Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Sabat » 13 sty 2013, 13:53

Czy aby założyć tunel z mieszkiem należy mieć odpiętą kostkę od zapalniczki?
bo:
a:)ktoś to już u mnie rozkładał i obudowa złącza zapalniczki jest pęknięta. ( o braku śrubek na mieszku nie wspomnę.
b:) z podłączoną kostką za cholerę nie mogę włożyć na miejsce tunelu (złącze zapalniczki jest za długie i haczy o cięgna skrzyni biegów) dopiero pomogło odłączenie i włożenie tunelu a później po ciemku podpięcie zapalniczki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2006, 14:11
Posty: 1329 (20/14)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004

Postprzez roy130 » 13 sty 2013, 13:57

Zlacze zapalniczki wyciaga sie do gory. Od dolu jest plastikowa zapadka ktora unieruchamia gniazdi na miejscu. Wcisnij ten plastik i zlacze wyjdzie o gory. Zakladaz panel i wciskasz gniazdo na miejsce :–)

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
Początkujący
 
Od: 2 mar 2008, 19:32
Posty: 27 (0/3)
Skąd: Nowa Sól / Bath (UK)
Auto: M6 GH Sport 2.5L5

Postprzez Sabat » 13 sty 2013, 14:15

roy130 napisał(a):Zlacze zapalniczki wyciaga sie do gory. Od dolu jest plastikowa zapadka ktora unieruchamia gniazdi na miejscu. Wcisnij ten plastik i zlacze wyjdzie o gory. Zakladaz panel i wciskasz gniazdo na miejsce :–)

Dzięki za info, widziałem te zapadki ale próbowałem je z drugiej strony odgiąć i wcisnąć złącze :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2006, 14:11
Posty: 1329 (20/14)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004

Postprzez matthies » 13 sty 2013, 19:20

czy w naszych madziach można wyłączyć DSC w momencie kiedy działa? pytam ponieważ w piątek, a jak wszyscy wiemy wtedy większość polski pokryła się lodem i śniegiem, nie szło ruszyć nawet spod przejścia dla pieszych, więc jak ledwo ledwo się kulałem do przodu, po raz x-nasty zdenerwowany tym postanowiłem wyłączyć DSC i jechać jak za starych dobrych czasów. o dziwo nie szło tego diabelstwa wyłączyć, dopiero jak już jechałem w miarę stabilnie i DSC się nie włączało.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez siemek55 » 13 sty 2013, 22:11

"Przekręcasz" stacyjkę, trzymasz przycisk DSC off 3 sek. zapali się kontrolka DSC off i gotowe, jak za starych dobrych czasów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez matthies » 13 sty 2013, 22:15

nie skumales mnie :) chodzilo mi o to, "jak dziala" w sensie w momencie kiedy pracuje i świeci się "auto na łyżwach"
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Wojtek » 13 sty 2013, 22:21

hehehe... nie..
wylacz DSC zaraz po uruchomieniu auta... przeciez latwo przewidziec/sprawdzic warunki na drodze...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez andrzej1234 » 15 sty 2013, 00:22

Witam,

Brakuje mi troche mocy w mojej Madzi. Chciałbym zwiększyć ją w przyszłości. Jakie jest wasze zdanie n/t zwiększania mocy w takim samochodzie? Czy opłaca się? Jakie mogą być negatywne tego skutki? O ile można zwiększyć moc w moim silniku?
i czy w ogole przy przebiegu 210tys. można o tym rozmawiać?
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2012, 20:51
Posty: 16
Auto: Mazda 6 2.0 121km

Postprzez Wojtek » 15 sty 2013, 00:26

zapraszam do dzialu: tuning ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez moon » 17 sty 2013, 00:11

tigerk86 napisał(a):Jeśli tak to gdzie w Warszawie mogę taki korek kupić bo na allegro nigdzie nie znalazłem.


To podepne sie z podobnym pytaniem, jak mi dzisiaj spadl korek do 'wewnatrz silnika' to go znalezc nie moge, czy da sie gdzies kupic korek do zbiornik plynu hamulcowego? Internet o kupnie takowego milczy... Najchetniej kupilbym na miejscu, w Warszawie. Dzieki za ewentualne namiary.

Moon
Początkujący
 
Od: 30 maja 2010, 21:29
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel Y6 109 KM, 2006 FL.

Postprzez Zigi86 » 17 sty 2013, 08:19

W dziale Ogłoszenia koledzy często oferują całe mazdy do sprzedaży na części, w takim wypadku możesz kupić każdą pierdułkę, którą normalnie ciężko znaleźć, radzę popytać np. tu :

viewtopic.php?f=5&t=145865
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez guzu » 17 sty 2013, 10:46

przemo2000 napisał(a):Kupilem swiece zaplonowe do mojej mazdy. Wg katalogu mazdy i katalogu NGK pasuja ITR6F13. Po wykreceniu starych okazalo sie że maja dluższy gwint niż o jakis 1 centymetr więc nie zmienilem. Czy są jeszcze jakies inne oznaczenia ktorych dobor bedzie wlasciwy?


mdalke napisał(a):Zakupione przez Ciebie świece mają gwint o wysokości 15mm, a powinny mieć 25 (patrz np. NGK ILTR5A-13G lub Denso ITV16)


Przepraszam, że odkurzam, ale w sklepie także polecają te świece do Mazdy 6 2.0 LF

http://www.mazdaspeed.pl/sklep/mazda3-b ... r6f13.html

Jakie w końcu będą pasowały?
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez Zigi86 » 17 sty 2013, 11:52

wszystko zależy czy do przed- czy po-lifta, te które wkleiłeś ze sklepu są do przed-lifta, tutaj kolega wyjaśnił o co chodzi

vegasnight9 napisał(a):
micagh napisał(a): Mam polifta tak jak ty z 2005 r. i nie daj sobie czasem wcisnąć świec od przedlifta bo są krótsze.


Niestety ja dałem sobie wcisnąć :]

Obrazek

Jeżdżę na NGK ITR6F13 a powinny być ILTR5A-13G.

W sumie nic się nie dzieje złego, auto chodzi dobrze tylko teraz mnie sumienie męczy czy coś może się stać....

Specyfikacja tych świec jest identyczna. Jedyna różnica to 7,5 mm krótszy gwint.

Zasadnicze pytanie brzmi, jaka jest długość gwintu w głowicy silnika 2.0 polift (2006r.) benzyna ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez guzu » 17 sty 2013, 13:45

Aha czyli wszystko jasne.

Świece zapłonowe:

Przed liftem ITR6F13

Po lifcie ILTR5A-13G

Mam polifta :)
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez tok5 » 17 sty 2013, 20:36

moon napisał(a):dzisiaj spadl korek do 'wewnatrz silnika' to go znalezc nie moge, ...

Moon


Zaklej zbiornik jak Makgajwer taśmą izolacyjną i tak pojedź do warsztatu samochodowego. Tam niech auto podniosą i zdejmą plastikową osłonę spod silnika. Może wypadnie albo się korek "ujawni"...
pozdrawiam
tok5
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:30
Posty: 140 (0/2)
Skąd: okolice Poznania
Auto: GL 2.0 2019 benzynka,
DJ 1.5 2019 benzynka

Postprzez guzu » 17 sty 2013, 20:39

Czy takie radio powinno mieć zmieniarkę na 6 płyt CD?

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez dobrzyn22 » 17 sty 2013, 20:51

ja mam takie samo i nie ma zmieniarki ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matthies » 17 sty 2013, 20:53

hmmm powinna byc, skoro jest przycisk LOAD. bez zmieniarki przeciez tego nie ma o.O
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez kris388 » 17 sty 2013, 20:57

Witam mam pytanko posiadam mazde 6 ts 1.8 benzyna z 2004 roku Wymieniłem całe radio z cd na całe radio z bose ze zmieniarką i do końca nie działa czyta płyty działa radio tylko bardzo cich gra. jakieś sugestie dlaczego??????
kris388
 

Postprzez bieski » 17 sty 2013, 21:01

matthies napisał(a):bez zmieniarki przeciez tego nie ma o.O

W poliftach zawsze jest ten przycisk

Dopisano Cz, 17 sty 2013, 20:02:

kris388 napisał(a):jakieś sugestie dlaczego??????

wzmaczniacz i głośniki też musisz przełożyć. Myślisz że samo przełożenie radio da ci lepszy dźwięk ?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6