CB Radio
Moim zdaniem łatwiej jest wykręcić antenę z uchwytu(uchwyt mocujący nadal zostaje przy karoserii) nic odklejać magnes i bawić się jeszcze z kablem.Nie jeżdżę w dłuższe trasy i dlatego zależy mi na prostocie jak i bezproblemowym użytkowaniu.
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
podpowiem ci że kiedy schowasz magnesówkę to potencjalny złodziej nie widzi czy może tam być CB a kiedy zdejmiesz sam bat no to wiadomo że coś tam jest. Wiem to z doświadczenia bo mó brat zdejmował sam bat i efektem było to że wyjęli mu radio CB, antene, uchyt i radio CD, naszczęście wpore zeszliśmy i zaczęliśmy ich gonić z kumplem więc ze strchu rzucili we mnie radiem CB a w kolege radiem CD i jego trafili w głowe i miał 5 szfów.
A druga kwestia to antena powinna być zamontowana na środku dachu żeby mogła się w 90% spawdzić, 10% zostawiam na dostrojenie
Pozdrawiam.
A druga kwestia to antena powinna być zamontowana na środku dachu żeby mogła się w 90% spawdzić, 10% zostawiam na dostrojenie
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 2 kwi 2008, 10:37 przez toomas, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 23 mar 2007, 00:34
- Posty: 207
- Skąd: Łódź
- Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8
Wszystko pięknie ślicznie niby łatwiej ale jest ale
Jak wspomniał synek1986 nie zwraca uwagi złodzieja jak sie schowa, no i druga kwestia to, że żeby dobrze odbierała taka na uchwycie to pod nim musisz oskrobać lakier do blachy żeby była masa dobra, a magnesik wiadomo naklejeczka na lakier żeby się nie rysował i żadnej "dewastacji" madzi
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Rudolf, po prostu smieci idące z zasilania, u mnie silnika nie slychac, ale za to abs jak sie włączy, dmuchawa na najwyzszym biegu, wycieraczki, szyby, to wszystko słychac idealnie... Niby mozna stosowac jakies tam filtry, ale czy to cos da? Te na allegro są marnej jakosci i raczej na pewno nic nie daja. Radze podpytac na wyzej polecanej stronie, czyli www.elektroda.pl co z tym zrobic. Moze zarzucą jakims schematem, albo pokażą co warto kupic.
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
paww99 napisał(a):smieci idące z zasilania
Idace z zasilania ale "wchodza" do radia nie przez linie zasilajaca a przez uklad odbiorczy, czyli przez antene. Aby byc pewnym wystarczy odkrecic antene od magnesu/uchwytu czy wyciagnac kabel z radia. Jesli pyrkotanie ustanie znaczy, ze zadne filtry na linii zasilajacej CB radia nie pomoga! Tu potrzeba dobrego ANL ktory powinien sobie poradzic z terkotem lub usunac przyczyne zaklocen, co w dizlach jest bardzo trudne

No dokładnie tak to wygląda, po wyjęciu anteny cisza, po zmianie radia – wycieraczek, spryskiwaczy i innych cudów poza silnikiem nie słychać.
Coś musi pięknie siać w eter i tak jak powiedział przedmówca, filtry na zasilanie radia raczej nie pomogą.
Coś musi pięknie siać w eter i tak jak powiedział przedmówca, filtry na zasilanie radia raczej nie pomogą.
- Od: 19 lip 2007, 21:00
- Posty: 27
- Auto: 6 CiTD 143PS '06
zeby juz nie dublować tematu bo niemoge znalesc o moim problemie
Mam w tym miejscu zamontowanie CB radio
i po włączeniu silnika ostro szumi :/ 12V jest podpięte pod zapalniczek , wcześniej miałem zamontowanie tymczasowo na podłokietniku i działało dość dobrze 6-7km przy praktycznie braku szumów (nooo przy 170 działało na 100metrow
) i teraz pytanie czy kabel antenowy ściąga zakluczenia ? bo niby zasilanie jest w tym samym miejscu ?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mam w tym miejscu zamontowanie CB radio

i po włączeniu silnika ostro szumi :/ 12V jest podpięte pod zapalniczek , wcześniej miałem zamontowanie tymczasowo na podłokietniku i działało dość dobrze 6-7km przy praktycznie braku szumów (nooo przy 170 działało na 100metrow

–> Elektronika
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Witam.
W tym dziale mamy taki oto temat --->
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 8&start=45
Proszę w nim prowadzić dyskusje,wtedy unkniemy dubli i syfu na forum.
Podziękował i szerokości
Dokleję to za jakiś czas do wymienionego link'a.
W tym dziale mamy taki oto temat --->
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 8&start=45
Proszę w nim prowadzić dyskusje,wtedy unkniemy dubli i syfu na forum.
Podziękował i szerokości
Dokleję to za jakiś czas do wymienionego link'a.
Ja też mam tą najnowszą Cobre 19DXIV i powiem szczerze z dobrą antenką na sprawdzanym zasięgu ściąga prawie 20 km
więc lepszej mi nie trzeba 
-
swirek88
radyjko super rzecz!!!ja odrobiłem je juz na trasie 10razy:)osobiscie polecam starszy model ONWA lub nowy chyba MK3 sie nazywa super dziala a antenka HUSTLERA
- Od: 28 kwi 2008, 17:03
- Posty: 11
- Skąd: jasło
- Auto: mazda323f '97
Ja używam President JohnsonII i antenkę PRESIDENT FLORIDA-bardzo udany komplecik 
NaturalSound -instalacje Car Audio
- Od: 25 paź 2006, 11:56
- Posty: 356
- Skąd: Warszawa
- Auto: SoundCombi
Temacik nie nowy, ale potrzebna mi pomoc. Posiadam CB Cobra ultra III . Radyjko może kiszka ale działa w miarę dobrze. Problem jest, gdy odpalę silnik. Zakłócenia są gigantyczne.
Ekranowałem radio,zasilanie z aka , dodatkowa masa do anteny ,odłączyłem alternator , inna antena ,inne radia , filtry na wszystkich silniczkach w aucie. Zakłócenia idą z anteny na 100%
Co ciekawe gdy antenę postawiłem na silniku a radio na aku to zakłóceń nie było . Podobny problem jest w 323f BA tylko że mniejszy. Radyjko zbiera zakłócenia tak jak by ktos nadawał obok na max . Nadaje i odbiera z zakłóceniami choć nie jest tak żle.
Na początku było super ale był mały zasięg i okazało się że cewka w antenie była przerwana. Po usunięciu uszkodzenia i zestrojeniu kicha. Na postoju jest rewelka a zasięg do 10km.
W 323F 91 z gaźnikiem kolegi działa idealnie.
Ekranowałem radio,zasilanie z aka , dodatkowa masa do anteny ,odłączyłem alternator , inna antena ,inne radia , filtry na wszystkich silniczkach w aucie. Zakłócenia idą z anteny na 100%
Co ciekawe gdy antenę postawiłem na silniku a radio na aku to zakłóceń nie było . Podobny problem jest w 323f BA tylko że mniejszy. Radyjko zbiera zakłócenia tak jak by ktos nadawał obok na max . Nadaje i odbiera z zakłóceniami choć nie jest tak żle.
Na początku było super ale był mały zasięg i okazało się że cewka w antenie była przerwana. Po usunięciu uszkodzenia i zestrojeniu kicha. Na postoju jest rewelka a zasięg do 10km.
W 323F 91 z gaźnikiem kolegi działa idealnie.
- Od: 12 paź 2007, 11:43
- Posty: 6
- Skąd: Tuchola
Kup dobrą antene bo ona to 80% sukcesu. A co do radia bez urazy to masz najwiekszy syf i niestety dziwie sie że jeszcze w polsce to mozna sprzedawać. Poprostu najpierw kup lepszą antene powinno sie poprawić gdy to nic nie da to albo sie do tego przyzwyczaisz albo zmienisz radio na lepsze.
male pytanko
Jak zrobic by miec takie cb z antena
bym mogl sobie je przekladac miedzy autami w tyg w sluzbowym a w weekend w swoim ? a najlepiej by takze z sluzbowego wyciagac na noc, sa takei zestawy z mala antena i kompletem ktory tylko sobie wyciagam i klade na dach a cb do zapalniczki ?
Jak zrobic by miec takie cb z antena
ravo raczej większosc cb ma wtyk do zapalniczki, wiec wyjąc to nie problem. Antena na magnes i mozesz ją dowolnie wyjmowac i wkładac. I nie musi byc wcale mała
Tylko najwyzej CB w samochodzie nie montuj na jakies zaczepy w służbowym np, tylko kładz je gdzies gdzie jest miejsce. A w swoim mozesz zamontowac zaczepy. Nasz president odkreca sie motylkami, wiec nie sprawia to zadnego problemu.
Hmm, no widocznie masz racje. Ostatnio mielismy nawigacje, to po podłączeniu ładowarki pojawał sie szum na 2 kreski i bardzo zagłuszało wszystko. Ale sam dizel az tak mocno nie zagłusza. Prędzej np ABS.
Idace z zasilania ale "wchodza" do radia nie przez linie zasilajaca a przez uklad odbiorczy, czyli przez antene. Aby byc pewnym wystarczy odkrecic antene od magnesu/uchwytu czy wyciagnac kabel z radia. Jesli pyrkotanie ustanie znaczy, ze zadne filtry na linii zasilajacej CB radia nie pomoga! Tu potrzeba dobrego ANL ktory powinien sobie poradzic z terkotem lub usunac przyczyne zaklocen, co w dizlach jest bardzo trudne
Hmm, no widocznie masz racje. Ostatnio mielismy nawigacje, to po podłączeniu ładowarki pojawał sie szum na 2 kreski i bardzo zagłuszało wszystko. Ale sam dizel az tak mocno nie zagłusza. Prędzej np ABS.
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki