Podniesienie mocy Skyactiv-G

Mazda3 BP 2019–

Postprzez dzonn » 21 sty 2020, 16:04

Od kilku dni jest już widoczna zmiana w cenniku. Wiadomo też, że M3 z silnikiem Skyactiv-G 150 ma nieznacznie mniejsze zużycie paliwa (wg normy WLTP mniej o 0,1-0,2 l na 100 km) a także odrobinę niższą emisję CO2 niż Skyactiv-G 122.

W tym kontekście ciekawe, czy to naprawdę dokładnie ten sam silnik co wcześniej różniący się jedynie oprogramowaniem, czy jednak jest więcej różnic.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2019, 14:07
Posty: 41 (7/2)
Auto: Mazda 3 BP, 2.0 Skyactiv-G, 2019

Postprzez Płomień » 21 sty 2020, 17:39

150km ma dłuższą skrzynię niż 122km, więc przy tej samej prędkości ma niższe obroty. Ot, cała zagadka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 853 (13/46)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez dzonn » 21 sty 2020, 17:52

Wiem, że w poprzedniej generacji wersja 120 różniła się od 165 właśnie skrzynią, ale w BP póki co nie słyszałem o takiej różnicy pomiędzy 122 a 150. To sprawdzona informacja?
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2019, 14:07
Posty: 41 (7/2)
Auto: Mazda 3 BP, 2.0 Skyactiv-G, 2019

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323