Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
Jaki akumulator pasuje do 1Gen V6?
Intercars pokazuje ze to MPV V6 pasuje ten Bosch 0 092 S40 240 a do Tribute V6 taki Bosch 0 092 S40 050
------------------------------------------------------------------------------------
Dowiedziałem się że my mamy ten sam akumulator co ST220
te dwa modele VARTA pasują do 1Gen V6
5701440643122
5724090683132
Intercars pokazuje ze to MPV V6 pasuje ten Bosch 0 092 S40 240 a do Tribute V6 taki Bosch 0 092 S40 050
------------------------------------------------------------------------------------
Dowiedziałem się że my mamy ten sam akumulator co ST220
te dwa modele VARTA pasują do 1Gen V6
5701440643122
5724090683132
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1396465274895.jpg[/attachment]
Oto przegub z mojej mazdy. Są tam 33 kliny.
Oto przegub z mojej mazdy. Są tam 33 kliny.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Będę wymieniał olej, znalazłem na forum poniższe filtry które będą pasowały:
-knecht OC288
-FILTRON OP 533/1
1. Który z tych wybrać ? A może jakiś inny.
2. Jaki olej zalać i ile L kupić, 6 ?
PS.
3. Jakie świece polecacie ? mam instalacje LPG BRC Sequent P&D
-knecht OC288
-FILTRON OP 533/1
1. Który z tych wybrać ? A może jakiś inny.
2. Jaki olej zalać i ile L kupić, 6 ?
PS.
3. Jakie świece polecacie ? mam instalacje LPG BRC Sequent P&D
Ja kiedyś brałem filtrona a ostatnimi czasy knechta,
olej leje dextelie 5w30 wchodzi mi niecałe 6litrów
Świece kupuje NGK platinium coś kolo 50zl za szt instalacje gazowa mam identyczna i przejechałem na niej już 150tys i wszystko chodzi idealnie.
olej leje dextelie 5w30 wchodzi mi niecałe 6litrów
Świece kupuje NGK platinium coś kolo 50zl za szt instalacje gazowa mam identyczna i przejechałem na niej już 150tys i wszystko chodzi idealnie.
Kup filtr oleju K&N hp2010 dostępny w intercars , zalej Amsa -dostępny w sklepie na Dąbrowskiego a świece to jak Justus pisze albo motorcrafty dostępne w aso forda
-
Arkadius 73
Petrostar
tel. 22 270 27 94
ul. Dąbrowskiego 40 Mokotów
dostaniesz tam i filtr oleju i oleum
tel. 22 270 27 94
ul. Dąbrowskiego 40 Mokotów
dostaniesz tam i filtr oleju i oleum
-
Arkadius 73
Orientuje się ktoś czy maglownica w amerykańcach jest taka sama jak w europejskich??
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Jeźeli chodzi o nasze jednostki to dużo rzeczy mechanicznych jest innych
Ostatnio edytowano 30 kwi 2014, 02:12 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
-
Arkadius 73
Nasz magiel ma symbol GP7C a europejski GJ6E czyli czymś się musi różnić.
Nie wiem co teraz zrobić czy kupić jakiś używany na ebayu czy ten oddać do regeneracji ;/
Nie wiem co teraz zrobić czy kupić jakiś używany na ebayu czy ten oddać do regeneracji ;/
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
A może tylko symbolem , najlepiej to chyba wizualnie ocenić , specem nie jestem ale to aż tak nie może sie różnić ,poza budą i ECU to ta sama mazda ? ,bo ja tak o 2,3 mogę powiedzieć Aspec od eu mechanicznie nie różni sie wiele a prawie nic 
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Według mnie rożni się sporo o Eu wersji.
I części nie jest kupić tak łatwo jak do wersji Eu.
W sklepach motoryzacyjnych czasami mi próbują wmówić ze takiego samochodu z takim silnikiem niema i pewnie mi się pomyliło
Z tym maglem to wole być pewien zanim kupie bo jak rozbiorę to nie chciał bym żeby samochód stał parę dni i czekał na właściwy magiel
I części nie jest kupić tak łatwo jak do wersji Eu.
W sklepach motoryzacyjnych czasami mi próbują wmówić ze takiego samochodu z takim silnikiem niema i pewnie mi się pomyliło
Z tym maglem to wole być pewien zanim kupie bo jak rozbiorę to nie chciał bym żeby samochód stał parę dni i czekał na właściwy magiel
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
19Maaarcin89 napisał(a):I części nie jest kupić tak łatwo jak do wersji Eu.
W sklepach motoryzacyjnych czasami mi próbują wmówić ze takiego samochodu z takim silnikiem niema i pewnie mi się pomyliło![]()
![]()
![]()
Bo w tych sklepach to na piękne oczy pracują ,mi koleś w IC wmawiał ze klocki do mojej to tylko od mps
Maf tez w ASO 1400 ,w Fox Rzeszów no name 250 ,a można od diesla wsadzić za 70 zł i działa i wiele innych żeczy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Post przez brodaM6 » 30 kwi 2014 11:21
No i co mylił się
– raczej nie.
Ja założyłem od MPS (lub 3.0) i były idealnie takie jak oryginały.
A ty jakie założyłeś
Bo w tych sklepach to na piękne oczy pracują ,mi koleś w IC wmawiał ze klocki do mojej to tylko od mps![]()
No i co mylił się

Ja założyłem od MPS (lub 3.0) i były idealnie takie jak oryginały.
A ty jakie założyłeś
Witam. Ja potrzebuje kilka części do mazdy 6 3.0 V6
mianowicie:
– tarcze i klocki przód i tył (znalazłem ze mają pasować od 2.3 ale zwykłego 2.3 166koni czy 2.3 turbo 260 koni??) i pasuje to idealnie czy trzeba cos przerabiac
czy np. takie:
http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki- ... 73132.html
bedą pasować
– poduszka silnika dolna (pasuje jakakolwiek czy tylko orginał za 1000zl
;/ )
– filtr powietrza
– łączniki stabilizatora przód lewy i prawy i gumy pod stabilizator
Pozdrawiam i czekam na pomoc
mianowicie:
– tarcze i klocki przód i tył (znalazłem ze mają pasować od 2.3 ale zwykłego 2.3 166koni czy 2.3 turbo 260 koni??) i pasuje to idealnie czy trzeba cos przerabiac
czy np. takie:

bedą pasować
– poduszka silnika dolna (pasuje jakakolwiek czy tylko orginał za 1000zl
– filtr powietrza
– łączniki stabilizatora przód lewy i prawy i gumy pod stabilizator
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Chwila bo sie pogubiłem Mps tarcza 320 mm ,2.3 tarcza 299mm i tak se można wsadzić klocek od mps ,klocek rozmiaru nie zmienia ? Może mps eu ma 299mm wtedy by sie zgadzało .
Dopisano sobota, 3 maja 2014, 09:44:
Leszekskc te tarcze są za małe ty potrzebujesz 299 mm
Dopisano sobota, 3 maja 2014, 09:44:
Leszekskc te tarcze są za małe ty potrzebujesz 299 mm
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
leszekskc
Wejdż na stronę Brembo i sprawdź dokładnie rozmiary tarcz i klocków – zawsze są rzetelne i zgodne z oryginałem – potem zamawiaj. Co do reszty nie chcę się wypowiadać, ale raczej nie pasują.
brodaM6
Nie uogólniaj tematu
– tarcze i klocki są przecież różne na przód i tył.
Konkretnie do twojej magdaleny pasują np.
od mazdy 6 GH 2.5 – tarcze przód i tył oraz klocki przód
od mazdy 6 MPS i 3.0 – klocki tył
Jeszcze ci podam rozmiary, bo najlepiej zamawiać po rozmiarze. Różni producenci wstawiają swoje produkty jako pasujące, a jest po parę milimetrów różnicy na klockach i tarczach – potem dzwoni , klekocze itd.
Tarcze:
przód 298,5/25mm
tył 279,5/10mm
Klocki:
przód 136,8x58,9mm – gr.17,5
tył 110,5x42,3mm – gr.14,5
Np. komplet od TRW
przód – DF4974S+GDB3501
tył – DF4442+GDB3517
Wejdż na stronę Brembo i sprawdź dokładnie rozmiary tarcz i klocków – zawsze są rzetelne i zgodne z oryginałem – potem zamawiaj. Co do reszty nie chcę się wypowiadać, ale raczej nie pasują.
brodaM6
Nie uogólniaj tematu
Konkretnie do twojej magdaleny pasują np.
od mazdy 6 GH 2.5 – tarcze przód i tył oraz klocki przód
od mazdy 6 MPS i 3.0 – klocki tył
Jeszcze ci podam rozmiary, bo najlepiej zamawiać po rozmiarze. Różni producenci wstawiają swoje produkty jako pasujące, a jest po parę milimetrów różnicy na klockach i tarczach – potem dzwoni , klekocze itd.
Tarcze:
przód 298,5/25mm
tył 279,5/10mm
Klocki:
przód 136,8x58,9mm – gr.17,5
tył 110,5x42,3mm – gr.14,5
Np. komplet od TRW
przód – DF4974S+GDB3501
tył – DF4442+GDB3517
Hmm ;D
kolega Ralpheek z tego forum napisał w innym temacie:
"Na amerykańskim rynku jest dostępna wersja tylko 2,3 i 3.0 i tarcze są tego samego rozmiaru dla obydwu, czyli:
Front Ventilated: 11.1 x 1.0 inches , czyli 281,9mm x 25,4mm przód
Rear Solid: 11.0 x 0.4 inches ,czyli 279,4mm x 10,16mm tył
(info z oficjalnej strony) "
Czyli znów inne info ;/
Chyba najlepiej bedzie jak zmierze te tarcze które mam teraz
a co do pozostałych części orientuje się ktoś
pozdrawiam
kolega Ralpheek z tego forum napisał w innym temacie:
"Na amerykańskim rynku jest dostępna wersja tylko 2,3 i 3.0 i tarcze są tego samego rozmiaru dla obydwu, czyli:
Front Ventilated: 11.1 x 1.0 inches , czyli 281,9mm x 25,4mm przód
Rear Solid: 11.0 x 0.4 inches ,czyli 279,4mm x 10,16mm tył
(info z oficjalnej strony) "
Czyli znów inne info ;/
Chyba najlepiej bedzie jak zmierze te tarcze które mam teraz
a co do pozostałych części orientuje się ktoś
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6