Usterka sieci wewnentżnej samochodu
		
				1, 2
			
	
	Nie trzeba kupować drogiej baterii w serwisie,wystarczy polutować szeregowo trzy bateryjki CR 123 wyjąć stare ogniwo, połączyć wtyczkę starej baterii z nowym zestawem i 450 zł w kieszeni .
			
			
		Ja mam baterie 6.8V i też mam błąd zamawiam 3x baterie 
https://allegro.pl/oferta/bateria-litow ... 6968450971
Lutuje tak samo te 3 diody są zabezpieczające także lepiej żeby były.
			
			
				
			
		
https://allegro.pl/oferta/bateria-litow ... 6968450971Lutuje tak samo te 3 diody są zabezpieczające także lepiej żeby były.
U mnie usterka sieci wewnętrznej pojazdu też występuje średnio raz na miesiąc, bateria zmierzona jest okej .Czy macie jakieś doświadczenia z tym tematem? Na 100  % jest to związane z systemem SOS bo w czasie wyświetlania błędu świeci się czerwona dioda w systemie na suficie i według instrukcji chodzi o baterię lub skontaktuj się z ASO...a bateria ok.
			
			
		Ja w poprzedniej CX30 ani w obecnej Nigdy tego nie miałem 
			
			
		wacha8 napisał(a):U mnie usterka sieci wewnętrznej pojazdu też występuje średnio raz na miesiąc, bateria zmierzona jest okej .Czy macie jakieś doświadczenia z tym tematem? Na 100 % jest to związane z systemem SOS bo w czasie wyświetlania błędu świeci się czerwona dioda w systemie na suficie i według instrukcji chodzi o baterię lub skontaktuj się z ASO...a bateria ok.
https://www.cx30talk.com/threads/vehicl ... t-on.3723/
Dowiedziałem się ostatnio że w tych modułach padają procesory. Elektronika w tych nowych mazdach to kpina...
			
			
		matijas1994 napisał(a):Dowiedziałem się ostatnio że w tych modułach padają procesory. Elektronika w tych nowych mazdach to kpina...
Dla poprzednie miałem przedłużona gwarancję. Warto było.
Wymieniony czujnik zamknięcia maski.
A teraz 6 lat i zobaczymy.
Dla Amerykańskiej wersji z 2021 roku pomaga update ale oni mieli od początku moduły tcu ktòre weszły w europejskie wersji dopiero w modelu z 2022 roku.Teraz nie wiem czy do mojej wersji z europejskiej z 2021 roku jest jakiś update i czy jest możliwość jego wgrania.
			
			
		Ten twój rocznik to iście zagadka bo do 09/2021 to rok modelowy-2020 a potem zmiany modelowe do 10/2021 i kolejne zmiany od 11/2021 to już rok modelowy 2022/2023 i teraz pytanie kiedy był produkowany twój CX-30?
			
			
		Mój jest z pierwszej połowy 2021 roku z silnikiem 186 koni.Prawie zawsze nie wibija mi tego błędu jak wyjeżdzam z garażu w pierwszą trasę .Dopiero jak gdześ stane i ponownie ruszam to go po paru minutach wywala.Procesor to raczej być nie może ponieważ by nie dzałał moduł za każdym razem.
			
			
		Przeważnie padają Elko czyli okrągłe elektrolityczne kondensatory.Z czasem wysychalą i nie trzymają swoich parametrów. Ale 4 Lata to troche szybko by było chyba że były jakiejś kiepskiej  firmy.Na tej stronie https://www.cx30talk.com/attachments/wh ... jpeg.7470/ widać te 3 Elkos.Jeśli góra tego cylindra jest wypóklona to Kondensator  jest do wymiany
			
			
		ASO odczytało błędy:TCU B119F:01 gps Antena ogólny elektryczny błąd i TCU U3000.00 Moduł.Niestety nie mają pojẹcia co może to być.Napisali do Mazdy zobaczymy co im odpowiedzą.Wczoraj robiłem 400 kilometrową trasę na autostradzie przez 200 kilometrów android auto tracił gps sygnał i pokazywał co pare minut trase od począdku .Po jakiś 2 godzinach przypuszczam z powodu wibracji się to naprawiło.
			
			
		
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60


