Wątek dyskusyjny – MegaZlot Tor Poznań 2016
Poleciała opłata zlotowa i formularz. Nocleg opłacę bliżej zlotu, póki co nie wiem, czy będę od piątku czy od soboty.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Informuję, że jest tylko 150 miejsc noclegowych
o kurcze bardzo malo.
wiecej jest chyba samochodow razy dwie persona to chetnych moze byc pod 300 osob?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Mam pytanie dotyczące klas a dokładniej MX-5'tki w tych klasach.
W regulaminie zawarto zapis, że auta napędzane na tył będą klasyfikowane klasę wyżej.
Moje pytania:
1. Dlaczego auto rwd jest w gorszej sytuacji niż fwd?
2. Czy zatem auto awd(np. 323 gtx, gt-r) winno być 2 klasy wyżej niż normalnie?
3. Skoro mój doładowany MX-5 jest teraz w klasie tsukuba, to znajdzie się w outlaw??
Podejrzewam jaki był zamysł wprowadzenia takiego przepisu...ale czekam na Waszą odpowiedź.
W regulaminie zawarto zapis, że auta napędzane na tył będą klasyfikowane klasę wyżej.
Moje pytania:
1. Dlaczego auto rwd jest w gorszej sytuacji niż fwd?
2. Czy zatem auto awd(np. 323 gtx, gt-r) winno być 2 klasy wyżej niż normalnie?
3. Skoro mój doładowany MX-5 jest teraz w klasie tsukuba, to znajdzie się w outlaw??
Podejrzewam jaki był zamysł wprowadzenia takiego przepisu...ale czekam na Waszą odpowiedź.
- Od: 20 lis 2012, 09:09
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazdaspeed MX-5
tak jest? to smieszne by bylo. fwd zazwyczaj sa szybsze. totalnie anormalny przepis by byl pisany pod hothatche. jak sie porowna taka alfe romeo 4c z napedem rwd na nurburgringu 8m4s z hothatchami np leonikiem fwd 7m58s to az dziw bierze na takie pomysly klasyfikacji.
albo na bazie mego auta:
citroen fwd vts 125km vs miata rwd 1,8 140km
http://www.zeperfs.com/en/match1240-1478-746-1655.htm
Czasy na torze Serres Racing
C2 VTS..............................1'41''45.......113.1 kph
Mazda MX5 1.8.............1'42''15........112.3 kph
Mini Cooper S................1'41''95.......112.5 kph
Suzuki Swift Sport........1'43''40.......110.9 kph
rozumiem jeszcze klasyfikowac na bazie wagi auta czyli powiedzmy kazde minus 100kg to plus 1s do czasu wykreconego ale nie podzial napedem na szybkim torze.
wokol pacholkow, gdzie trzeba nawracac i czeste zwroty to jeszcze ma to sens ale nie na szybkim torze.
albo na bazie mego auta:
citroen fwd vts 125km vs miata rwd 1,8 140km
http://www.zeperfs.com/en/match1240-1478-746-1655.htm
Czasy na torze Serres Racing
C2 VTS..............................1'41''45.......113.1 kph
Mazda MX5 1.8.............1'42''15........112.3 kph
Mini Cooper S................1'41''95.......112.5 kph
Suzuki Swift Sport........1'43''40.......110.9 kph
rozumiem jeszcze klasyfikowac na bazie wagi auta czyli powiedzmy kazde minus 100kg to plus 1s do czasu wykreconego ale nie podzial napedem na szybkim torze.
wokol pacholkow, gdzie trzeba nawracac i czeste zwroty to jeszcze ma to sens ale nie na szybkim torze.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Oczywiście, że dobry hot hatch jest lepszy od jakiegoś tam speedstera, czy miaty ;).
A poważnie – jesteśmy w klubie mazdy. Tutaj RWD w praktyce oznacza tylko MX-5 lub RX-7/8. Obydwa te modele – przy zachowaniu pojemności – ze względu na masę i właściwości jezdne są w każdym przypadku szybsze od "cywilnej" reszty – na prostej i w zakrętach. Stąd taki specyficzny zapis w naszym regulaminie, który jest tam zresztą praktycznie od zawsze.
4WD może pojawić się w wolnossących BF, GY, KE, które z tytułu napędu zyskują najwyżej na śniegu – dlatego nie zmieniamy im klasy. GTX, GT-R i dość sprawne ER będą w klasie Shogun lub Tsukuba ze względu na doładowanie. Walczą tam teoretycznie z FD, FC 13B-T, czy BK/GG L3-VDT i uturbionymi projektami, co jest całkiem uczciwe.
Żadna mazda nie przechodzi do gościnnej klasy Outlaw, w której jest mydło i powidło.
A poważnie – jesteśmy w klubie mazdy. Tutaj RWD w praktyce oznacza tylko MX-5 lub RX-7/8. Obydwa te modele – przy zachowaniu pojemności – ze względu na masę i właściwości jezdne są w każdym przypadku szybsze od "cywilnej" reszty – na prostej i w zakrętach. Stąd taki specyficzny zapis w naszym regulaminie, który jest tam zresztą praktycznie od zawsze.
4WD może pojawić się w wolnossących BF, GY, KE, które z tytułu napędu zyskują najwyżej na śniegu – dlatego nie zmieniamy im klasy. GTX, GT-R i dość sprawne ER będą w klasie Shogun lub Tsukuba ze względu na doładowanie. Walczą tam teoretycznie z FD, FC 13B-T, czy BK/GG L3-VDT i uturbionymi projektami, co jest całkiem uczciwe.
Żadna mazda nie przechodzi do gościnnej klasy Outlaw, w której jest mydło i powidło.
the right man in the wrong place...
Jako zaprawiony w pojeżdżawkach wszelakich muszę przyznać że takiego zapisu jeszcze nie widziałem.
Dlatego chciałbym poznać argumenty za wprowadzeniem takiego zapisu.
Tym bardziej jako właściciel prawdziwego Mazdaspeeda nie chciałbym usłyszeć, że forum Mazdaspeed dyskryminuje auta Mazdaspeed
EDIT: Czyli z tego co napisał Paweł ten zapis ma znaczenie tylko dla Mx-5'ek wolnossących(wtedy do klasy o jeden wyżej), natomiast doładowane tak czy inaczej będą w tsukuba i ów zapis ich nie dotyczy.
Dlatego chciałbym poznać argumenty za wprowadzeniem takiego zapisu.
Tym bardziej jako właściciel prawdziwego Mazdaspeeda nie chciałbym usłyszeć, że forum Mazdaspeed dyskryminuje auta Mazdaspeed
EDIT: Czyli z tego co napisał Paweł ten zapis ma znaczenie tylko dla Mx-5'ek wolnossących(wtedy do klasy o jeden wyżej), natomiast doładowane tak czy inaczej będą w tsukuba i ów zapis ich nie dotyczy.
- Od: 20 lis 2012, 09:09
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazdaspeed MX-5
P.S. Do najwyższych klas "turbo" (Shogun i Tsukuba) z powodu napędu na tył mogą przejść tylko samochody z silnikami powyżej 2301 ccm, a takich nie ma. MX-5 BP/L8/LF i RX-y z wolnossącymi 13B jadą więc z np. GG AJ, GJ/BM PY.
Jak pisałem.
Jesteś w klasie z pozostałymi MPS-ami. :)
Hantkus napisał(a):Dlatego chciałbym poznać argumenty za wprowadzeniem takiego zapisu.
Jak pisałem.
Hantkus napisał(a):nie chciałbym usłyszeć, że forum Mazdaspeed dyskryminuje auta Mazdaspeed
Jesteś w klasie z pozostałymi MPS-ami. :)
the right man in the wrong place...
Hantkus napisał(a):Czyli z tego co napisał Paweł ten zapis ma znaczenie tylko dla Mx-5'ek wolnossących(wtedy do klasy o jeden wyżej), natomiast doładowane tak czy inaczej będą w tsukuba i ów zapis ich nie dotyczy.
W skrócie – dokładnie tak. :)
the right man in the wrong place...
w sumie podzial jak sie zastanowic (analizujac dotychczasowe proby torowe Mazdaspeed i to jak wypadaja czasowo rozne auta) wyglada na logiczny, choc mialbym watpliwosci czy ten podzial powinein byc zachowany dla toru Poznan. jednak na dlugich prostych tylny naped to straty i to co na waskich wolnych probach jest zyskiem na szybkim torze poznan moze byc wada (nadmierna nadsterownosc). zreszta jak pacze
na czasy ze zlotu rx-8 na torze poznan z 2013 roku gdzie najszybszy czas to byl 2m2s, a capazo w mazdzie 323 bg 2,5 klze klepal systematyczne 1m58s (na semi 595rsr) to w sumie nie wiem czy taki podzial powinien byc zachowany (i wiem ze czasy Mateusza nie sa reprezentatywne dla calego klubu, ale mimo wszystko) .
no ale tor poznan jest wyjatkowy w kazdym calu.
no ale tor poznan jest wyjatkowy w kazdym calu.
Ostatnio edytowano 1 lut 2016, 11:10 przez piwo, łącznie edytowano 3 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jaka tam dyskryminacja – to promocja do klasy wyżej 
A tak serio – to nie są zawody czy nawet nastawiony na sport track-day, jedziemy się tam bawić a nie spinać żeby być najszybszym w klasie.
A tak serio – to nie są zawody czy nawet nastawiony na sport track-day, jedziemy się tam bawić a nie spinać żeby być najszybszym w klasie.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Hantkus napisał(a):W regulaminie zawarto zapis, że auta napędzane na tył będą klasyfikowane klasę wyżej.
Na zlocie MX-5 klubu ten zapis mógłby być faktycznie lekko kontrowersyjny...
Tak na poważnie, to regulamin MS Cup obowiązuje na cały sezon i uważam, że nie ma co go zmieniać na zlot w Poznaniu ze względu na inną charakterystykę toru.
Poza tym
Hantkus napisał(a):Jako zaprawiony w pojeżdżawkach wszelakich
...oraz...
Hantkus napisał(a):jako właściciel prawdziwego Mazdaspeeda
z pewnością poradzisz sobie z objechaniem wszystkich FWD. No worries
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
z pewnością poradzisz sobie z objechaniem wszystkich FWD. No worries
Hantkus to elita mmc wiec to prawie pewnik.
a odnosnie klasyfikacji to kazda klasyfikacja budzi pewne kontrowersje i nie narodzil sie jeszcze taki co by kazdemu dogodzil
w glowie mozna miec wlasna klasyfikacje i umiejscowic wlasny czas. no chyba ze o nagrody, puchary i dyplomy chodzi no to wtedy zawsze warto walczyc
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piotr_ napisał(a):Informuję, że jest tylko 150 miejsc noclegowych
Co będzie decydowało o "załapaniu" się do tej grupy? Zapisy czy wpłaty do konkretnego dnia (do kiedy)?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Jak na razie zapisało się 30 osób na listę w tym kilka podwójnych
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Czyli mogę spać spokojnie 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość