Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Szybkie pytanie.
Nie działa mi zegarek. Tzn po naciśnięciu na clock nie dzieje się kompletnie nic, nie słychać nawet charakterystycznego beeb, które towarzyszy wszystkim innym funkcjom na desce rozdzielczej. Wyświetlacz (klima, radio, komputer) wszystko działa jak należy tylko martwy jest ten nieszczęsny zegar. Bezpieczniki sprawdzone. Jakieś pomysły, bo nie znalazłem tu nic o takiej usterce?
Nie działa mi zegarek. Tzn po naciśnięciu na clock nie dzieje się kompletnie nic, nie słychać nawet charakterystycznego beeb, które towarzyszy wszystkim innym funkcjom na desce rozdzielczej. Wyświetlacz (klima, radio, komputer) wszystko działa jak należy tylko martwy jest ten nieszczęsny zegar. Bezpieczniki sprawdzone. Jakieś pomysły, bo nie znalazłem tu nic o takiej usterce?
- Od: 19 wrz 2013, 20:39
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121KM 2003r.
ewidentne zwarcie gdzieś w układzie może ktoś poprzestawiał ci wtyczki. a tak na marginesie poco odłączałeś akumulator ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Przymierzam się do wymiany płynu chłodniczego i mam dwa pytania:
1. Zalewać płyn marek, które można kupić w supermarkecie bądź stacji benzynowej czy lepiej kupić FL-22?
2. Czy wymiana płynu jest taka jak w silnikach diesla czy może trzeba podjąć jakieś dodatkowe kroki?
1. Zalewać płyn marek, które można kupić w supermarkecie bądź stacji benzynowej czy lepiej kupić FL-22?
2. Czy wymiana płynu jest taka jak w silnikach diesla czy może trzeba podjąć jakieś dodatkowe kroki?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
jestem w trakcie poszukiwań GY. Na szybko dzis jedną oglądałem widziałem że ma kratke oddzielającą bagaznik od kanapy. Z kolei wnętrze bagażnika bez skazy. Czy przez tą kratę mam sobie odpuścic ten egzemplarz?
gg 2204545
- Od: 24 lip 2008, 21:31
- Posty: 101
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG
heh no i widzisz... mówiłem, że na szybko oglądałem a wcześniej z kombi praktycznie nie miałem styczności. dzięki za info, sprawdzę przy bardziej wnikliwych oględzinach
gg 2204545
- Od: 24 lip 2008, 21:31
- Posty: 101
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG
Hejka wszystkim:).. Chcialem zasiegnać waszej opini i porady .. otóż chcialbym zalozyc sobie w miejsce fabrycznych kratek zderzaka oto takie halogeny:
http://www.ebay.co.uk/itm/151006534183?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
i powiedzcie mi w jaki sposób bede mogł to podpiać? otoż moja manetka przy kierownicy posiada tylko przełacznik na tylne światła przeciwmgłowe.. czy musze zmienic manetke na ta z podwojnym przełacznikiem świateł przeciwmgłowych czy da sie to podpiać do obecnie istniejacej?
z góry dzieki
http://www.ebay.co.uk/itm/151006534183?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
i powiedzcie mi w jaki sposób bede mogł to podpiać? otoż moja manetka przy kierownicy posiada tylko przełacznik na tylne światła przeciwmgłowe.. czy musze zmienic manetke na ta z podwojnym przełacznikiem świateł przeciwmgłowych czy da sie to podpiać do obecnie istniejacej?
z góry dzieki
Jeżeli chcesz, aby to były halogeny, a nie dzienne, to musisz sobie zmienić manetkę. A podpiąć na pewno się gdzieś da 



tutaj masz jak ja to robiłem. Różnice tylko w osprzęcie, bo robota do zrobienia raczej taka sama.
viewtopic.php?f=409&t=157173
swoja drogą, jak teraz spojrzałem w ten temat, straszny syf tam od wewnątrz jest, pomimo osłon
viewtopic.php?f=409&t=157173
swoja drogą, jak teraz spojrzałem w ten temat, straszny syf tam od wewnątrz jest, pomimo osłon

-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam wszystkich.
Mam takie pytanie
Potrzebuje coś zmodyfikować w sterowaniu audio z kierownicy
W tym celu musze odłaczyć na jkais czas podzuszkę.
Czy jak odłacze poduszkę i podepne akumulator (oczywiście odłącze ją ze zdjętą klemą) to po ponownym podłaczeniu wywali mi komputer błąd poduszki czy przełknie bez problemowo odłączoną poduchę?
Pawels
Mam takie pytanie
Potrzebuje coś zmodyfikować w sterowaniu audio z kierownicy
W tym celu musze odłaczyć na jkais czas podzuszkę.
Czy jak odłacze poduszkę i podepne akumulator (oczywiście odłącze ją ze zdjętą klemą) to po ponownym podłaczeniu wywali mi komputer błąd poduszki czy przełknie bez problemowo odłączoną poduchę?
Pawels
Witam,
problem mam następujący: podczas jazdy zaświeciła się kontrolka DPF – jazda w trybie serwisowy bez mocy, następnie po chwili zaczęła mrugać. Po przejechaniu około 30 km dodatkowo zaświecił się kontrolki silnik+DSC. Przed kupnem podczas sprawdzenia na komputerze mazdy – około 25000 km temu skasowaną miałem inspekcję oleju. Aktualnie miałem 2 wymiany ale bez skasowania na komputerze inspekcji olejowej.
Moje pytania są następujące:
– czy może to być związane z inspekcją olejową czy coś zaczyna się dziać z DPF
– czy istnieje możliwość skasowania błędów w sposób domowy (zwieranie pinu do masy i działanie pedałem gazu)?
problem mam następujący: podczas jazdy zaświeciła się kontrolka DPF – jazda w trybie serwisowy bez mocy, następnie po chwili zaczęła mrugać. Po przejechaniu około 30 km dodatkowo zaświecił się kontrolki silnik+DSC. Przed kupnem podczas sprawdzenia na komputerze mazdy – około 25000 km temu skasowaną miałem inspekcję oleju. Aktualnie miałem 2 wymiany ale bez skasowania na komputerze inspekcji olejowej.
Moje pytania są następujące:
– czy może to być związane z inspekcją olejową czy coś zaczyna się dziać z DPF
– czy istnieje możliwość skasowania błędów w sposób domowy (zwieranie pinu do masy i działanie pedałem gazu)?
- Od: 24 lut 2013, 00:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM RF-7J / 2007 r.
Wojtek_M6 napisał(a):czy istnieje możliwość skasowania błędów w sposób domowy (zwieranie pinu do masy i działanie pedałem gazu)?
viewtopic.php?f=396&t=116274&hilit=kasowanie+inspekcji+olejowej
Wojtek_M6 napisał(a):czy może to być związane z inspekcją olejową czy coś zaczyna się dziać z DPF
może być i jedno i drugie. W Twoim przypadku raczej inspekcja do skasowania
Dzięki, tak przypuszczałem, że musiało być, ale jakoś zawsze odnajdywałem tylko o przednim zderzaku. Skoro można to mam drugie pytanie. Poszukuję instrukcji demontażu oryginalnego haka Mazdy
Ma ktoś jakiś namiar na takie cudo?
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Da sie znalesc 6 GY bez rudej? dzisiaj jezdzilem prawie caly dzien i jak otworzylem tylne drzwi albo sie polozylem zeby ogladnac podloge to na laczniach progow z podloga niemal slychac jak ruda wpie...ala auto. A nadkola tyl nawet nie mowie. Szukam auta rodzicom:) i niech ktos mi napisze o silnikach cos, ktos ogarniety w tym modelu, choc nie ukrywam ze diesel nie bardzo mnie przekonuje i tate:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6