Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Czy ktoś zamieniał w M^ xenony na zwykłe żarówki, mam problem z przetwornicami i chciałbym przejść na normalne żarówki. Co z mocowaniem. Moja od nowego miała ksenony. Czy to jakiś problem z wymianą?
TO JEST BARDZO FAJNE FORUM< LUBIĘ TU BYĆ!!!
Witam. Mam szybkie pytanie. Co może być powodem zamulania na niższych biegach (1 i 2) podczas rozpędzania auta? Mam wrażenie, że w ogóle się nie zbiera...albo ten typ tak ma... 1,8 120KM.
Miał być Seat...a jest Madzia :)
- Od: 16 kwi 2013, 20:22
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r
Siemka, mam problem ze swoim pilotem w mojej M6 z 2005 r polift.
Po tym jak padł mi pilot( po upadku z 20 cm!!!) a zapasowy okazał sie również "walnięty" kupiłem cały używany kluczyk z pilotem z ebaya. Po zaprogramowaniu zamyka drzwi bez problemu, jednak przestało działać domykanie/otwieranie szyb z pilota a wcześniej działało...
Ktoś ma jakiś pomysł?
Po tym jak padł mi pilot( po upadku z 20 cm!!!) a zapasowy okazał sie również "walnięty" kupiłem cały używany kluczyk z pilotem z ebaya. Po zaprogramowaniu zamyka drzwi bez problemu, jednak przestało działać domykanie/otwieranie szyb z pilota a wcześniej działało...
Ktoś ma jakiś pomysł?
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
bury 84
spróbuj szyby otworzyć i zamknąć z przycisku przy drzwiach czyli: włączasz zapłon i otwierasz szybę trzymając cały czas przycisk otwierania szyby jak się otworzy puszczasz przycisk i zamykasz trzymając przycisk w górę aż się szyba zamknie.. I tak dla każdej szyby z osobna.. (ale nie w panelu centralnym w drzwiach kierowcy tylko przy każdych drzwiach z osobna..
Bynajmniej u mnie tak się programuje aby działało domykanie szyb z kluczyka jak odłączę akumulator, możne i ta procedura pomoże w twoim przypadku.. pozdr.
spróbuj szyby otworzyć i zamknąć z przycisku przy drzwiach czyli: włączasz zapłon i otwierasz szybę trzymając cały czas przycisk otwierania szyby jak się otworzy puszczasz przycisk i zamykasz trzymając przycisk w górę aż się szyba zamknie.. I tak dla każdej szyby z osobna.. (ale nie w panelu centralnym w drzwiach kierowcy tylko przy każdych drzwiach z osobna..
Bynajmniej u mnie tak się programuje aby działało domykanie szyb z kluczyka jak odłączę akumulator, możne i ta procedura pomoże w twoim przypadku.. pozdr.
- Od: 6 cze 2012, 19:46
- Posty: 27
- Skąd: Radwanice
- Auto: Mazda 6 2.0l PB LF-DE 2006r.
matthies napisał(a):filtry wymienione razem z olejem?
Wrażenia niestety każdy ma inne, w zależności do czego się przyzwyczaił. Wkręcasz porządnie na obroty przy tym rozpędzaniu?
dopiero kupiłem auto i przymierzam się do wymiany oleju z filtrem. Teraz pytanie. Auto ma przejechane 226tyś... silnik zalewany był 10w40... kupiłem o takich samych parametrach Mobila na litry. Nie znam się na tym kompletnie (tzn na olejach)...
1) Czy na taki przebieg silnika to dobry olej?
2) Czy do tego silnika jest wkład czy cały filtr? (bo sprzedawca nie wiedział... wg katalogu sam wkład)
3) Odnośnie zamulania znalazłem na forum, że przyczyna może być zużyty filtr paliwa... wg katalogu moja Madzia nie posiada takiego filtra (organoleptycznie też go nie widać)... na komputerze żadne błędy nie wyskakują. Jest coś co wypadałoby również wymienić po zakupie co steruje pracą silnika? (może troszkę głupie pytanie
Miał być Seat...a jest Madzia :)
- Od: 16 kwi 2013, 20:22
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r
bieski napisał(a):licznik ? >

Smasher napisał(a):1) Czy na taki przebieg silnika to dobry olej?
2) Czy do tego silnika jest wkład czy cały filtr? (bo sprzedawca nie wiedział... wg katalogu sam wkład)
3) Odnośnie zamulania znalazłem na forum, że przyczyna może być zużyty filtr paliwa... wg katalogu moja Madzia nie posiada takiego filtra (organoleptycznie też go nie widać)... na komputerze żadne błędy nie wyskakują. Jest coś co wypadałoby również wymienić po zakupie co steruje pracą silnika? (może troszkę głupie pytanie)
ale jaki Mobil? na litry raczej nie wróży nic dobrego. Ciekawe dlaczego poprzedni właściciel przesiadł się z zalecanego 5W30 na 10W40 ? co do olejów, zapraszam do tematu viewtopic.php?f=329&t=128239
Filtru paliwa nie ma.
Filtr oleju nie jestem pewien, ale bardzo możliwe, że masz sam wkład tak jak mówi katalog. U mnie był sam wkład.
Analogicznie, ze zmiany oleju na 10W40, może niestety w silniku czekają jakieś niespodzianki... po wymianie eksploatki spróbuj też wyczyścić przepustnicę.
Szkoda, że pytasz dopiero teraz, bo raczej byśmy ci jeszcze przed zakupem odradzili olej Mobila na litry
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):ale jaki Mobil? na litry raczej nie wróży nic dobrego. Ciekawe dlaczego poprzedni właściciel przesiadł się z zalecanego 5W30 na 10W40 ? co do olejów, zapraszam do tematu viewtopic.php?f=329&t=128239
Filtru paliwa nie ma.
Filtr oleju nie jestem pewien, ale bardzo możliwe, że masz sam wkład tak jak mówi katalog. U mnie był sam wkład.
Analogicznie, ze zmiany oleju na 10W40, może niestety w silniku czekają jakieś niespodzianki... po wymianie eksploatki spróbuj też wyczyścić przepustnicę.
Szkoda, że pytasz dopiero teraz, bo raczej byśmy ci jeszcze przed zakupem odradzili olej Mobila na litry
Jeśli chodzi o ten olej to powyżej takiego stanu zalecają już 10 (pytałem kilku mechaników to mówią, że 5 zastąpić 10 ... ale nie pytajcie bo się nie znam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
...jutro dopytam o ten olej i ew go wymienię (jeśli jeszcze można) na jakiś inny nie "na litry" ...czy mogę go zastąpić olejem o takich parametrach jak podałeś (5W30) ...czy teraz jak juz była zalewany 10w40 to na takim zostać?
Filtra właśnie sprawdzałem i faktycznie jest sam wkład. Proszę opiszcie mi dokładnie o co chodzi z tym olejem i dlaczego mechanik powiedział, że przy takim stanie lepiej taki a nie inny
Miał być Seat...a jest Madzia :)
- Od: 16 kwi 2013, 20:22
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r
bo niektórzy "mechanikowie" tak mają, że dalej myślą łopatologicznie i stereotypami "bo jak powyżej 200kkm (albo pije olej) to już trza gęściejszy zalać Panie". A to nie prawda. Wszystko zależy od kondycji w jakiej znajduje się silnik. Jeszcze podpowiedz, czy mechanik mówiąc "przy takim stanie lepiej taki a nie inny" miał na myśli realną kondycję silnika, czy po prostu zasugerował się przebiegiem?
Proponuję, aby obejrzał ci silnik jakiś inny, ale dobry mechanik, nie żyjący takimi stereotypami i dopiero po analizie niech ocenia jaki olej powinieneś kupić, a że jesteś z Katowic to zajrzyj do regionalnego i poczytaj o polecanych zakładach, bo na pewno jest kilku rzetelnych magików w tak wielkiej aglomeracji. Wg mnie bez problemu można zalać 5W30 po 10W40, ale najpierw silnik musi być porządnie sprawdzony czy rzeczywiście można i zapewne potraktowany DOBRĄ płukanką.
Pewnie tego Mobila na litry sprzedał Ci właśnie ten cudowny mechanik, co?
PS. obejrzyj sobie też świece – może warto wymienić.
Proponuję, aby obejrzał ci silnik jakiś inny, ale dobry mechanik, nie żyjący takimi stereotypami i dopiero po analizie niech ocenia jaki olej powinieneś kupić, a że jesteś z Katowic to zajrzyj do regionalnego i poczytaj o polecanych zakładach, bo na pewno jest kilku rzetelnych magików w tak wielkiej aglomeracji. Wg mnie bez problemu można zalać 5W30 po 10W40, ale najpierw silnik musi być porządnie sprawdzony czy rzeczywiście można i zapewne potraktowany DOBRĄ płukanką.
Pewnie tego Mobila na litry sprzedał Ci właśnie ten cudowny mechanik, co?
PS. obejrzyj sobie też świece – może warto wymienić.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):bo niektórzy "mechanikowie" tak mają, że dalej myślą łopatologicznie i stereotypami "bo jak powyżej 200kkm (albo pije olej) to już trza gęściejszy zalać Panie". A to nie prawda. Wszystko zależy od kondycji w jakiej znajduje się silnik. Jeszcze podpowiedz, czy mechanik mówiąc "przy takim stanie lepiej taki a nie inny" miał na myśli realną kondycję silnika, czy po prostu zasugerował się przebiegiem?
Proponuję, aby obejrzał ci silnik jakiś inny, ale dobry mechanik, nie żyjący takimi stereotypami i dopiero po analizie niech ocenia jaki olej powinieneś kupić, a że jesteś z Katowic to zajrzyj do regionalnego i poczytaj o polecanych zakładach, bo na pewno jest kilku rzetelnych magików w tak wielkiej aglomeracji. Wg mnie bez problemu można zalać 5W30 po 10W40, ale najpierw silnik musi być porządnie sprawdzony czy rzeczywiście można i zapewne potraktowany DOBRĄ płukanką.
Pewnie tego Mobila na litry sprzedał Ci właśnie ten cudowny mechanik, co?
PS. obejrzyj sobie też świece – może warto wymienić.
Powiedział, mi to przypadkowy mechanik ...pytając go właśnie o typ oleju. Zasugerował się kilometrami i powiedział, że nic się sp***ć nie powinno... i, że jeśli już taki był wlewany to już by tego nie zmieniał. Teraz pytanie....czy od tej gęstości i rodzaju może być właśnie ta mułowatość? Madzie 8 maja przerabiam na gaz... czy ten olej ma duże znaczenie przy LPG? (za bardzo nie stać mnie teraz na mechaników i grzebanie w silniku :/)
Miał być Seat...a jest Madzia :)
- Od: 16 kwi 2013, 20:22
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6