego progu może się różnić w zależności od firmy. Zazwyczaj firmy te przejmują pojazd i uzyskują tytuł. Nie wszystkie pojazdy total loss otrzymują tytuł z DMV, czyli tytuł Salvage czy Junk.
kurde nie wiem co myśleć, może jak przetłumacze cały tekst to coś mi się rozjaśni
- Od: 3 lip 2008, 21:00
- Posty: 17
- Skąd: Tarnów
- Auto: MAZDA 6 s 3.0 V6
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
paczka wychodzi drożej niż część, warto kupić jeszcze kilka innych drobiazgów które się przydadzą w przyszłości a opłata pozostanie na tym samym poziomie
zapytaj jaki czas oczekiwania? pewnie sam kupi w usa i narzuci zabójczą marżę
Armida napisał(a):właśnie widziałem że 17,78$ a facet w azauto krzyknoł 500 PLN
zapytaj jaki czas oczekiwania? pewnie sam kupi w usa i narzuci zabójczą marżę
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
wracając jeszcze do CARFAX, faktycznie przetłumaczyłem reszte:
1.Brak zgłoszeń o uszkodzeniu konstrukcji/ramy do CARFAX
2.Brak zgłoszeń o przemieszczeniu poduszek powietrznych do CARFAX
3.Brak śladów cofania licznika
4.Przynajmniej jedna czynność wymaga naprawy. Większość tych czynności może być wykonana bezpłatnie.
Napisze do AZauto i sie potargujemy.
1.Brak zgłoszeń o uszkodzeniu konstrukcji/ramy do CARFAX
2.Brak zgłoszeń o przemieszczeniu poduszek powietrznych do CARFAX
3.Brak śladów cofania licznika
4.Przynajmniej jedna czynność wymaga naprawy. Większość tych czynności może być wykonana bezpłatnie.
Napisze do AZauto i sie potargujemy.
- Od: 3 lip 2008, 21:00
- Posty: 17
- Skąd: Tarnów
- Auto: MAZDA 6 s 3.0 V6
ściągnij sam, wystarczy mieć kartę kredytową
jak będziesz robił zakupy zastanów się nad płynem do AT,
u nas dostępny jest tylko Valvoline, Krisek sprawdza czy MOPAR ATF +4 będzie ok,
temat co do zamiennika Valvoline ATF+4
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?p=225935
warto wymienić co 30 tys mil zawór PCV (wyrównuje ciśnienie w skrzyni korbowej)
jak będziesz robił zakupy zastanów się nad płynem do AT,
u nas dostępny jest tylko Valvoline, Krisek sprawdza czy MOPAR ATF +4 będzie ok,
temat co do zamiennika Valvoline ATF+4
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?p=225935
warto wymienić co 30 tys mil zawór PCV (wyrównuje ciśnienie w skrzyni korbowej)
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
Hm... czy to może być to samo?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52734
Chłopaki piszą że to wentylator klimy, ale to ewidentnie
wiatraki od chłodnicy się załączają na postoju...
Niedawno to sprawdzałem naocznie...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52734
Chłopaki piszą że to wentylator klimy, ale to ewidentnie
wiatraki od chłodnicy się załączają na postoju...
Niedawno to sprawdzałem naocznie...
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6