Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

Mazda6 2002–2007

Postprzez DaveV6 » 28 sty 2014, 15:25

Jaki akumulator pasuje do 1Gen V6?

Intercars pokazuje ze to MPV V6 pasuje ten Bosch 0 092 S40 240 a do Tribute V6 taki Bosch 0 092 S40 050
------------------------------------------------------------------------------------
Dowiedziałem się że my mamy ten sam akumulator co ST220

te dwa modele VARTA pasują do 1Gen V6

5701440643122
5724090683132
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez DaveV6 » 2 kwi 2014, 21:02

[attachment=-1]uploadfromtaptalk1396465274895.jpg[/attachment]

Oto przegub z mojej mazdy. Są tam 33 kliny.
Załączniki
uploadfromtaptalk1396465274895.jpg
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez justus83 » 25 kwi 2014, 21:47

Potrzebuje ten wsporniczek dzięki któremu zniknie cykanie w przedziale około 1200obr ma ktoś może taki na zbyciu? Czy od tego cykania może się coś zepsuć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 21:25
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Sochaczew/Łódź
Auto: Mazda 6S 3.0 v6 2006 AT

Postprzez Nonac311 » 26 kwi 2014, 16:15

Będę wymieniał olej, znalazłem na forum poniższe filtry które będą pasowały:
-knecht OC288
-FILTRON OP 533/1
1. Który z tych wybrać ? A może jakiś inny.
2. Jaki olej zalać i ile L kupić, 6 ?
PS.
3. Jakie świece polecacie ? mam instalacje LPG BRC Sequent P&D
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez justus83 » 26 kwi 2014, 21:45

Ja kiedyś brałem filtrona a ostatnimi czasy knechta,
olej leje dextelie 5w30 wchodzi mi niecałe 6litrów
Świece kupuje NGK platinium coś kolo 50zl za szt instalacje gazowa mam identyczna i przejechałem na niej już 150tys i wszystko chodzi idealnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 21:25
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Sochaczew/Łódź
Auto: Mazda 6S 3.0 v6 2006 AT

Postprzez Arkadius 73 » 27 kwi 2014, 05:34

Kup filtr oleju K&N hp2010 dostępny w intercars , zalej Amsa -dostępny w sklepie na Dąbrowskiego a świece to jak Justus pisze albo motorcrafty dostępne w aso forda
Arkadius 73
 

Postprzez Nonac311 » 28 kwi 2014, 15:20

tak zrobię, fajnie dzięki Panowie
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 28 kwi 2014, 19:09

Petrostar
tel. 22 270 27 94

ul. Dąbrowskiego 40 Mokotów
dostaniesz tam i filtr oleju i oleum
Arkadius 73
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 28 kwi 2014, 21:01

Orientuje się ktoś czy maglownica w amerykańcach jest taka sama jak w europejskich??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 29 kwi 2014, 09:22

No raczej chyba ze dla Europy jakaś specjalna produkcja lub stop metali <lol>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 29 kwi 2014, 19:24

Jeźeli chodzi o nasze jednostki to dużo rzeczy mechanicznych jest innych
Ostatnio edytowano 30 kwi 2014, 02:12 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 29 kwi 2014, 19:51

Nasz magiel ma symbol GP7C a europejski GJ6E czyli czymś się musi różnić.
Nie wiem co teraz zrobić czy kupić jakiś używany na ebayu czy ten oddać do regeneracji ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 29 kwi 2014, 21:02

A może tylko symbolem , najlepiej to chyba wizualnie ocenić , specem nie jestem ale to aż tak nie może sie różnić ,poza budą i ECU to ta sama mazda ? ,bo ja tak o 2,3 mogę powiedzieć Aspec od eu mechanicznie nie różni sie wiele a prawie nic :P
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 29 kwi 2014, 21:14

Według mnie rożni się sporo o Eu wersji.
I części nie jest kupić tak łatwo jak do wersji Eu.
W sklepach motoryzacyjnych czasami mi próbują wmówić ze takiego samochodu z takim silnikiem niema i pewnie mi się pomyliło :D :D :D

Z tym maglem to wole być pewien zanim kupie bo jak rozbiorę to nie chciał bym żeby samochód stał parę dni i czekał na właściwy magiel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 30 kwi 2014, 11:21

19Maaarcin89 napisał(a):I części nie jest kupić tak łatwo jak do wersji Eu.
W sklepach motoryzacyjnych czasami mi próbują wmówić ze takiego samochodu z takim silnikiem niema i pewnie mi się pomyliło :D :D :D

Bo w tych sklepach to na piękne oczy pracują ,mi koleś w IC wmawiał ze klocki do mojej to tylko od mps <rotfl>
Maf tez w ASO 1400 ,w Fox Rzeszów no name 250 ,a można od diesla wsadzić za 70 zł i działa i wiele innych żeczy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rymko » 2 maja 2014, 20:20

Post przez brodaM6 » 30 kwi 2014 11:21
Bo w tych sklepach to na piękne oczy pracują ,mi koleś w IC wmawiał ze klocki do mojej to tylko od mps <rotfl>

No i co mylił się <czarodziej> – raczej nie.
Ja założyłem od MPS (lub 3.0) i były idealnie takie jak oryginały.
A ty jakie założyłeś ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez leszekskc » 2 maja 2014, 20:46

Witam. Ja potrzebuje kilka części do mazdy 6 3.0 V6
mianowicie:
– tarcze i klocki przód i tył (znalazłem ze mają pasować od 2.3 ale zwykłego 2.3 166koni czy 2.3 turbo 260 koni??) i pasuje to idealnie czy trzeba cos przerabiac ??
czy np. takie: http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki- ... 73132.html
bedą pasować ??

– poduszka silnika dolna (pasuje jakakolwiek czy tylko orginał za 1000zl ?? ;/ )
– filtr powietrza
– łączniki stabilizatora przód lewy i prawy i gumy pod stabilizator :)

Pozdrawiam i czekam na pomoc ;)
Początkujący
 
Od: 2 maja 2014, 20:32
Posty: 11 (1/0)
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez brodaM6 » 3 maja 2014, 09:34

Chwila bo sie pogubiłem Mps tarcza 320 mm ,2.3 tarcza 299mm i tak se można wsadzić klocek od mps ,klocek rozmiaru nie zmienia ? Może mps eu ma 299mm wtedy by sie zgadzało .

Dopisano sobota, 3 maja 2014, 09:44:

Leszekskc te tarcze są za małe ty potrzebujesz 299 mm
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rymko » 3 maja 2014, 13:26

leszekskc
Wejdż na stronę Brembo i sprawdź dokładnie rozmiary tarcz i klocków – zawsze są rzetelne i zgodne z oryginałem – potem zamawiaj. Co do reszty nie chcę się wypowiadać, ale raczej nie pasują.
brodaM6
Nie uogólniaj tematu <płacze> – tarcze i klocki są przecież różne na przód i tył.
Konkretnie do twojej magdaleny pasują np.
od mazdy 6 GH 2.5 – tarcze przód i tył oraz klocki przód
od mazdy 6 MPS i 3.0 – klocki tył
Jeszcze ci podam rozmiary, bo najlepiej zamawiać po rozmiarze. Różni producenci wstawiają swoje produkty jako pasujące, a jest po parę milimetrów różnicy na klockach i tarczach – potem dzwoni , klekocze itd.
Tarcze:
przód 298,5/25mm
tył 279,5/10mm
Klocki:
przód 136,8x58,9mm – gr.17,5
tył 110,5x42,3mm – gr.14,5
Np. komplet od TRW
przód – DF4974S+GDB3501
tył – DF4442+GDB3517
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez leszekskc » 3 maja 2014, 19:38

Hmm ;D
kolega Ralpheek z tego forum napisał w innym temacie:
"Na amerykańskim rynku jest dostępna wersja tylko 2,3 i 3.0 i tarcze są tego samego rozmiaru dla obydwu, czyli:
Front Ventilated: 11.1 x 1.0 inches , czyli 281,9mm x 25,4mm przód

Rear Solid: 11.0 x 0.4 inches ,czyli 279,4mm x 10,16mm tył
(info z oficjalnej strony) "

Czyli znów inne info ;/
Chyba najlepiej bedzie jak zmierze te tarcze które mam teraz ;)

a co do pozostałych części orientuje się ktoś ?? :) pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 maja 2014, 20:32
Posty: 11 (1/0)
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6