Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Hubix » 12 sty 2012, 11:00

No i cacy, będzie OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez seba1177 » 12 sty 2012, 18:08

Koledzy mam mały problem, ponieważ auto ciężko mi odpalało i nierówno chodziło na obrotach (falowało) wymieniłem zawór SCV samochód jakby już nie ma takich falowań na obrotach lecz nadal mnie martwi to odpalanie , ponieważ muszę z 2-3s przytrzymac kluczyk żeby odpaliło.I moje pytanie: czy w mazdach tak już jest zrobione czy mogę mieć jeszcze jakaś usterkę? jaką?
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 21:40
Posty: 87 (0/1)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 121 PS

Postprzez Grzyby » 12 sty 2012, 18:59

seba1177 napisał(a):w mazdach tak już jest zrobione

że odpalają jak Chuck Norris – z półobrotu :P

Powodów problemu u Ciebie może być mnóstwo. Od zatkanych filtrów przez uszkodzenia rozrusznika, po uszkodzenie pompy wtryskowej (mało prawdopodobne).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Barteq0014 » 12 sty 2012, 20:49

Mam pytanie odnośnie kalibracji wtrysków.
Czy można robić ją na zimnym silniku czy na ciepłym?
Jak podłączyłem wszystkie wężyki do strzykawek to z tych wężyków od przelewów leciała ropa (cofała się ?),może tak lecieć(trochę wyleciało),silnik był włączony.
No i wyszło mi,że przelewa.. na 1 i 4 czy kalibracja lub zamiana kabli by pomogła ?
Bo jak nie to chciałbym rozebrać wtrysk i go wyczyścić ew.wymienić jakąś część.

ps.dotyczy mzr-cd 136km
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Wojtek » 12 sty 2012, 23:56

Barteq0014 napisał(a):.dotyczy mzr-cd 136km

w dziale diesel masz o tescie przelewowym i wtryskiwaczach ;)

MZR-CD
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Hubix » 13 sty 2012, 00:52

Co do odpalania to M6 z Dieslem powinna odpalać dosłownie na pół obrotu.

Mam przejechane 180 tys i silnik naprawdę ładnie odpala. Jak jest około -10 stopni kręci może ułamek sekundy dłużej.

Ten silnik naprawdę dobrze odpala nawet w duże mrozy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Barteq0014 » 13 sty 2012, 16:06

Wojtek napisał(a):
Barteq0014 napisał(a):.dotyczy mzr-cd 136km

w dziale diesel masz o tescie przelewowym i wtryskiwaczach ;)

MZR-CD


Nie ma :( może powiększali poradnik i zostało skasowane,wiem ze kiedyś było.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Wojtek » 13 sty 2012, 16:38

Barteq0014 napisał(a):Czy można robić ją na zimnym silniku czy na ciepłym?

na cieplym...

w tym co nieco znajdziesz:
viewtopic.php?f=90&t=53622&hilit=test+przelewowy

Barteq0014 napisał(a):Nie ma może powiększali poradnik i zostało skasowane,wiem ze kiedyś było.

:|
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bieski » 13 sty 2012, 17:08

Barteq0014 napisał(a): zostało skasowane

a to to co to jest ? :>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Wojtek » 13 sty 2012, 17:12

bieski napisał(a):
Barteq0014 napisał(a): zostało skasowane

a to to co to jest ? :>

dzieki ;)
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Barteq0014 » 13 sty 2012, 22:03

bieski napisał(a):
Barteq0014 napisał(a): zostało skasowane

a to to co to jest ? :>


Nie w tym poradniku zobaczyłem <zawstydzony>

Jak po wyminie silnika nie skalibrowałem wtrysków to będą przelewały?
To jak to w końcu gdy jest więcej niż 15% w górę to do wymiany?
Kalibracja pomoże lub czyszczenie ?Albo zmiana kabli oporowych?
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Wojtek » 14 sty 2012, 05:14

Barteq0014 napisał(a):Jak po wyminie silnika nie skalibrowałem wtrysków, to będą przelewały?

prawopodobnie tak...

Barteq0014 napisał(a):Kalibracja pomoże lub czyszczenie ?

moze napisze tak...
kable oporowe maja miec taki sam numer jak wtrysk... pozniej:
1. czyszczenie (ultradzwieki, forte i takie tam)
2. kalibracja
i nalezy sie cieszyc jazda ;)
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Barteq0014 » 14 sty 2012, 22:27

Wojtek napisał(a):
Barteq0014 napisał(a):Jak po wyminie silnika nie skalibrowałem wtrysków, to będą przelewały?

prawopodobnie tak...

Barteq0014 napisał(a):Kalibracja pomoże lub czyszczenie ?

moze napisze tak...
kable oporowe maja miec taki sam numer jak wtrysk... pozniej:
1. czyszczenie (ultradzwieki, forte i takie tam)
2. kalibracja
i nalezy sie cieszyc jazda ;)


Ok,dzięki.Wtryski wyjęłem i w poniedziałek go rozbieram i robię fotorelację.


Mam drugi problem tzn.jak jest ciepły(przeważnie) silnik to słychać jak rzęzi ( rzę rzę rzę)... :P_)tak samo jak przycisnę od 1700 do 2200 obrotów.Myślę,że to vacu pompa lub egr.Czy będą błędy jak go zaślepię (mam egr bez czujnika).
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Onlyshooter » 16 sty 2012, 18:53

Mam bardzo banalny problem, po prostu z niedoinformowania, mianowicie nie mogę pojąć jednej rzeczy. Kupuję właśnie mazdę z silnikiem 2.0 crdi i czy to jest to samo co 2.0 mzr-cd?
Początkujący
 
Od: 16 sty 2012, 01:35
Posty: 13
Skąd: Bielany Wrocławskie/ Wrocław
Auto: Mazda 6 2005r. 2.0 mzr 136 km kombi

Postprzez maselek » 16 sty 2012, 19:59

Onlyshooter napisał(a):2.0 crdi


hm, takiego oznaczenia w 6-tce chyba nie było
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez prezes4real » 16 sty 2012, 21:20

WItam,
szukam , czytam , przegladam , oczy juz puchna,
Gdzie jest dokladny opis i instrukcja jak , w jaki sposob sprawic zeby seryjne radio – Bose – odtwarzalo Mp3ki?
Szukalem w CarAudio pod slowem Mp3 w m6 , miala tam byc jakas 40str.instr.ale nic nie znalazlem,bede wdzieczny za pomoc.
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2011, 20:43
Posty: 58 (0/2)
Skąd: Kołobrzeg
Auto: Mazda 6 , Sedan , 2003 rok ,
2,0 Diesel , 136 KM, Ver.Exclusive

Postprzez maselek » 16 sty 2012, 21:36

bardzo proszę ;) => KLIK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez prezes4real » 16 sty 2012, 21:46

wszystko jasne, ale gdzie ta instr. nie widzi mi sie czytac ponad 70str.odp. :)
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2011, 20:43
Posty: 58 (0/2)
Skąd: Kołobrzeg
Auto: Mazda 6 , Sedan , 2003 rok ,
2,0 Diesel , 136 KM, Ver.Exclusive

Postprzez dobrzyn22 » 16 sty 2012, 23:07

w jaki sposob sprawic zeby seryjne radio – Bose – odtwarzalo Mp3ki


Generalnie polecam dokupić Xcarlink-a... najprościej,najszybciej i cena nie zabija ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Wojtek » 16 sty 2012, 23:43

dobrzyn22 napisał(a):polecam dokupić Xcarlink-a... najprościej,najszybciej i cena nie zabija

lub tansze rozwiazanie, o ktorym zapominamy, to wykonanie kabelka audio na jack 3,5mm
podlaczyc mozna np. telefon, czy komputer itd...
ale... bylo juz to walkowane kilkanascie razy... trzeba sobie poszukac w car audio ;)
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6