Czateria... 2021
Rozrząd na łańcuchu i nie przewiduje się wymiany. Ale tak serio, nie jak w TSI
Full serwis był zrobiony 2 tysie temu w ASO, z którego go wziąłem. Mam ciągle jeszcze gwarancję na baterie. Można ją przedłużać co rok za 300zł. W tej cenie jest też test ogniw w ASO. Musze to zrobić w maju. W instrukcji piszą, że trzeba wymienić jakiś płyn falownika po.... 240.000km Mam 79.000km. Pasków, rozruszników, alternatorów nie stwierdzono.. Podobno pancerna konstrukcja.
aaa, przy 60.000km wymienione były klocki hamulcowe, które podobno wytrzymują bez problemu 100-120.000
Full serwis był zrobiony 2 tysie temu w ASO, z którego go wziąłem. Mam ciągle jeszcze gwarancję na baterie. Można ją przedłużać co rok za 300zł. W tej cenie jest też test ogniw w ASO. Musze to zrobić w maju. W instrukcji piszą, że trzeba wymienić jakiś płyn falownika po.... 240.000km Mam 79.000km. Pasków, rozruszników, alternatorów nie stwierdzono.. Podobno pancerna konstrukcja.
aaa, przy 60.000km wymienione były klocki hamulcowe, które podobno wytrzymują bez problemu 100-120.000
Ostatnio edytowano 24 mar 2018, 23:22 przez Szymon, łącznie edytowano 1 raz
Szymon napisał(a):Podobno pancerna konstrukcja.
No spoko, przecieraj szlaki bo mało kto ze znajomych posiada używaną hybrydę. Nie ukrywam, że jest to napęd który chętnie bym rozważył przy wymianie któregoś z moich samochodów.
Może trochę hazard, ale stawiam, że jak za 4 lata będę sprzedawał, ta konstrukcja już nie będzie w ogóle traktowana jako egzotyczna. Ale zobaczymy
JohnnyB napisał(a):
Właśnie, twoje wymagania, twoje możliwości.
Auto nie dla CIebie, a nowy właściciel zadowolony.
Szymon, zadowolenia. Fajne fura.
To co za 15k miałem sobie kupić priusa jedynke bo taki zaejbisty i z tej samej fabryki, kupiłem to co kupiłem i jestem zadowolony, jakbym miał 60k kupiłbym coś innego niż CT, na pewno szybszego bez tego blichtru Lexusa na bazie kompaktu toyoty, co to ma do rzeczy. Co nie można mieć swojego zdania? Co to rocznik i znaczek się tylko liczy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Niczym skoda
Mam nadzieję że ten I30 się spodoba i w końcu wysłużona BJ mojego ojca chrzestnego pójdzie w zapomnienie choć sam jestem zdziwiony że to jeszcze jeździ przy takim niedbałym traktowaniu.
Mam nadzieję że ten I30 się spodoba i w końcu wysłużona BJ mojego ojca chrzestnego pójdzie w zapomnienie choć sam jestem zdziwiony że to jeszcze jeździ przy takim niedbałym traktowaniu.
loockas napisał(a):Orientowałeś się już jak wygląda serwisowanie takiej używanej hybrydy? Masz tam silnik spalinowy więc wiadomo, że po zakupie olej, rozrząd(?) itd, ale co z zespołem elektrycznym? Jakoś się to też ogarnia pozakupowo? Stan aku można jakoś zweryfikować?
nie jest to diesel D-4D z Toyoty, więc nie grozi mu wymiana bloku z powodu korozji tulei cylindrów
Szymon napisał(a):takie coś? grubo
kolegi ojciec (a potem kolega) miał Ravkę, po bodajże 100tys km silnik do wymiany
potem kupił Subaru Boxer Diesel po 150tys silnik do wymiany (pękł wał)
Toyota była chyba jeszcze na gwarancji, a Subaru dzięki serwisowaniu w ASO pokryło znaczną część kosztów (tzn części i część robocizny) i naprawa wyszła 5tys zł – w tym sprzęgło przy okazji wymienił za 2tys. A katalogowo sam blok 20tys
marek napisał(a):nie jest to diesel D-4D z Toyoty, więc nie grozi mu wymiana bloku z powodu korozji tulei cylindrów
No to chyba tylko na poczatku produkcji. Wymieniali bez problemu jak komuś taki silnik padł...
bieski napisał(a):marek napisał(a):nie jest to diesel D-4D z Toyoty, więc nie grozi mu wymiana bloku z powodu korozji tulei cylindrów
No to chyba tylko na poczatku produkcji. Wymieniali bez problemu jak komuś taki silnik padł...
3 czy 4 lata to pojecie względne czy to początek produkcji. Tzn. tamta Ravka miała być już "po modyfikacjach i silnik juz bezproblemowy" Subaru też miało być już po poprawkach
Toyota wymieniała bez problemu na gwarancji, ale nie wszystkim padł silnik na gwarancji bo robili mało kilometrów. Zresztą trochę słabo jak płacisz ratę leasingową za Rav4 a przez kilka tygodni jeździsz zastępczym Aurisem 1,4 .
Fakt, że polityka toyoty skutkuje wysokimi pozycjami w rankingu. Serwisy co 15tys mają bez szemrania robić przegląd porządny i wyłapywać usterki, żeby później nie było, że na przeglądach TUV będą niesprawne żarówki czy hamulce, a jak auto ma przegląd co 30tys km to ludzie jeżdżą aż coś padnie, albo na przeglądzie rejestracyjnym wyłapią A jak wiadomo rankingi bezawaryjności biorą się z przeglądów rejestracyjnych w Niemczech, a nie z tego, czy auto przechodzi remont w ASO co 15tys km
Dopisano N mar 25, 2018 1:35:42:
Ja chyba jakoś do hybryd się nie przekonam
https://youtu.be/uJmgXdwULKM
marek napisał(a):Zresztą trochę słabo jak płacisz ratę leasingową za Rav4 a przez kilka tygodni jeździsz zastępczym Aurisem 1,4 .
Oddawałem swoją stara Corolle z 2008 na naprawę. Dali mi Corolle na wypasie z 2015. Kolega coś słabe ASO sobie wybrał..... Co do silnika to się nie wypowiadam. Mój miał 10 lat jak poszedł do ludzi i nic mu nie było.
Szymon napisał(a):huehuehuehue. kto by pomyślał. Taki dziadowóz, a tyle emocji
Czyli dobry zakup, auto ma budzić dużo emocji .
Zrób temat w zastępczych, miło będzie poczytać co tam się z autem dzieje i jak jeździ. Sam mam plan na hybrydę jako następne (zmiana mieszkania zmieniła mi nieco perspektywy, temat pickupa definitywnie porzucony), aczkolwiek większe szanse niż Ch będzie mieć Ioniq. Chociaż to Ch wygląda zdecydowanie lepiej.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 11 gości