Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
U mnie nadal błyska... może jeszcze za mało wypsikałem...
BTW jakim płynem jest zalany oryginalnie zbiornik? Nie śmierdzi jak płyn...
W zasadzie w ogóle nie pachnie. Woda? Tylko że pieni się i ładnie wyciera...
Czyżby to był osławiony SYNAX?
BTW jakim płynem jest zalany oryginalnie zbiornik? Nie śmierdzi jak płyn...
W zasadzie w ogóle nie pachnie. Woda? Tylko że pieni się i ładnie wyciera...
Czyżby to był osławiony SYNAX?
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):Tylko czemu ona świci przy ruszaniu i gaśnie przy hamowaniu? krzywy
Myjk napisał(a):U mnie nadal błyska... może jeszcze za mało wypsikałem...
Myjk napisał(a):Summit napisał:
Mnie wypuścili z salonu z pustym zbiornikiem.
Panie, gdzieś Ty kupował tą swoją furę?
U ciebie tez już chyba sucho... Jak mryga to znaczy że trzeba dolać..
- Od: 18 mar 2007, 18:12
- Posty: 157
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY/LF
Grzyby napisał(a):Z rezerwą paliwa masz przecież identycznie
U mnie rezerwa paliwa nie mruga. Jak się raz zapali, to już świeci aż do tankowania.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Spokojnie Panowie z tą paniką przy rezerwie
Ja przejechałem na zapalonej rezerwie jakieś 40km – tankowanie pod korek (tak że paliwo już nie spływało) i weszło raptem 54,9 l.
Ja przejechałem na zapalonej rezerwie jakieś 40km – tankowanie pod korek (tak że paliwo już nie spływało) i weszło raptem 54,9 l.
Grzyby napisał(a):Spokojnie Panowie z tą paniką przy rezerwie
Ja przejechałem na zapalonej rezerwie jakieś 40km – tankowanie pod korek (tak że paliwo już nie spływało) i weszło raptem 54,9 l.
Ja zwykle tankuję jak zapala się rezerwa i wchodzi od 48-51l.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Powiedzcie mi do czego jest ten oring
Pałeczka na OFF >>> wiadomo wyłaczone
AUTO >>>> wiadomo ( chociaz powiem wam szczerze jak dla mnie jest źle wykaliborowany) można to jakos poprawić ?
1 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stała powiedzmy średnią prędkością
2 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stałą powiedzmy dużą prędkością
Oring powinien spełniać role regulatora prędkości ruchu wycierczek w trybie przerywanym, czyli powiedzmy ruch wycieraczki co 1 sek co 2 sek co 3 sek.
Rozmumiem że tu nie ma takiego ustawienia ?

Pałeczka na OFF >>> wiadomo wyłaczone
AUTO >>>> wiadomo ( chociaz powiem wam szczerze jak dla mnie jest źle wykaliborowany) można to jakos poprawić ?
1 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stała powiedzmy średnią prędkością
2 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stałą powiedzmy dużą prędkością
Oring powinien spełniać role regulatora prędkości ruchu wycierczek w trybie przerywanym, czyli powiedzmy ruch wycieraczki co 1 sek co 2 sek co 3 sek.
Rozmumiem że tu nie ma takiego ustawienia ?
- Od: 5 kwi 2007, 09:04
- Posty: 98
- Skąd: Łódź
U mnie pokrętło czułości działa dobrze. W pozycji AUTO wycieraczki działają nieregularnie – raz robią 3 ruchy, potem jeden, potem np krótka przerwa. U mnie włączają się wtedy, kiedy potrzeba. Jest to spora wygoda. 
Pozdrawiam
Macieq
Macieq
- Od: 22 lut 2008, 22:39
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 diesel '06
Nefar napisał(a):Wracajac do 6. Nie musze redukowac na 2 zeby wyprzedzic. Widac nie jezdziles 3.0. Nie wiesz czego mozna sie po tym spodziewac. Gwarantuje Ci ze po przesiadce spowrotem do diesla bedziesz ziewal ze znudzenia i zastanawial kiedy to auto wreszcie sie zacznie rozpedzac.
Nie podniecam sie. Opisuje wrazenia. Samochody zmieniam srednio raz na pol roku, gora rok i kupuje coraz mocniejsze wiec zdaje sobie sprawe ze nie mam rakiety. Ze 220km to malo. Kiedy bede mial 400km pewnie powiem to samo.
rozumiem, ze sprzedajesz niedlugo ta 6 V6
- Od: 8 mar 2008, 23:56
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
Wiadomo, co Europa, to Europa, ale brakuje mi automatycznej blokady drzwi w czasie jazdy.
- Od: 20 lut 2008, 13:10
- Posty: 9
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '07 120 PS kombi
Krzysztof.W napisał(a):Wiadomo, co Europa, to Europa, ale brakuje mi automatycznej blokady drzwi w czasie jazdy.
A nie da się dołożyć tej funkcji do systemu centralnego zamka? Z tego co wiem to, przynajmniej w niektórych wersjach się da. (tylko zamykanie, bez automatycznego otwierania)
- Od: 16 sty 2008, 21:58
- Posty: 116
- Skąd: Łódź
- Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM
gacek napisał(a):Powiedzcie mi do czego jest ten oring
Jaki znowu regulator czujnika deszczu!

Ten oring odnosi się do skali, którą zaznaczyłem zielonymi strzałkami!
Ta skala, którą zaznaczyłem niebieskim, to tryby pracy wycieraczek przełączane dźwigienką! I wygląda to tak:
– dźwigienka w trybie OFF – wycieraczki wyłączone
– tryb Mist: (włączany poprzez podniesienie dźwigienki "w górę") – pojedyńczy ruch wycieraczek
– tryb auto – wycieraczki włączają się (pojedyńczy ruch piór) co jakiś czas (i ten czas/częstotliwość regulujemy właśnie oringiem)
– tryb 1: ciągła, ale wolna praca wycieraczek
– tryb 2: ciągła, szybka praca wycieraczek
– tryb pull (popchnąc dźwigienkę od siebie): spryskiwacz przedniej szyby
- Od: 23 lut 2004, 17:43
- Posty: 18
- Skąd: Suwałki/Gdańsk
- Auto: M6 2.3 GG Top Sport
...:::XCFR:::... napisał(a): tryb auto – wycieraczki włączają się (pojedyńczy ruch piór) co jakiś czas (i ten czas/częstotliwość regulujemy właśnie oringiem)
Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth napisał(a):Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.
...:::XCFR:::... ma chyba rację, ja też początkowo błędnie zinterpretowałem ten ring.
Teraz już chyba się oświeciłem i przy najbliższej deszczowej pogodnie przetestuję.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):mcbeth napisał:
Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.
...:::XCFR:::... ma chyba rację, ja też początkowo błędnie zinterpretowałem ten ring.
Teraz już chyba się oświeciłem i przy najbliższej deszczowej pogodnie przetestuję.
Nie mam przy sobie manuala. Możesz zacytowac co tam piszą ?
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Myjk napisał(a):mcbeth napisał:
Nie mam przy sobie manuala. Możesz zacytowac co tam piszą ?
http://emide.pl/mazda6/wycieraczki.pdf – ENG
Z tego wynika że ten pierścień działa tylko w trybie INT...
Ale tryb INT to nie tryb AUTO. To nie ta instrukcja. Masz niemiecką od swojego samochodu ?
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6