Czateria... 2021
jacobs napisał(a):Większy niż ceed w środku, bagażnik min 500l
Nie kombii
4x4 bądź napęd na tył
<7s do setki, <30s do 200
Max 220k za nowy, mogą być młode używki wtedy max 180k.
Ja znam tylko jeden w ludzkich pieniądzach:
Superb Sportline
2.0 TSI 4x4 200 kW (272 KM) DSG
5,6 do setki
250 V-Max
161 050 zł + 3.000 gwarancja i serwis 4 lata + wybrane dodatki, ale pewnie w 200.000 się zmieści
To samo oferuje Kodiaq prawdopodobnie.
Potem to już klasa premium chyba zostaje, ale ja nie sięgam tak wysoko .
Skoda Superb III 2.0 TSI z DSG i 4x4. 5,3s do setki.
Ehh, nemi był pierwszy.
Ehh, nemi był pierwszy.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
nemi napisał(a):Potem to już klasa premium chyba zostaje, ale ja nie sięgam tak wysoko .
Ja tez nie, ale moja małżonka niestety tak. W sumie superb ma wszystko co nam potrzeba ale skoda jej średnio pasuje.
Co śmieszne seat tez nie ale już cupra tak mimo ze to ta sama marka xD
Dominator napisał(a):Większość nowych samochodów to wersje z turbo silnikami. Bierzesz słabszy, tańszy, robisz mu program i będzie git. Czyli sprawy silnikowe masz z głowy, pozostaje kwestia budy.
Wszystko super tylko gwarancje wtedy można spalić w piecu.
Dopisano 18 sty 2021, o 14:24:
Ten superb to jest faktycznie świetna opcja, za 206k wyklikalem tam właściwie wszystko w wyposażeniu. Do tego bagażnik az 600l.
Jadę dziś oglądać Audi Q5 ciekawe jakie wrażenia będą z jazdy drugim suvem... jak będzie tak samo jak w alfie to albo odpuszczam suvy albo wracam do alfy
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs napisał(a):Wszystko super tylko gwarancje wtedy można spalić w piecu.
...i leasingodawca nie będzie zadowolony, i jeszcze trzeba się doktoryzować przed zakupem. Bo biorąc auto nowe możesz nawet nie wiedzieć, czy tam jest "suche DSG" czy "mokre DSG". I które z nich zniesie podniesienie mocy.
To co jest banalnie proste w aucie 10 letnim, gdzie wszystko jest rozpracowane i rozłożone na części pierwsze, tak w nowym – gdzie weszły nowe normy emisji, wydaje mi się, że mamy postęp jeśli chodzi o skrzynie biegów oraz samo oprogramowanie sterujące silnikiem i skrzynią, więc wcale może nie być tak łatwo.
Chyba trzeba kupić właściwy pojazd na starcie, bez myślenia o modyfikacjach.
jacobs napisał(a):Co śmieszne seat tez nie ale już cupra tak mimo ze to ta sama marka xD
...a co jeszcze śmiejszniejsze, to wydaje mi się, że Seat jest gorzej i brzydziej zrobiony niż Skoda. Cupry nie widziałem, więc nie wiem.
No faktycznie zapomniałem o superbie Chyba nic ciekawszego nie znajdziesz jak nie chcesz kombi.
Chyba mam farta że mi żona się kompletnie w wybory samochodów nie wtrąca
Co do chipsa, to podobno w BMW można wyjechać z chipem z salonu, ale to by trzeba dopytać
jacobs napisał(a):Ja tez nie, ale moja małżonka niestety tak.
Chyba mam farta że mi żona się kompletnie w wybory samochodów nie wtrąca
Co do chipsa, to podobno w BMW można wyjechać z chipem z salonu, ale to by trzeba dopytać
Ja to nie rozumiem tej awersji do kombii, niektóre nie wyglądają zle
Kombii tez jednak daje większa przestrzeń bagażowa przy krótszym samochodzie, superb ma już chyba prawie 4,9m długości co raczej nie ułatwia manewrowania.
Ten tiguan R to tez jakas opcja, ciekaee czy maja już w salonach żeby zobaczyc na żywo. Oglądałem Atece, myślałem ze to jednak większe jest.
Dopisano 18 sty 2021, o 14:42:
3? Powiedzmy 2017-2019 roczniki i przebieg do 60k. Nie ma za dużo takich na sprzedaż.
Kombii tez jednak daje większa przestrzeń bagażowa przy krótszym samochodzie, superb ma już chyba prawie 4,9m długości co raczej nie ułatwia manewrowania.
Ten tiguan R to tez jakas opcja, ciekaee czy maja już w salonach żeby zobaczyc na żywo. Oglądałem Atece, myślałem ze to jednak większe jest.
Dopisano 18 sty 2021, o 14:42:
Szymon napisał(a):A "młoda używka" to jaka?
3? Powiedzmy 2017-2019 roczniki i przebieg do 60k. Nie ma za dużo takich na sprzedaż.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
No kombi to już nie czasy paska B5 że wygląda jakby ktoś uciosał siekierą. A na pewno by Ci to sporo wybór poszerzyło. Na pewno bym wolał bardziej kombi niż "sufa" Tylko wybór czegoś z 4 łapami też wcale nie jest takie bogate :/
Może SC60 ? – chyba nie wyrobi się ponizej 60 sekund do 100 ale bedzie zdecydowanie wygodnie .
Małżonka powinna być zadowolonona .
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc- ... e7d2dc40df
Małżonka powinna być zadowolonona .
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc- ... e7d2dc40df
..::Born To Rise Hell::..
Krzemol napisał(a):Duża się poddała. Aku 1,5roku, jakoś odpaliła, pochodziła z 10s i zdechła. Stała od piątku. Do pracy dymałem MX5 choć ona też jakoś specjalnie ohoczo nie kreciła a długo nie stała bo wczoraj jeździła.
a spuściłeś wodę z filtra lub go wymieniałeś? przynajmniej co druga zimę by się przydało poza tym w zimę przy takich mrozach to tylko paliwo premium bo zwykłe to badziew. Ja leję Vervę i nie ma żadnego problemu z odpalaniem, akumulator zmieniłem na jesienni, świece posprawdzane i musi podpalić .
Tak sobie myślę rano przed wyjściem że to jakoś dziwne tak odpala ochoczo i nie ma żadnych problemów, błędów itp. Odpalam pod przedszkolem a tam przywitał mnie komunikat o usterce układu kierowniczego i brak wspomagania. Na szczęście po zgaszeniu naprawiło się i pojechałem dalej
JohnnyB napisał(a):Może SC60 ? – chyba nie wyrobi się ponizej 60 sekund do 100 ale bedzie zdecydowanie wygodnie .
Małżonka powinna być zadowolonona .
XC60, też gdzieś tam mam na liście. Ale mało widzę egzemplarzy z 2020 na otomoto.
W ostateczności nawet T5 może by była ok... tylko Volvo chyba nigdy nie osiąga 200, nie?
Dopisano 18 sty 2021, o 15:26:
Ktoś wie coś o hybrydach Volvo?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Co do chipa. W niektórych przypadkach można zrobić tak że serwis nawet się w nie polapie. Jedynie przy wgrywaniu aktualizacji sterownika mogą przywrócić fabryczne dane i po chipie. Z drugiej strony 200 tys na samochód to nie jest mały pieniądz, więc chyba Cię stać na ewentualną naprawę za 5czy 10 proc. wartości samochodu taki superb ładnie łyka chipa swoją drogą takie okolice 200KM w nowoczesnym silniku są zupełnie wystarczające do rodzinnego samochodu, grupa vag ma bardzo ładne osiągi w połączeniu z DSG i napędem na 4lapy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości