Kills on Road & Street

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 16:23

Luki1010 napisał(a):
Adaś napisał(a):Luki1010 na 400m Ty wbijasz 4kę czy starcza Ci drogi, żeby na 3 przelecieć metę?

wbijam 4 i to spory kawałek przed metą

kurde a mi się 3ka kończy chwilę przed metą, bez sensu totalnie bo nie ma co pałować dalej 3ki bo i tak nie idzie jak powinien a na zmianie biegu się traci a 4 juz nie taka mocna <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 20 lip 2008, 21:26

jeśli zdrowy BA-KF idzie równo z Accordem Type-S który musi być zdrowy bo jeszcze za młody aby być zajechany to ja się zastanawiam nad kupnem, do tej pory myślałem wyłącznie o KL.
Swoją drogą honda zrobiła spory krok wstecz bo ten Type S to bardzo słaba namiastka Type R poprzedniej generacji Accorda.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 21:46

Gibsong napisał(a):Swoją drogą honda zrobiła spory krok wstecz bo ten Type S to bardzo słaba namiastka Type R poprzedniej generacji Accorda.

ale to auto jest sporo cięższe pewnie od poprzedniego Type-R`a
+ nosi oznaczenie Type-S a nie R ;)

Silnik

benzynowy
typ / liczba zaworów
R4 / 16
pojemność
2.354 cm3
moc maksymalna / obr/min
140 kW (190 KM) / 6800 obr/min
moment obrotowy
223 Nm / 4500 obr/min
położenie

poprzecznie z przodu
napęd

na przednie koła
Skrzynia biegów

6 – manualna
Osiągi (fabryczne)
prędkość maksymalna
227 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Zużycie paliwa (fabryczne)
średnie
9,0 l / 100 km
średnie w teście

12,0 l / 100 km
Wymiary
długość / szerokość / wysokość
4665 / 1760 / 1450 mm
rozstaw osi
2670 mm
Masa własna / dopuszczalna
1386 / 1920 kg
Pojemność bagażnika
459 l
Pojemność zbiornika paliwa
65 l


no i nie zapominajmy, że trzeba jeszcze umić jeździć <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Brt » 20 lip 2008, 22:58

Adaś napisał(a):no i nie zapominajmy, że trzeba jeszcze umić jeździć <lol>


nie zapominajmy też , że Honda ma brzydki zwyczaj zaniżania wartości przyspieszeń swoich aut,
tak jak w Toyotach z reguły czeka na nas bonus jeśli chodzi o czasy, sławetny przypadek Corolli T-Sport, która katalogowo ma 8,4 do paki, a kierowcom spokojnie udawało się zejść do 7,5 to w Hondach działa to zupełnie odwrotnie,

ja do 2007 roku jeździłem Civiciem sedanem 1,6 z 2005r, katalogowo miał 9,2 do setki,
i nigdy ale to nigdy nie udało mi się zejść poniżej 9,9s, a do najgorszych kierowców nie należę a dodatkowo jestem lekki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez MAXX » 20 lip 2008, 23:02

Primera GT vs RS6 Avant

Tak jako egzotyczna odskoczna. Z rolowanego nawet nie pamietam predkosci ale okolo 60 km/h przez pierwsze 1,5-2 sek po wcisnieciu przez nas na maxa rs6 wysuneła się moze o pół długości przez nastepne dosłownie kilka sekund myśle ze dostałem z 7 może nawet więcej długości ; pózniej zdecydowanie wolniej odchodził wręcz miałem wrażenie że nie tracę już dydtansu ale wyścig się skończył bo zrobiło sie zbyt szybko i słabe miejsce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez marek » 20 lip 2008, 23:06

MAXX napisał(a):ak jako egzotyczna odskoczna. Z rolowanego nawet nie pamietam predkosci ale okolo 60 km/h przez pierwsze 1,5-2 sek po wcisnieciu przez nas na maxa rs6 wysuneła się moze o pół długości przez nastepne dosłownie kilka sekund myśle ze dostałem z 7 długości pózniej zdecydowanie wolniej odchodził wręcz miałem wrażenie że nie tracę już dydtansu ale wyścig się skończył bo zrobiło sie zbyt szybko i słabe miejsce


to ja myślę że on nawet nie cisnął – pisałem jaki łomot dostałem od BMW M5 a mam dużo lepsze osiągi od Ciebie. a RS6 ma 450koni i bardzo bym się cieszył gdybym mógł moim S14 (którym złoiłem dzis WRX STI) tak się za RS6 utrzymać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez MAXX » 20 lip 2008, 23:39

na początku cisnął na pewno poźniej mogł poprostu odpuścic i dlatego miałem takie wrażenie – ogladając je od środka jest jak totalne seryjne a6 poza wstawkami przy zegrach rs6 i fotele wypas
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez check » 21 lip 2008, 00:16

Brt napisał(a):nie zapominajmy też , że Honda ma brzydki zwyczaj zaniżania wartości przyspieszeń swoich aut,
tak jak w Toyotach z reguły czeka na nas bonus jeśli chodzi o czasy, sławetny przypadek Corolli T-Sport, która katalogowo ma 8,4 do paki, a kierowcom spokojnie udawało się zejść do 7,5 to w Hondach działa to zupełnie odwrotnie,

bonusy to tylko w erze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Pajko » 21 lip 2008, 00:18

A ja ostatnio pogonilem fsm 126p hehe oczywiscie nie mazda a quadem hehe :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez marek » 21 lip 2008, 00:18

kamilgt napisał(a):bonusy to tylko w erze


Nissan S14 ma w papierach 7,5s do 100kmh – nie ma nikogo na forum TK kto nie dał rady zejść poniżej 7s do 100kmh autem seryjnym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez check » 21 lip 2008, 00:40

marek napisał(a):Nissan S14 ma w papierach 7,5s do 100kmh – nie ma nikogo na forum TK kto nie dał rady zejść poniżej 7s do 100kmh autem seryjnym.

bo wiesz ciężko jest kręcić czasy idealne takie jak podał producent, bo za dużo czynników na to wpływa, ale są jakieś granice w jedną czy drugą stronę,a ocenianie np. po jednym modelu,że Honda ma wyssane dane z palca i oszukuje ludzi jest bynajmniej śmieszne. :) I jeszcze nie wiadomo jakim sprzętem był robiony pomiar :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez marek » 21 lip 2008, 00:41

kamilgt napisał(a):bo wiesz ciężko jest kręcić czasy idealne takie jak podał producent, bo za dużo czynników na to wpływa, ale są jakieś granice w jedną czy drugą stronę,a ocenianie np. po jednym modelu,że Honda ma wyssane dane z palca i oszukuje ludzi jest bynajmniej śmieszne.



zle mnie zrozumiales bo glupote napisalem :D
kazde S14 ma w serii ponizej 7s mimo ze producent podaje 7,5s.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez LoB » 21 lip 2008, 00:42

którym złoiłem dzis WRX STI


mocna musi byc ta twoja Nysa .... STI to juz godny przeciwnik :)

(ja daje rady z trudem tylko "zwyklemu" WRX :( )
Ostatnio edytowano 21 lip 2008, 00:55 przez LoB, łącznie edytowano 4 razy
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez marek » 21 lip 2008, 00:44

:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Brt » 21 lip 2008, 01:29

kamilgt napisał(a):
marek napisał(a): bynajmniej śmieszne


chcesz polemizować, bardzo proszę, chętnie,
ale nie kieruj dyskusji na tory sugerujące, że jestem śmieszny, bo straszliwie się wtedy irytuję,

fiveopac, post oczywiście do usunięcia, bo offtopować zaczynam,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez majorkca » 21 lip 2008, 15:32

hm raczej watpie zebys wygral z sti no ale pisales wczesniej ze jakies kobiety tam siedzialy wiec jest to b prawdopodobne jak to przyslowie mowi "co z tego ze fura smiga jak kierowca p....":)
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez lukster » 21 lip 2008, 15:33

majorkca napisał(a):smiga

gwizda ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez marek » 21 lip 2008, 15:51

majorkca napisał(a):raczej watpie zebys wygral z sti



STI ma zaledwie 265 koni, jest troche cięższe i ma napęd na 4 koła.
oczywiście na przyspieszenie 0-100 nie miałbym szans z racji napędu na jedną oś ale przy rolowanym miałem dzięki temu przewagę.
Niezapominaj że ja nie mam serii :P mam doładowanie większe o ok 30% od seryjnego a na seryjnym robiłem 6,2s do 60mph, teraz powinno być ponizej 6s.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez majorkca » 21 lip 2008, 15:58

Luki1010 napisał(a):gwizda

masz racje :) jakos tamto tak mi nie pasowalo :D

marek napisał(a):STI ma zaledwie 265 koni, jest troche cięższe i ma napęd na 4 koła.
oczywiście na przyspieszenie 0-100 nie miałbym szans z racji napędu na jedną oś ale przy rolowanym miałem dzięki temu przewagę.
Niezapominaj że ja nie mam serii język mam doładowanie większe o ok 30% od seryjnego a na seryjnym robiłem 6,2s do 60mph, teraz powinno być ponizej 6s.

hm a tego to nie wiedzialem :) ale nie powiesz mi ze z dobrym kierownikiem w sti to raczej tak latwo by ci nie pozlo :P chociaz szczerze mowiac to od sti 1000 krotnie wole lancerki :) mniejsze silniki a wiekszy potencjal :P
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez marek » 21 lip 2008, 16:19

majorkca napisał(a):ale nie powiesz mi ze z dobrym kierownikiem w sti to raczej tak latwo by ci nie pozlo


na zakrętach to te laski subaru wogóle powozić nie umiały a na przyspieszenie to co za filozofia – jechaliśmy tylko 2-3 więc trudno nawet skopac zmianę biegu :P

generalnie były to mistrzynie prostych bo po każdym wyjściu z zakrętu dawały ognia aż ja słyszałem u siebie w aucie mimo mojego wydechu. ale i tak nie były w stanie uciec ani na metr :P

ja też wole lancera – nawet ten nowy model jest ciekawy a poza tym lancer jest taki bardziej "ociosany" od subaru i to w miśku mi się podoba. Subaru jest dla kobiet <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje