Nierozcieńczony koncentrat do chłodnic
Strona 1 z 1
Dziś byłem w warsztacie samochodowym i zalali mi chłodnice koncentratem Kuhlerschutz CT 12 plus. O ile widziałem nikt tego płynu nie rozcieńczał, a na opakowaniu pisze, że nie wolno go stosować bez rozcieńczania. Co mam zrobić?
- Od: 2 wrz 2008, 00:59
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323 C 1.5
85 zł...ooo a jak jak wymieniałem 32zł za płyn Borygo i 0zł za własną fatygę, a za mocno nie trzeba się namęczyć.
- Od: 17 kwi 2008, 23:07
- Posty: 23
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 3 1.6 Z6
Nierozcieńczony płyn oparty na glikolu może zamarzać szybciej niż rozcieńczony (ciekawa właściwość) i mieć słabsze właściwości jeśli idzie o odbieranie ciepła...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sprawdź jeszcze temperaturę wrzenia – jeśli nie jest niska to nie ma się czym przejmować 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Pozwólcie że się podłżcze pod temat.
Kupiłem płyn do chłodnicy Preston i chciałbym go samemu wymienić w mojej 323F BA.
Czy może mi ktoś napisać krok po kroku jak to zrobić?
A już najlepiej z jakimiś fotkami co i gdzie trzeba odkręcić.
Dzieki
Kupiłem płyn do chłodnicy Preston i chciałbym go samemu wymienić w mojej 323F BA.
Czy może mi ktoś napisać krok po kroku jak to zrobić?
A już najlepiej z jakimiś fotkami co i gdzie trzeba odkręcić.
Dzieki
- Od: 25 lut 2008, 23:10
- Posty: 94
- Skąd: Skierniewice
- Auto: MAZDA 6 GH 2008 2.0 AT
Odkręcasz korek wlewu płyny chłodniczego( jeżeli tego nie zrobisz płyn z chłodnicy będzie albo wolno leciał albo wcale), następnie szukasz korka spustowego wody z chłodnicy powinien być po prawej stronie na dole chłodnicy jak stoisz przed autem, następnie go odkręcasz i spuszczasz płyn. Jak wszystko wycieknie zakręcasz korek spustowy i wlewasz płyn. I to powinno być na tyle. Może jednak zdarzyć Ci się że po wymianie płynu zapowietrzy ci się układ objawem tego będzie że nie będziesz miał ogrzewania, wtedy trzeba taki układ odpowietrzyć.
Odpowietrzyć najlepiej jest na zgaszonym silniku. Odkręcamy korek od wlewu płynu chłodniczego,następnie luzuje się górny przewód od chłodnicy i delikatnie próbujemy go ściągać (ale nie należny go ściągać całkowicie tylko delikatnie tak żeby delikatnie zaczął wypływać płyn) na początku poleci woda z powietrzem kiedy będzie już leciała sama woda układ będzie odpowietrzony skręcamy przewód od chłodnicy. Należy pamiętać że podczas odpowietrzania trzeba cały czas kontrolować ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Odpowietrzyć najlepiej jest na zgaszonym silniku. Odkręcamy korek od wlewu płynu chłodniczego,następnie luzuje się górny przewód od chłodnicy i delikatnie próbujemy go ściągać (ale nie należny go ściągać całkowicie tylko delikatnie tak żeby delikatnie zaczął wypływać płyn) na początku poleci woda z powietrzem kiedy będzie już leciała sama woda układ będzie odpowietrzony skręcamy przewód od chłodnicy. Należy pamiętać że podczas odpowietrzania trzeba cały czas kontrolować ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki