Ja teraz wlasnie kupilem auto z przebiegiem ponad 200 tys km. Jak do tej pory tylko jedno auto oficjalnie mialo wiecej jak je kupowalem ale kosztowalo mnie 2500 PLN – Citroen Xantia 2.1TD z 1993 roku. Teraz sam zakup i logistyka do PL to okolice 40-42 tys PLN
Czateria 2025
Przebieg i cena jak zawsze do negocjacji
.
Ja teraz wlasnie kupilem auto z przebiegiem ponad 200 tys km. Jak do tej pory tylko jedno auto oficjalnie mialo wiecej jak je kupowalem ale kosztowalo mnie 2500 PLN – Citroen Xantia 2.1TD z 1993 roku. Teraz sam zakup i logistyka do PL to okolice 40-42 tys PLN
.
Ja teraz wlasnie kupilem auto z przebiegiem ponad 200 tys km. Jak do tej pory tylko jedno auto oficjalnie mialo wiecej jak je kupowalem ale kosztowalo mnie 2500 PLN – Citroen Xantia 2.1TD z 1993 roku. Teraz sam zakup i logistyka do PL to okolice 40-42 tys PLN
..::Born To Rise Hell::..
Przebieg realny i prawdziwy
Silnik po remoncie, jedyne co by mogło się teraz zepsuć bo nie było ruszane to tylko turbina.
Cała reszta zrobiona, od wtrysków po tłoki, panewki, rozrząd, skrzynia dwumas i sprzęgło
O płynach eksploatacyjnych i olejach nie wspominam.
Ja wiem że nikt mi już za to nie wróci i połowa nie uwierzy.
Powiem tak, był bym go w stanie oddać za 45, w poniedziałek jadę do salonu na wycenę bo chce zostawić w rozliczeniu, zobaczymy co powiedzą
Silnik po remoncie, jedyne co by mogło się teraz zepsuć bo nie było ruszane to tylko turbina.
Cała reszta zrobiona, od wtrysków po tłoki, panewki, rozrząd, skrzynia dwumas i sprzęgło
O płynach eksploatacyjnych i olejach nie wspominam.
Ja wiem że nikt mi już za to nie wróci i połowa nie uwierzy.
Powiem tak, był bym go w stanie oddać za 45, w poniedziałek jadę do salonu na wycenę bo chce zostawić w rozliczeniu, zobaczymy co powiedzą
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała

- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3372 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
JohnnyB napisał(a):Ja teraz wlasnie kupilem auto z przebiegiem ponad 200 tys km. Jak do tej pory tylko jedno auto oficjalnie mialo wiecej jak je kupowalem
To u mnie zdecydowana większość były 200+
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Szyna napisał(a):Silnik po remoncie, jedyne co by mogło się teraz zepsuć bo nie było ruszane to tylko turbina.
Cała reszta zrobiona, od wtrysków po tłoki, panewki, rozrząd, skrzynia dwumas i sprzęgło
A przebieg TYLKO 240tys km.
20 lat temu nie do pomyślenia, że kapitalka i to poważna kapitalka a nie UPG (czasem kapitalką zwane
) .Coś poszło jednak nie tak z tą motoryzacją..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Gdyby ludzie tak dbali o auta jak 20 lat temu to wiele współczesnych aut też by żyło dużo dłużej. Różne nam się trafiają od zajechanych przy 65kkm Megane 4 do Skody octavii II FL z przebiegiem 500+ bez problemów
A teraz jak serwis mówi, że olejówka na 30kkm, kij wie czy w ASO go robią (ostatnio widziałem cały zardzewiały filtr oleju po rzekomo 5 miesiącach). Pomijam kwestię filtrów powietrza, których praktycznie nigdy nie zmieniają, o płynie hamulcowym nawet nie wspominam 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Sporo aut na rynku wtórnym to po leasingowe samochody które były średnio zadbane i serwisowane, najwięcej z tego go co zauważyłem wkładam się w auto przy średnio 250 tyś wtedy nawet rozrząd na łańcuchu, altek czy amory odmawiają i trzeba robić. Czasem takiej auta 300+ po odpowiednim serwisowaniu i wymianach psuje się rzadziej niż po 200 tys i słabym serwisie.
MrShaleck napisał(a):olejówka na 30kkm
1.75 TBi miało książkowy interwał olejowy 35tys km/ dwa lata... Dramat. W dodatku lubi sobie podlać olej benzyną przy krótkich odcinkach i mamy przepis na katastrofę.
Neonixos666 napisał(a):Czasem takiej auta 300+ po odpowiednim serwisowaniu i wymianach psuje się rzadziej niż po 200 tys i słabym serwisie.
Miałem tak z 166. Pierwsza otworzyła puszkę pandory przy 250tys, druga kupiona z 350tys spisywała się nienagannie. Od tego czasu średnio zwracam uwagę na cyferki, zresztą mój IS kupiony z 260 na blacie był w znacznie lepszym stanie od dwa lata młodszego z 220tys.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości
