Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez aro92 » 29 paź 2013, 23:46

dobrzyn22 napisał(a):
Janoszka napisał(a): Shaarky napisał(a):Odnawiał ktoś relingi?


Ja chciałem oddać swoje do chromowania

z tego co wiem, to nie da się obecnie w PL (albo i w EU) wykonać chromowania na używanym elemencie. Ze względu na ochronę środowiska dopuszcza się jedynie chromowanie fabryczne...

Tego typu info znalazłem już w kilku miejscach...

Z tego co się orientuje to niedaleko mnie jest firma zajmująca się chromowaniem :D przynajmniej jakiś miesiąc temu widziałem ich reklamę na samochodzie firmowym :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 14:42
Posty: 101
Skąd: Okolice Krosna
Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.

Postprzez matthies » 30 paź 2013, 19:53

poratujecie tanim linkiem do zestawu naprawczego do zacisku ręcznego?
i do tylnej lewej piasty? tutaj mam jedną poleconą NTN, ale może znacie inne godne polecenia w przystepnej cenie?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zbyszekpietrkiewicz » 30 paź 2013, 20:08

w arpolu za 35 zeta kupisz
Zbynio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2013, 14:54
Posty: 42
Auto: mazda6 2,0 16v 2002

Postprzez dobrzyn22 » 30 paź 2013, 20:12

aro92 napisał(a):Z tego co się orientuje to niedaleko mnie jest firma zajmująca się chromowaniem :D

tak...sprawdziłem i faktycznie są firmy, które się tym zajmują. Ale jestem pewien, że była mowa o zakazaniu – może w przyszłości, UE nad tym pracuje?? No nieważne – najważniejsze, że wyjaśnione na tą chwilę ;)

Dopisano 30 października 2013, o 19:34:

Ktoś się orientuje, czy korek spustowy miski olejowej w M6 jest z magnesem??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez wujek116 » 30 paź 2013, 21:16

http://allegro.pl/magnetyczny-korek-oleju-mazda-323-626-121-3-6-i3654816570.html

U mnie i dwóch moich kolegów nie ma magnesów w korkach ale mam w planie kupić z aledrogo taki korek z magnesem , myślę że jest to rzecz na która warto wydać parę złotych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez hant3r » 30 paź 2013, 21:32

Mazde mam od wczoraj, odpalam silnik obroty od razu na ok.2 000 obr. i jeśli jest ciepły normują się na 800-900obr., a jeśli zimny to na 1200obr.. I tu pytanie czy te 2000obr jest normalne?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2013, 15:16
Posty: 93
Skąd: Opole
Auto: Mazda 6 2.0 2004r.

Postprzez matthies » 30 paź 2013, 21:39

zaraz po odpaleniu tak, zawsze tak na chwilę podskakują, później schodzą do ok 1,2, a jak się ssanie już wyłączy (czyt. silnik nagrzeje) to spadają do ~750
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez hant3r » 30 paź 2013, 21:51

Możliwe, że to faktycznie jest to ~750 obr(na ciepłym, na zimnym na 100% ~1200obr) nie mniej jednak są równe nie falują. Zastanawiały mnie te obroty. Dzięki za odp.

Drugie szybkie pytanie:
Na luzie, sprzęgle wibruje buda przypuszczam, że to poduszka. Nie mniej auto od czerwca stało za nim je kupiłem, w poniedziałek czeka je pełna wymiana filtrów i płynów. Czy wibracje mogą być też od świec.? Tylko na postoju. Silnik pracuje cicho, równo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2013, 15:16
Posty: 93
Skąd: Opole
Auto: Mazda 6 2.0 2004r.

Postprzez matthies » 30 paź 2013, 22:59

czy wibracje to nie jestem przekonany, ale na pewno od świec gary mogą nierówno pracować, co w zasadzie mogłoby się przyczyniać do telepania budą, lecz jak napisałem, nie jestem pewien.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 30 paź 2013, 23:16

wujek116 napisał(a):U mnie i dwóch moich kolegów nie ma magnesów w korkach ale mam w planie kupić z aledrogo taki korek z magnesem , myślę że jest to rzecz na która warto wydać parę złotych

no właśnie jeden z kolegów sprzedaje na forum (dział ogłoszeń) – i tak się zastanawiałem...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

PostTen post został usunięty przez mortens 31 paź 2013, 11:55.

Postprzez Roman8 » 31 paź 2013, 12:42

A na co to działa z czym to się je?
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Czuko » 31 paź 2013, 13:00

Roman8 napisał(a):A na co to działa z czym to się je?

też jestem ciekaw po co? na co? i dlaczego :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 15:41
Posty: 15 (0/1)
Skąd: Lubin (dolnośląskie)
Auto: Mazda 6 ( Hatchback) GG
Rok: 2004, 136KM
Silnik: 2.0 Turbo Diesel

Postprzez pawe999 » 31 paź 2013, 16:04

Witam
Ostatnio pojawił sie umnie problem w madzi6 1.8 + gaz, mianowicie czuje lekką utrate mocy na lpg przy 2,3 biegu na czwartym mniej odczuwalny 3,5tys obrotów.
Gaz montowałem półtoramiesiaca temu i było wszysto ok. Czym to mogło byś swowodowane czy mam się martwić tym i jechać odrazu do montera instaklacji
instalacja STAG-300-4 ISA2, wtryski hanna 2000 reduktor ac1
Początkujący
 
Od: 14 lip 2013, 16:39
Posty: 25
Auto: Mazda 6 1.8 2002

Postprzez siemek55 » 31 paź 2013, 16:19

Trochę nie ten dział, ale nim "zielony" posprząta ;)
1. popraw profil, bo do końca nie wiadomo co masz pod maską
2. jeżeli nie miałeś robionej korekty po ok.1000km to znaczy ze mapy się rozjechały
3. jeżeli w/w było robione a wyczuwasz spadek mocy w stosunku do PB musisz podjechać do instalatora, chociażby tylko na sprawdzenie map. Tak dla świętego spokoju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez pawe999 » 31 paź 2013, 16:43

delikatny spadek moze zadławienie chwilowe występuje prz 3,5 tys/obr (czuje na pedale)
korekta była po 1k km
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 20:17 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Początkujący
 
Od: 14 lip 2013, 16:39
Posty: 25
Auto: Mazda 6 1.8 2002

Postprzez siemek55 » 31 paź 2013, 16:57

prawdopodobnie zubożenie mazda lub korekta po temperaturze. Jedź do gazownika, reszta informacji TU, bo robi się OT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez rafal_k0nieczny » 31 paź 2013, 20:57

Witam, napiszę tutaj bo tu może się coś więcej dowiem.

Mam taki problem, nie wiem czy to termostat czy nie ale podejrzewam że tak.

Kiedyś zauważyłem jadąc na luzie z górki że mi temperatura spada tak około 1/3, a gdy dodałem gazu rosła do 90 tak jak powinna być, teraz od dłuższego czasu mam to samo ale odwrotnie jak jadę jedną prędkością cały czas, czy dodaję gazu to temperatura spada do około 1/3, a np jak stoję na światłach to wraca do odpowiedniej temperatury. Do tego zaważyłem że mi auto troszkę więcej pali. Czym to może być spowodowane, czy to może być termostat?
rafal_k0nieczny
 

Postprzez misiek89 » 31 paź 2013, 21:46

Tak to termostat zawiesza się i stąd te cyrki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez pete14 » 31 paź 2013, 23:33

Panowie robił ktoś swap skrzyni 5 biegów na szóstkę w dieslu 136KM?
podejdzie od poliftowej bez rzeźby?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6