Czateria... 2021
jacobs napisał(a): problem tez jest w innych kierujących
a na to już nie mamy wpływu.
Grzyby ładuj turbo i rób sleepera

Ja aktualnie mam Brothera atramentowego MFC J3930DW – wydrukowała już ponad 6000stron, tanie oryginalne tusze a do tego bardzo wydajne (zamienniki użyłem raz, po czym jak się okazało, że nie starczyły nawet na połowę zadeklarowanej ilości stron to wróciłem do orginałów), do tego szybki wydruk. Pewnie ten sam model w formacie A4 można kupić za sensowną kasę.
Drugą drukarkę mam też Brothera A4 cz-b laser, kupiony z uwagi na to, że był to najtańszy sprzęt z automatycznym drukiem dwustronnym. Mam go od pół roku, przebieg 5000stron, drogi toner oryginalny wiec będę próbował z zamiennikami – ale kupiłem go bo ta pierwsza atramentówka brothera śmiga super.
Mam jeszcze samsunga ML2650W – nieśmiertelny laser, jak ktoś sporo drukuje i nie potrzebuje skanera i koloru to bajka. zrobił pewnie już ze 20000stron (jak nie 30 tys
), jedzie na najtańszych zamiennikach, jedynie rolkę pewnie za jakiś czas trzeba będzie obrócić
Choć szybkość drukownia obecnie już szału nie robi.
Epsona odpuściłem, jak mi jeden A3 padł po 2 latach, hp nic sensownego w porównywalnym budżecie nie miało.
Kupując ostatnio niskobudżetowy ploter, kupiłem Canona, w tej samej cenie co HP oferuje prawie 2x szybszy druk, do tego duże tusze i tanie w relacji do pojemności, a do tego wydaje się być w miarę ekonomiczny – na startowych tuszach wydrukowałem już ok 130m kw papieru i dopiero jeden czarny powoli zbliża się do rezerwy, pozostałem mają jeszcze 1/3-1/2 pojemności.
Drugą drukarkę mam też Brothera A4 cz-b laser, kupiony z uwagi na to, że był to najtańszy sprzęt z automatycznym drukiem dwustronnym. Mam go od pół roku, przebieg 5000stron, drogi toner oryginalny wiec będę próbował z zamiennikami – ale kupiłem go bo ta pierwsza atramentówka brothera śmiga super.
Mam jeszcze samsunga ML2650W – nieśmiertelny laser, jak ktoś sporo drukuje i nie potrzebuje skanera i koloru to bajka. zrobił pewnie już ze 20000stron (jak nie 30 tys
Epsona odpuściłem, jak mi jeden A3 padł po 2 latach, hp nic sensownego w porównywalnym budżecie nie miało.
Kupując ostatnio niskobudżetowy ploter, kupiłem Canona, w tej samej cenie co HP oferuje prawie 2x szybszy druk, do tego duże tusze i tanie w relacji do pojemności, a do tego wydaje się być w miarę ekonomiczny – na startowych tuszach wydrukowałem już ok 130m kw papieru i dopiero jeden czarny powoli zbliża się do rezerwy, pozostałem mają jeszcze 1/3-1/2 pojemności.
Neonixos666 napisał(a):Grzyby ładuj turbo i rób sleepera
Myślisz że skrzynia wydoli?
Kurczaki, podoba mi się taki zapierdalacz
Szymon napisał(a):Uważajcie na szalejącego Grzyba!
Ja generalnie spokojny jestem. Czasem przy wyprzedzaniu tak od 80 lubię zrobić buta, bo pięknie robi redukcję i fajnie wrzeszczy
jacobs napisał(a):Wtedy właściwie nie ma się szans zapewnić bezpieczeństwa dziecku.
Kasa nie ma znaczenia. Wielu rodziców nie zapina po prostu dzieci w fotelikach. Żona była nauczycielką w przedszkolu, widok dzieciaka w pozycji psa przy oknie to była norma każdego dnia. Dzieciak albo nie zapięty w fotelik, albo wręcz tego fotelika w aucie nie było... Bo przecież to tak blisko, po co zapinać
Zdrowy rozsądek jest ważniejszy od fotelika za miliony monet...
Dopisano 15 maja 2020 10:25:
Grzyby napisał(a):Myślisz że skrzynia wydoli?
Dobrze doczytałem, że to ma 4 biegi?
loockas napisał(a):Dobrze doczytałem, że to ma 4 biegi?
Yep. Na ekonomię to za dobrze nie działa
Średnie spalanie z trasy +/– 120-130km/h wyszło 9,8l. Po klocku to spadek prawie o połowę

Czwórka jest długa, ale moment max jest przy 3000 (ponad 200 Nm) więc nie ma tragedii. Klocek też miał 4 biegi.
Ciężko znaleźć dane o tym aucie ale z tego co znalazłem to do setki potrzebuje 8,2s, na ćwiartkę 16,3s.
Jasne że fajnie byłoby mieć więcej biegów. Na pewno ekonomia wyszłaby na prowadzenie. Ale to chyba taki standard z początku wieku.
Jeżeli ten samochód zapewnia osiągi na poziomie 8,2 do 100 to myślę że to super automat. Zresztą sam użytkuje dość stary automat i póki co nie mam zastrzeżeń, poza wspomniana ekonomia.
16,3s na ćwiartkę chyba trochę ciężko. Moja była M6 2.0 (147KM) w manuelu ledwo poniżej 17 schodziła.
http://chrono-tech.pl/online/numer_st.p ... _2016_Ryki
http://chrono-tech.pl/online/numer_st.p ... _2016_Ryki
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Rzuciłem dla żartu z tym uturbieniem a tu się okazuje że jest to popularne za wielką wodą z Aerio
w sumie niski stopień sprężania, równy stosunek średnicy tłoka do skoku tłoka, prosta budowa – nadaje się.
Znalazłem takie cuś
https://www.zeroto60times.com/vehicle-m ... mph-times/
A w dokumentach jakie kiedyś wygrzebałem w necie (jakieś foldery sprzedażowe z tamtego okresu w obrazach gógla) było 8,2s dla HB i 8,8s dla sedana.
Generalnie wszędzie się tym silnikiem po lifcie (przerobili 2.0 na 2.3) zachwycają. Że super parametry i mało pali.
Tego zrobili na ponad 300KM. 2,3s do setki
http://www.dragtimes.com/Suzuki-Aerio-T ... -4387.html
Dopisano 15 maja 2020 21:19:
Bierzesz pod uwagę 300kg różnicy?
Mazda
1999 ccm 146 KM @ 6000 obr./min i 181 Nm @ 4100 obr./min
Suzuki
2299 ccm 155KM @ 5400 obr./min i 206 Nm @ 3000 obr./min
https://www.zeroto60times.com/vehicle-m ... mph-times/
A w dokumentach jakie kiedyś wygrzebałem w necie (jakieś foldery sprzedażowe z tamtego okresu w obrazach gógla) było 8,2s dla HB i 8,8s dla sedana.
Generalnie wszędzie się tym silnikiem po lifcie (przerobili 2.0 na 2.3) zachwycają. Że super parametry i mało pali.
Tego zrobili na ponad 300KM. 2,3s do setki

http://www.dragtimes.com/Suzuki-Aerio-T ... -4387.html
Dopisano 15 maja 2020 21:19:
Mr_Bartek napisał(a):Moja była M6 2.0 (147KM)
Bierzesz pod uwagę 300kg różnicy?
Mazda
1999 ccm 146 KM @ 6000 obr./min i 181 Nm @ 4100 obr./min
Suzuki
2299 ccm 155KM @ 5400 obr./min i 206 Nm @ 3000 obr./min
To Suzuki waży 1000kg? Bo Mazda6 1347kg: https://www.parkers.co.uk/mazda/6/hatch ... -5d/specs/
Dopisano 15 maja 2020, o 21:27:
W każdym razie chyba wszyscy tu zebrani czekamy na 1/4 mili w wydaniu Suzuki.

Dopisano 15 maja 2020, o 21:27:
W każdym razie chyba wszyscy tu zebrani czekamy na 1/4 mili w wydaniu Suzuki.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
To szóstka w sedanie była 200kg lżejsza od kombi?
Moja GG ważyła 1540 i ćwiartkę robiła w 17 z haczykiem.
A to był klekot.
P. S. Aerio waży 1240kg.
Moja GG ważyła 1540 i ćwiartkę robiła w 17 z haczykiem.
A to był klekot.
P. S. Aerio waży 1240kg.
Grzyby napisał(a):Moja GG ważyła 1540 i ćwiartkę robiła w 17 z haczykiem.
Tyle to robiło 323F Ditd na opornikosterydach
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości