

www.mazdaspeed.pl
Yapa napisał(a):zetek napisał(a):Jeżeli wymieniony według instrukcji to wina materiału.
tak jest
skore te paski strzelają, to znaczy że zamiennik jest gorszy, więcej – jest niewłaściwy – wbrew temu co Gates czy inny producent twierdzi...
ja wymieniłem na oryginał i mam 120 tyś km gwarancji u Jaksy – za te 1500 zamiast 1000 u pana Miecia – mam bezcenny spokój...teti napisał(a):Jeżeli 99% aut lubi ten olej i może na nim jeździc,
ciekawe twierdzenie...widzę że objechałeś te 99% i tylko mazda Ci takie problemy sprawiła
a jeździć i mazda może na Castrolu – i też go lubi – trzeba tylko wymieniać co 10 tyś. będzie hulało
tak na poważnie – problemem przeważnie jest wytanianie podczas eksploatacji – Mazda akurat ma cholernie drogie części – co znaczy, że duży odsetek użytkowników lub handlarzy wsadzi tańszy zamiennik i zaniecha zrobienia czegoś na czas a potem, prędzej czy później MUSI przyjść duże zdziwienie...
zetek napisał(a):To ciekawe bo Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
Grzyby napisał(a):zetek napisał(a):To ciekawe bo Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
A to ciekawe info. Ciekawe skąd
Gates produkuje paski Unitta ?
Grzyby napisał(a):teti napisał(a):A więc w czym tkwi problem
w ilości dawców, tylko i wyłącznie
Proponuję prosty test.
Jadąc autem przy najbliższej okazji policzcie ile spotkacie Mazd 5, 6 lub MPV (bo uznajmy że tylko w nich był ten silnik montowany) i policzcie Seaty (Toledo, Alhambra), Skody (Octavia, SuperB), VW (Passat, Golf, Caddy, Transporter, Sharan) i pewnie coś tam jeszcze do czego był montowany TDI pominąłem.
W tym tkwi "problem" i ile można to tak nazwać.
zetek napisał(a):To sobie zobacz tego posta!!!!!!!!!!!
zetek napisał(a):Czytając tego posta zrozumiesz, że Gates robi dla MAzdy również.
zetek napisał(a):Gates daje pasek na pierwszy montaż dla Mazdy
teti napisał(a):Wiem jestem upierdliwy
Grzyby napisał(a):Ta dyskusja nic nie wnosi do tematu opinii o M6. Co więcej, zaczyna się coraz bardziej ocierać o OT i kosz.
teti napisał(a):tylko i wyłącznie to potwierdzać i oznaczać, że jest to temat tabu, a negatywne opinie nie są tu mile widziane
teti napisał(a):A zkoszowanie bedzie tylko i wyłącznie to potwierdzać i oznaczać, że jest to temat tabu, a negatywne opinie nie są tu mile widziane
Grzyby napisał(a):Co jeszcze mądrego napiszesz?
teti napisał(a):Oczywiście mazd z silnikiem diesla jest odpowiednio mniej niż aut koncernu WV z popularnym silnikiem Tdi. A więc przyjmujemy, że jakiś % silników ulega zniszczeniu (biorca) oraz jakiś procent % samochodów ulega wypadkowi (dawca) to znów można było by się pytać czy tdi psuje się tak żadko czy samochody VW i pochodne ulegaja częstym kasacją skoro cena miała by być tylko i wyłącznie dyktowana ilością dostępnych na rynku silników
teti napisał(a):...jażeli już to poruszałem temat nieuzasadnionego windowania cen używanych silników diesla do M6 A to jak najbardziej jest zwiazane z tematem wątku bo ma bezpośredni wpływ na opinie o modelu
67igor1 napisał(a):Podaz i popyt... jeszcze raz:
Zalozmy, ze silnikow Audi/VW jest 1000 , a mazd 100... (w zyciu jest wieksza proporcja)
A ilosc wypadkow 5% (niezaleznie od marki auta)Mamy dawcow: VW = 50 ; Mazda = 5
krabdul napisał(a):Teti odpuść. Ja próbowałem przez parę postów wytłumaczyć , że proporcja dawców do biorców jest kluczowa, ale mi się nie udało. A to skąd się biorą dawcy a skąd biorcy to pewnie w części pochodna tego co nazwałeś tabu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6