Kills on Road & Street

Postprzez Fiveopac » 20 lip 2008, 12:46

Panowie, ale po co ta spinka? W nastepny weekend beda dowody, ze czarne nie jest biale :P
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 12:50

Fiveopac napisał(a):Panowie, ale po co ta spinka? W nastepny weekend beda dowody, ze czarne nie jest biale :P

dokładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 20 lip 2008, 13:21

tylko prosimy o jakąś czytelną dokumentacje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 20 lip 2008, 13:30

adas przejedz sie z trolla k8 i bedziesz wiedzial co i jak on ma zdrowy silnik
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 13:37

Pyton162 napisał(a):adas przejedz sie z trolla k8 i bedziesz wiedzial co i jak on ma zdrowy silnik

ja mam silnik też zdrowy, ale kilka pierdółek nie gra jak powinna na ta chwilę, a totalnie nie mam kasy, żeby zająć się tym przed zlotem ;)
nie wiem czy VRISy nie szaleją mi, więc ja się nie nastawiam na nie wiadomo co :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lukster » 20 lip 2008, 13:39

Adaś napisał(a):więc ja się nie nastawiam na nie wiadomo co

Cziiiiiiken kokokoko :P:P:P:P:P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Lukasz_zdw » 20 lip 2008, 13:42

yiabol napisał(a):Napisz jeszcze kolego na jakim ofelunku jezdzisz


195/55/15 – taki miałem jak kupilem i nic nie grzebałem. Oprocz tego mam pod maską stożek, brak kata i przelotowy koncowy tlumik, a pawlaka KF ma tylko stożek. Wiem ze to nic nie daje ale pisze zeby bylo wiadomo ze to nie całkowita seria.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 13:54

Luki1010 napisał(a):
Adaś napisał(a):więc ja się nie nastawiam na nie wiadomo co

Cziiiiiiken kokokoko :P:P:P:P:P

będziem walczyć jak lwy ofkorz, ale wydaje mi się, że auto nie jedzie tak jak w Rykach :) ale może ja mam paranoje tylko <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lukster » 20 lip 2008, 14:00

Adaś napisał(a):ale może ja mam paranoje tylko

Ja ją mam non stop, nie jedzie i nie jedzie, także wszystkow normie Adaś ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 14:04

Luki1010 napisał(a):
Adaś napisał(a):ale może ja mam paranoje tylko

Ja ją mam non stop, nie jedzie i nie jedzie, także wszystkow normie Adaś ;)

a wracając do tematu wczoraj jechałem do pracy, za mną jakis kolo w Reno Clio kilkuletnim i siedział mi na pupie tak z 5km, a że sporo aut było na drodze a jechalismy niezłym tempem nie chciało mi się zjeżdżać na prawy pas, bo tam wolniej jechali i musiałbym hamować, a poza tym i tak nic by mu to nie dało bo z przodu auta jadące 80km/h – sobote, nikt sie nie spieszy ;) zjechałem z Modlińskiej ślimakiem na Trase Toruńską a ten dekiel cały czas za mną na zderzaku :| w końcu zaczęło mnie męczyć to siedzenie an pupie i chciałem zahamowac mu, ale za duża prędkośc była i szkody były by za duże, więc redukcja na 3kę, 6500 zmiana na 4kę i po chwili 180km/h a Clio z tyłu nie ma <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukasz_zdw » 20 lip 2008, 14:05

Sory za OT ale powiedzcie mi koledzy ile kaski potrzeba na swap z K8 na KL-ZE chodzi mi koszt silnika wraz z przekładką i strojeniem, narazie bez przeróbki wydechu.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 14:06

Lukasz_zdw napisał(a):Sory za OT ale powiedzcie mi koledzy ile kaski potrzeba na swap z K8 na KL-ZE chodzi mi koszt silnika wraz z przekładką i strojeniem, narazie bez przeróbki wydechu.

jest kilka tematów z takimi swapami, tam pytaj
Obrazek
<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukasz_zdw » 20 lip 2008, 14:08

ale zrobileś mine adaś hahaha
Lukasz_zdw
 

Postprzez lukster » 20 lip 2008, 14:14

Lukasz_zdw napisał(a):ile kaski potrzeba na swap z K8 na KL-ZE

5-6 koła jak wsio robisz sam
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 14:18

iiyama napisał(a):i jak pisał Adaś jego KF też złoił accorda

co prawda jechało nim 2 łebków, ale raczej waga piórkowa <lol> a jakby nie patrzeć stadnina większa o 50 kucy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 20 lip 2008, 14:19

Luki1010 na 400m Ty wbijasz 4kę czy starcza Ci drogi, żeby na 3 przelecieć metę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez marek » 20 lip 2008, 14:21

Subaru WRX STI (model ostatni przed tym padakowatym ktory teraz produkuja) skillowane z rolowanego :P
Subaru dwie laski, ja sam.
Wniosek z jazdy za i przed subaru przez ok 10-15km po krętej trasie – to kierowca jedzie, nie auto <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Troll Bagienny » 20 lip 2008, 14:28

Pyton162 napisał(a):adas przejedz sie z trolla k8 i bedziesz wiedzial co i jak on ma zdrowy silnik

Niestety dzisiaj komputer pod schowkiem mi zaczal tak dziwnie terkotac i nie mam pojecia czemu :| Mam nadzieje ze to nic powaznego i ze osiagow nie stracil :P Pojezdze troche i zobacze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Gib » 20 lip 2008, 15:12

ale się asekurujecie :D

OT: jak masz KLZE z kompem dedykowanym to chyba nie trzeba stroić EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukster » 20 lip 2008, 15:49

Adaś napisał(a):Luki1010 na 400m Ty wbijasz 4kę czy starcza Ci drogi, żeby na 3 przelecieć metę?

wbijam 4 i to spory kawałek przed metą
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje