Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Zgodzę się z kolegami w 200% ja zainwestowałem spore pieniądze w doposażenie mojej madzi w system bosse i po tygodniu żałowałem za te pieniądze mogłem mieć dużo lepszy sprzęt grający
choć nie powiem na pewno o 100% lepiej gra od seryjnego nagłośnienia ale jak to się mówi
nie urywa
. a tak w nawiasie to musisz zmienić też całe radio plus wiązka kabli od radia do wzmaka bo w serii jej nie ma i w ogóle dużo zabawy jest z tym moim zdaniem nie opłaca się . 3 miesiące użytkowałem bosse i wywaliłem je zainwestowałem w inny sprzęt i teraz dopiero jestem zadowolony 


tyle ze to nie jest duza inwestycja bo na allegro znalazlem za 300 pln caly zestaw glosniki plus wzmacniacz
jezeli moje radio moglo by zostac
a wyglszenie planuje na wiosne lub lato jak kasa bedzie no imusze cos zrobic z plastikami bo trzeszcza
jezeli moje radio moglo by zostac
a wyglszenie planuje na wiosne lub lato jak kasa bedzie no imusze cos zrobic z plastikami bo trzeszcza
No to się grubo mylisz że za 300 zł złożysz sobie kompletne BOSSE . jak zaczniesz kompletować wszystko po kolei to sam zobaczysz ale to już twoja sprawa .
co do kostek w tunelu to Nie są one od bosse tak jak napisałem nie ma kabli pod wzmak w wersji non bosse a od czego są te kostki poczytasz sobie na forum ( jest taki temat )
A tak w ogóle to są też tematy o Bosse poczytaj a wszystkiego się dowiesz
co do kostek w tunelu to Nie są one od bosse tak jak napisałem nie ma kabli pod wzmak w wersji non bosse a od czego są te kostki poczytasz sobie na forum ( jest taki temat )
A tak w ogóle to są też tematy o Bosse poczytaj a wszystkiego się dowiesz
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
o ile się nie mylę to jest to zaworek ciśnieniowy od tak zwanej gruszki (mieszka) turbiny z tego co widzę ze zdjęcia to za pewne ułamana została końcówka i coś tam po klejone nie udolnie , jeżeli na tym zaworku masz nie szczelność to turbina nie będzie sprawnie działać . obstawiam że przez to masz problemy z załączaniem się turbo
Pamieta ktos jaki klucz szedł do korka oleju w RF7J??? Mazda została za granica a chce wymienic olej i nie pamietam jaki klucz. A do odkrecenia filtra cos takiego podejdzie jednorazowo??
http://allegro.pl/jonnesway-tasma-stalowa-klucza-tasmowego-do-filtra-i3814932890.html

Jak się wyłączy klimę, to wentylacja przechodzi w tryb tradycyjnego nawiewu i jest sterowany ręcznie. Podobnie jest, jak włączymy AUTO, klima będzie dążyła do szybkiego osiągnięcia docelowej temperatury wchodząc w tryb pełnej pracy – samo "A/C" na wyświetlaczu, a my wciśniemy przycisk A/C, żeby przejść do trybu "A/C ECO", to wtedy nawiewy oraz ich moc również jest sterowana ręcznie, a kontrolka "AUTO" zgaśnie, choć klimatyzacja będzie włączona w trybie oszczędnym.
Witam. Mam dwa pytania, wczoraj Kupiłem Mazde 6 2.3l 166km Automat 2006r.
*Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik to mruga mi kontrolka immobilizera tak co 2sec. Jak odpalę silnik to wszystko działa normalnie, czy to jest normalne, czy coś nie jest nie tak?
*Drugie pytanie to jak mogę sprawdzić czy to jest wersja SpeedTop czy SpeedTop Active?
*Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik to mruga mi kontrolka immobilizera tak co 2sec. Jak odpalę silnik to wszystko działa normalnie, czy to jest normalne, czy coś nie jest nie tak?
*Drugie pytanie to jak mogę sprawdzić czy to jest wersja SpeedTop czy SpeedTop Active?
- Od: 28 gru 2013, 00:17
- Posty: 34
- Skąd: Mikołów
- Auto: Model: Mazda 6
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2.3 16V /166KM
Pioteq25 napisał(a):Jak włączę klime w tryb AUTO i później wyłączę klimatyzację przyciskiem A/C, to nawiew dalej jest automatycznie regulowany w zależności od ustawienia temperatury. Też tak macie?
Ja gdy mam ustawione przy klimie AUTO, to naciśnięcie AC wyłącza AUTO i przechodzi w tryb manualny( zielona żaróweczka przy pokrętle temperatury gaśnie).
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
- Od: 3 kwi 2013, 17:40
- Posty: 57
- Skąd: Żnin
- Auto: Mazda 6 GG 2003 2.0 136km
przez GRimKO PL » 28 minut temu
Witam. Mam dwa pytania, wczoraj Kupiłem Mazde 6 2.3l 166km Automat 2006r.
*Zauważyłem ze gdy zgaszę silnik to mruga mi kontrolka immobilizera tak co 2sec. Jak odpalę silnik to wszystko działa normalnie, czy to jest normalne, czy coś nie jest nie tak?
Tak to jest normalny objaw...włącza się immobilizer...odcięcie zapłonu fabrycznie montowane a immobilizer jest w kluczyku
- Od: 28 wrz 2012, 19:03
- Posty: 59
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.
rockman85 napisał(a):Pioteq25 napisał(a):Jak włączę klime w tryb AUTO i później wyłączę klimatyzację przyciskiem A/C, to nawiew dalej jest automatycznie regulowany w zależności od ustawienia temperatury. Też tak macie?
Ja gdy mam ustawione przy klimie AUTO, to naciśnięcie AC wyłącza AUTO i przechodzi w tryb manualny( zielona żaróweczka przy pokrętle temperatury gaśnie).
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
AUTO gaśnie ale moc wentylatora automatycznie sie zmienia, parę stron wcześniej były już podobne pytania
Nie rób nic na siłę , weź większy młotek
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
GRimKO PL napisał(a):*Drugie pytanie to jak mogę sprawdzić czy to jest wersja SpeedTop czy SpeedTop Active?
Pierwsze słyszę o takich wersjach , rozumiem że masz A-speca tak?
-
Arkadius 73
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6