Koszt wymiany sprzęgła
Jak jeździłeś w 4x4 na półsprzęgle i sobie przy podjeżdżaniu na krawężniki czy przyśpieszaniu z dwójki przy małych prędkościach sprzęgłem pomagałeś to jeszcze może Ci koło zamachowe dojść do wymiany...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Jak jeździłeś w 4x4 na półsprzęgle i sobie przy podjeżdżaniu na krawężniki czy przyśpieszaniu z dwójki przy małych prędkościach sprzęgłem pomagałeś to jeszcze może Ci koło zamachowe dojść do wymiany...
żona się zakopała w sniegu...
- Od: 19 sty 2010, 15:25
- Posty: 6
- Skąd: warszawa
- Auto: cx-7
koti1506 napisał(a):jak jest rozgrzane to przy nagłym przyspieszeniu jadąć np;60km\h zaczyna się ślizgać killer
Musisz podjechać do serwisu, moim zdaniem będzie razem z dwu-masówka.
Koszt w MPS-ie to jakieś 1300 euro
Zoom-Zoom!
kryystian napisał(a):no to jak, masz gwarancje a płacisz za wymiane sprzęgła ??
Przypuszczam, że tak, bo sprzęgło to tzw. część eksploatacyjna, jak klocki hamulcowe. Przynajmniej gwarancja w Stanach obejmowała sprzęgło tylko przez rok lub 12 tysięcy mil, podczas gdy cały samochód miał gwarancję 4 lata i 50 tysięcy mil. Nie wiem jak wygląda gwarancja europejska, ale wcale się nie zdziwię jeśli podobnie.
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
koti1506 napisał(a):brii napisał(a):Jak jeździłeś w 4x4 na półsprzęgle i sobie przy podjeżdżaniu na krawężniki czy przyśpieszaniu z dwójki przy małych prędkościach sprzęgłem pomagałeś to jeszcze może Ci koło zamachowe dojść do wymiany...
żona się zakopała w sniegu...
Niestety może być problem – jeśli długo się wykopywała to koło zamachowe też oberwało – teściu tak samo załatwił Forestera
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ogólnie jak sprzęgło będzie spalone (a będzie) to nie wymienią na gwarancji, jak się rozleci albo będze się ślizgać i nie będzie popalone to można walczyć o wymianę w ramach gwarancji.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ceny nie są zabójcze na szczęście Po cichu obstawiałem okolice ~5000zł bo myślałem, że tam jest dwumas
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
jak dla mnie sprzęgło w CX7 jest bardzo wrażliwe. nie mowie że delikatne ale wrażliwe. W lecie w głębokim piachu po 3 powolnych ruszeniach (nie dało się od razu puścić sprzęgła bo koła w miejscu mieliły) zaczynało śmierdzieć. jak dla mnie lekka przesada. Nigdy nie spotkałem się z tym w innych autach.
- Od: 23 gru 2008, 12:10
- Posty: 167
- Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V
Taka uroda 4x4 – albo poślizgną się koła, albo poślizgnie się sprzęgło. W samochodach tego typu powinien być reduktor. Przy okazji – jak trzeba wyjechać z piasku / śniegu to trzeba to robić bez używania gazu, albo przy możliwie jak najmniejszym jego wciśnięciu – inaczej sprzęgło dostaje po dupsku przeokropnie...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Wiem wiem brii. ale jak już ruszysz to trzeba cisnąc żeby się znów nie zatrzymać. a czasem jak wbijesz się w głęboki śnieg no nie zawsze się da wyjechać bez gazu. Martwi mnie trochę specyfika tego sprzęgła ale cóż nie ma co panikować i jeździć dalej
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, 01:19 przez Josh, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie ma konieczności cytowania przedmówcy
Powód: Nie ma konieczności cytowania przedmówcy
- Od: 23 gru 2008, 12:10
- Posty: 167
- Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V
BEN napisał(a):ale jak już ruszysz to trzeba cisnąc żeby się znów nie zatrzymać
Ale na całkowicie puszczonym sprzęgle
Ogólnie szkoda, że w CXach nie ma blokad mostów – wtedy byłoby łatwiej.
BEN napisał(a):cóż nie ma co panikować i jeździć dalej
Najwyżej kiedyś wstawi się spieka
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):bo myślałem, że tam jest dwumas
Tam jest niestety dwumas...
emilio
- Od: 18 maja 2009, 18:16
- Posty: 317
- Skąd: łorsoł
- Auto: speed3 '08
rrr napisał(a):Kumpel w evo spalil na kraweżniku własnie. Sprzęgla nie zniszczyły regularne strzaly ze sprzęgła a zwykły szary krawężnik ...
Dokładnie – sprzęgło cierpi kiedy nie jest sprzęgnięte – z punktu widzenia sprzęgła lepiej strzelić niż przypalić, tylko, że skrzynia lubi inaczej Ogólnie trzeba jeździć tak żeby nie szarpać a zarazem tak by pedał sprzęgła puszczać możliwie szybko i go nie przetrzymywać. Przy 4x4 sprzęgło wysypuje się znaaaaacznie szybciej niż przy FWD czy RWD.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9