Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Lipa też nie chce sie połączyć nie wiem co z tym elm,po wsadzeniu w gniazdo OBDII pali sie tylko czerwona dioda,a komp nie widzi elm,próbowałem już tych sterowników z wątku o interfeisie i dalej lipa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Może spróbować same klawisze z diodami przełożyć (oczywiście nie wiem czy pasują). Bo jak nie to trzeba szukać +12V na układzie i próbować wstawiać diody samemu w klawisze
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Witam.
Ponawiam pytanie ponieważ nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Czy fabryczne chromowane końcówki wydechu do mazdy 6 2.3 są takie same
w modelach przedliftowych jak i poliftowych?
Dokładnie chodzi mi o to czy będą się zgrywać w zderzaku gdy wyjmę fabryczne zaślepki do tego przeznaczone.
Chcę założyć końcówki z przedlifta kombi do mojego polifta w liftbacku.
Dla mnie wydaje się, że mogą nie pasować do oryginalnych wcięć w zderzaku.
Proszę o pomoc.
Foto:
http://i4.photobucket.com/albums/y142/m ... ccdd1b.jpg
Ponawiam pytanie ponieważ nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Czy fabryczne chromowane końcówki wydechu do mazdy 6 2.3 są takie same
w modelach przedliftowych jak i poliftowych?
Dokładnie chodzi mi o to czy będą się zgrywać w zderzaku gdy wyjmę fabryczne zaślepki do tego przeznaczone.
Chcę założyć końcówki z przedlifta kombi do mojego polifta w liftbacku.
Dla mnie wydaje się, że mogą nie pasować do oryginalnych wcięć w zderzaku.
Proszę o pomoc.
Foto:
http://i4.photobucket.com/albums/y142/m ... ccdd1b.jpg
Ostatnio edytowano 24 lut 2013, 17:06 przez siper, łącznie edytowano 1 raz
siper
- Od: 30 cze 2009, 17:55
- Posty: 19
- Skąd: Jędrzejów
- Auto: Mazda 6 2.3 2006 r.
siper napisał(a):Foto:
http://s4.beta.photobucket.com/user/mig ... b.jpg.html
coś nie bangla
może ktoś coś podpowie: viewtopic.php?f=103&t=135630&p=2527272#p2527272
Paweł
Cześć.
Ostatnimi czasy zauważyłem, że po dłuższej trasie lub jeździe z prędkościami autostradowymi i zjechaniu do miasta z przednich kół wydobywa się głośny pisk. Dźwięk podobny do tego jaki wydaje hamujący pociąg. Gdy na co dzień jeżdżę po mieście dźwięk ten nie występuje. Gdy po trasie się pojawia i jest podczas jazdy (praktycznie ciągły) zanika w momencie hamowania. Auto postoi na parkingu, stygnie wyjeżdżam na miasto i pisku nie ma...
Cóż to u licha może być? Dlaczego jest po tylko szybkiej/długotrwałej jeździe? Czy to ma związek z nagrzewaniem się jakiś elementów, które wtedy o coś trą? Ale co wtedy o co może trzeć? Po zatrzymaniu się, obmacałem felgi – zimne. Zacisk hamulcowy – co najwyżej letni. Tarcza hamulcowa gorąca (ale ona chyba zawsze jest gorąca...). Głębiej już nie sięgałem palcami (nie zdejmowałem koła)
Panowie pomocy, bo nie mam nawet pojęcia czego szukać?
Ostatnimi czasy zauważyłem, że po dłuższej trasie lub jeździe z prędkościami autostradowymi i zjechaniu do miasta z przednich kół wydobywa się głośny pisk. Dźwięk podobny do tego jaki wydaje hamujący pociąg. Gdy na co dzień jeżdżę po mieście dźwięk ten nie występuje. Gdy po trasie się pojawia i jest podczas jazdy (praktycznie ciągły) zanika w momencie hamowania. Auto postoi na parkingu, stygnie wyjeżdżam na miasto i pisku nie ma...
Cóż to u licha może być? Dlaczego jest po tylko szybkiej/długotrwałej jeździe? Czy to ma związek z nagrzewaniem się jakiś elementów, które wtedy o coś trą? Ale co wtedy o co może trzeć? Po zatrzymaniu się, obmacałem felgi – zimne. Zacisk hamulcowy – co najwyżej letni. Tarcza hamulcowa gorąca (ale ona chyba zawsze jest gorąca...). Głębiej już nie sięgałem palcami (nie zdejmowałem koła)
Panowie pomocy, bo nie mam nawet pojęcia czego szukać?
- Od: 5 lut 2012, 00:41
- Posty: 68
- Skąd: Koszalin / Poznań
- Auto: Mazda 6, 2002
L3 2.3 166KM
Można podnieść auto i obracać jednym i drugim kołem żeby zoabczyć czy nie stawia oporu , może łożysko skoro hamulce zimne. A masz wrażenie ściągania autem kiedy pojawia sie pisk?
- Od: 30 sty 2012, 19:14
- Posty: 95
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna
Witam,
moje pytanie dotyczy parktronica oryginalnie zamontowanego w Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM3 RF-7J / 2007 r.
Po włączeniu silnika układ działa poprawnie i po chwili zaczynają buczeć buzery zarówno przedni (czujniki przednie) jak i tylny (czujniki tylne). Po około 15 sekundach wyłącza się cały układ i już nie da się go włączyć przyciskiem. Dopiero ponowne włączenie poprzez przekręcenie kluczyka włącza parktornic – sytuacja powtarza się. Usterka pojawiła się podczas jazdy i wcześniej nie miała miejsca. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką?
moje pytanie dotyczy parktronica oryginalnie zamontowanego w Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM3 RF-7J / 2007 r.
Po włączeniu silnika układ działa poprawnie i po chwili zaczynają buczeć buzery zarówno przedni (czujniki przednie) jak i tylny (czujniki tylne). Po około 15 sekundach wyłącza się cały układ i już nie da się go włączyć przyciskiem. Dopiero ponowne włączenie poprzez przekręcenie kluczyka włącza parktornic – sytuacja powtarza się. Usterka pojawiła się podczas jazdy i wcześniej nie miała miejsca. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką?
- Od: 24 lut 2013, 00:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM RF-7J / 2007 r.
LEM
miałem podobnie jak mi się łożysko zaczynało kończyć
swoją drogą tarcze nie mają prawa być gorące "zawsze", więc rozebrałbym najpierw oba zaciski, sprawdziłbym klocki, czy się poruszają, a blaszki i druciki czy odpychają.
Po lekkim hamowaniu tarcze nie będą gorące, a jedynie ciepłe.
miałem podobnie jak mi się łożysko zaczynało kończyć
swoją drogą tarcze nie mają prawa być gorące "zawsze", więc rozebrałbym najpierw oba zaciski, sprawdziłbym klocki, czy się poruszają, a blaszki i druciki czy odpychają.
Po lekkim hamowaniu tarcze nie będą gorące, a jedynie ciepłe.
-
mscorp
Witam,
Panowie w swojej Maździe mam fabryczne ksenony i zauważyłem, że nie działają spryskiwacze na śwatełka?
Czy zbiorniczek do ksenonów jest ten sam co do szyb?
Spotkaliście się z tym problemem, jakieś porady?
Panowie w swojej Maździe mam fabryczne ksenony i zauważyłem, że nie działają spryskiwacze na śwatełka?
Czy zbiorniczek do ksenonów jest ten sam co do szyb?
Spotkaliście się z tym problemem, jakieś porady?
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Obok wyłączania DSC przy lewym kolanie mam przycisk oddzielny do świateł ( a przynajmniej tak mi się wydaję). To są oddzielne pompki, czy ten przycisk jest do czegoś innego?
Czy dając ciśnienie na zbiorniczek nie uszkodzę pompki?
Czy dając ciśnienie na zbiorniczek nie uszkodzę pompki?
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Zauważyłem, że nie podświetala się ten przycisk, więc podejrzewam że wyjęty jest bezpiecznik, ale nie miałem czasu sprawdzić, dzięki za pomoc.
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Witam,
nawiązując do mojego pytania odnośnie nie działającego oryginalnego parctronica rozwiązałem problem:
1) sprawdziłem "pykanie czujek" (na ucho można to zrobić, ale lepiej jak się przyłoży palec do czujki – wtedy wyraźnie czuć i słychać stuki) – okazało się że jedn sensor nie działa.
2) wypchnąłem czujkę, rozłączyłem złącze – okazało się że jeden pin jest spalony. Czujka, o której piszę znajduje się pod wlewem spryskiwacza – najprawdopodobniej została podlana płynem.
3) Odizolowałem przewody, podłączyłem wszystko poprzez zakręcenie kabelków – parctronic działa poprawnie!
4) Sprawdziłem jak funkcjonuje system po odłączeniu czujki – wyrzuca błąd – piszczenie i buczenie
5) Podsumowując poprawne działanie jest tylko wtedy gdy 8 sensorów jest podłączone i dodatkowo sprawne.
nawiązując do mojego pytania odnośnie nie działającego oryginalnego parctronica rozwiązałem problem:
1) sprawdziłem "pykanie czujek" (na ucho można to zrobić, ale lepiej jak się przyłoży palec do czujki – wtedy wyraźnie czuć i słychać stuki) – okazało się że jedn sensor nie działa.
2) wypchnąłem czujkę, rozłączyłem złącze – okazało się że jeden pin jest spalony. Czujka, o której piszę znajduje się pod wlewem spryskiwacza – najprawdopodobniej została podlana płynem.
3) Odizolowałem przewody, podłączyłem wszystko poprzez zakręcenie kabelków – parctronic działa poprawnie!
4) Sprawdziłem jak funkcjonuje system po odłączeniu czujki – wyrzuca błąd – piszczenie i buczenie
5) Podsumowując poprawne działanie jest tylko wtedy gdy 8 sensorów jest podłączone i dodatkowo sprawne.
- Od: 24 lut 2013, 00:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM RF-7J / 2007 r.
Witam.
Przymierzam się do kupna mazdy 6. Interesuje mnie model 2002 – 2007 z silnikiem benzynowym 1.8 .
I tu pytanie do użytkowników tego samochodu- o co pytać sprzedającego, na co zwrócić uwagę przy kupnie?
PS: rzydałby się przyklejony temat "na co zwracac uwage przy kupnie", dla takich łebków jak ja
Przymierzam się do kupna mazdy 6. Interesuje mnie model 2002 – 2007 z silnikiem benzynowym 1.8 .
I tu pytanie do użytkowników tego samochodu- o co pytać sprzedającego, na co zwrócić uwagę przy kupnie?
PS: rzydałby się przyklejony temat "na co zwracac uwage przy kupnie", dla takich łebków jak ja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6