Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Witam! Bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi – jestem generalnie załamany, bo z tego co piszecie to przez 200km uciekło mi ponad 1,5ltr oleju.
Streszczenie:
Jadę dzisiaj na kanał szukać jakiś wycieków – na gruncie suchutko – nic nie kapie – nie wiem co myśleć!!!
Mam nadzieję, że poprzedni właściciel nie zarżnął silnika i nie nalał jakiś uszczelniaczy czy coś, które teraz puściły ... jakbym palił litr oleju na 100km to chyba auto by dymiło na niebiesko jak dwusuw

Wiem, że nie pomożecie na odległość, dlatego jadę na kanał – jak się nie wbiję dziś to jutro – wyżalić się chciałem
O dziwo miałem odkręcony korek wlewu oleju – ale na około nic nie obryzgane więc górą nie uciekło ... chyba że wyparowało 
Streszczenie:
- zakup auta (pusty bagnet)
- wymiana oleju (~4,4l Dexelia 5W30 Ultra) i filtra oleju (poziom max)
- 2000 km
- na bagnecie nadal poziom max!!!
- założona instalacja LPG
- ~150km
- wymieniona chłodnica klimatyzacji (też odchwaszczanie po poprzedniku jeszcze)
- ~30km
- dzisiaj coś mnie podkusiło sprawdzić – pusty bagnet!!!
- dolane 0,6l oleju (wszystko co miałem w domu)
- bagnet ledwo zwilżony na czubku
- auto nie dymi, wszystko generalnie OK poza suchym bagnetem – o co kaman?
Jadę dzisiaj na kanał szukać jakiś wycieków – na gruncie suchutko – nic nie kapie – nie wiem co myśleć!!!

Wiem, że nie pomożecie na odległość, dlatego jadę na kanał – jak się nie wbiję dziś to jutro – wyżalić się chciałem

- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Sprawdz zawór pcv były przypadki w v-kach że niesprawny powodował ssanie do dolotu oliwy
-
Arkadius 73
Dzięki Arkadius 73 za linki, ale ja niewiele rozumiem z tamtych tekstów, ale wspominają tam dużo o dolocie. Podsumowując czy mógłbyś się wypowiedzieć czy podczas demontażu/montażu kolektora ssącego można uszkodzić zawór PCV, nie podłączyć go, zapomnieć dać w jego okolicy jakieś uszczelki lub ją uszkodzić i stąd takie zużycie oleju?
Czy gdyby paliła takie ilości oleju, przez pierścienie, dolot nie wiem... Gdziekolwiek? To nie powinno się zapalić CheckEngie?
Czy gdyby paliła takie ilości oleju, przez pierścienie, dolot nie wiem... Gdziekolwiek? To nie powinno się zapalić CheckEngie?
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
niebo, zaczytaj sobie temat od tego postu viewtopic.php?p=2593113#p2593113
ja jeszcze się za to nie brałem, bo branie oleju jest znośne, ale u ciebie chyba trzeba się za to wziąć. Liczę na sumienną fotorelację, tak abym i ja mógł się za to wziąć
ja jeszcze się za to nie brałem, bo branie oleju jest znośne, ale u ciebie chyba trzeba się za to wziąć. Liczę na sumienną fotorelację, tak abym i ja mógł się za to wziąć
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam przeciągał ktoś z was kabel przez tą gumę łącząca bagażnik z klapą bagażnika ? W jaki sposób najłatwiej i najmniej inwazyjnie przeciągnąć kabel tamtędy żeby nie było go widać . Chciałem podłączyć kamerę cofania
Nie wiem jaki przepust jest w sedanie. Ja przeciągałem za pomocą szczypiec chirurgicznych, ale najłatwiej chyba domowym sposobem zrobić to pilotem z drutu zabezpieczonym taśmą, żebyś nie po uszkadzał istniejącej wiązki Tutaj masz więcej informacji jak ja to zrobiłem
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
dzięki za podpowiedź guma w sedanie Jest trochę zagięta ale faktycznie jakimś drutem to powinno dać rade . A jak u ciebie taka kamera działa w nocy lub w słońcu ? jakie masz navi ?
Mam zaszczyt oznajmić, że dziś byłem świadkiem autokalibracji wtryskiwaczy w moim aucie.
Trwało to dość długo, bo była przerywana, a w tym czasie myślałem że wtryskiwacz się zepsuł albo że silnik się zaciera...
W zeszłym roku kupiłem używane silniczki regulacji reflektorów od Mondeo, włożyłem je w miejsce starych, zepsutych, wszystko śmigało jak należy, po czym dziś zaczął mi świrować lewy silniczek w pozycji 0 i 1... I o co tu chodzi..?
W zeszłym roku kupiłem używane silniczki regulacji reflektorów od Mondeo, włożyłem je w miejsce starych, zepsutych, wszystko śmigało jak należy, po czym dziś zaczął mi świrować lewy silniczek w pozycji 0 i 1... I o co tu chodzi..?

Witam. Mam szybkie pytanie...Posiadam M6 AJ usa 04' , podmieniłem ostatnio panel klimatronika z wersji eu i wentylator mi na nim nie działał a na moim oryginalnym usa działa. Czy jest różnica pomiędzy panelami usa i eu ? Czy może ten który miałem z eu był popsuty...? Zamieniał ktoś tak kiedyś? Chce założyć panel z eu bo posiada tryb eco... a ten ze stanów nie...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Dziś byłem oglądać Mazdę 6 '03 1.8 , wszystko jest ok niestety nie działa to na czym mi mocno zależalo, klimatyzacja.
Od razu mówię że nie znam się na klimie i mogę pisać bzdury
Sprzedawca powiedział że prawdopodobnie nie działa bo nie ma czynnika, odkręcił zakrętkę , wsadził kluczyk i faktycznie nic nie leciało (a chyba miało?)
Klima mimo włączenia nie puszcza zimnego powietrza, czy po włączeniu klimy nie powinien się kręcić ten wentylator pod maska ? czy zależne to jest od temperatury? bo tam nic się nie kręciło, albo ja coś mylę
I ostatnie najważniejsze pytanie, jeśli nie brak czynnika to co możne być zwalone? jaki jest najczarniejszy scenariusz i ile mnie to maks może kosztować?
W sobote jadę na 2 rundę , fajnie jakbym wiedział jaki max koszt doliczyć w razie czego.
Od razu mówię że nie znam się na klimie i mogę pisać bzdury
Sprzedawca powiedział że prawdopodobnie nie działa bo nie ma czynnika, odkręcił zakrętkę , wsadził kluczyk i faktycznie nic nie leciało (a chyba miało?)
Klima mimo włączenia nie puszcza zimnego powietrza, czy po włączeniu klimy nie powinien się kręcić ten wentylator pod maska ? czy zależne to jest od temperatury? bo tam nic się nie kręciło, albo ja coś mylę
I ostatnie najważniejsze pytanie, jeśli nie brak czynnika to co możne być zwalone? jaki jest najczarniejszy scenariusz i ile mnie to maks może kosztować?
W sobote jadę na 2 rundę , fajnie jakbym wiedział jaki max koszt doliczyć w razie czego.
- Od: 23 maja 2013, 11:36
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz
klima nie wystartuje, jeżeli czynnika jest za mało(lub nie ma go wcale) – jest to zabezpieczenie przed zatarciem. Na pewno będzie do wymiany (ew. spawania) rurka z nieszczelnością (prawdopodobnie w okolicach uchwytu rurki -gdzie lubi skorodować).
Najczarniejszy scenariusz to oczywiście padnięta sprężarka. Najprościej było by podjechać do jakiegokolwiek warsztatu, żeby sprawdzili szczelność...
Dopisano 23 maja 2013, o 22:13:
jak nie dostaniesz odpowiedzi tutaj, to może dopisz się tu:
viewtopic.php?f=409&t=108834&p=2611938&hilit=radio#p2611938
Najczarniejszy scenariusz to oczywiście padnięta sprężarka. Najprościej było by podjechać do jakiegokolwiek warsztatu, żeby sprawdzili szczelność...
Dopisano 23 maja 2013, o 22:13:
HARY66 napisał(a):Napisze mi ktoś w jakich wersjach M6 jest montowane radio cd na 6 płyt?
Pytałem o to w innym wątku ale mi go usuneli![]()
jak nie dostaniesz odpowiedzi tutaj, to może dopisz się tu:
viewtopic.php?f=409&t=108834&p=2611938&hilit=radio#p2611938
dobrzyn22 napisał(a):...
Najczarniejszy scenariusz to oczywiście padnięta sprężarka. Najprościej było by podjechać do jakiegokolwiek warsztatu, żeby sprawdzili szczelność...
A jaki jest koszt min/max naprawy/wymiany?
- Od: 23 maja 2013, 11:36
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6