Sprężyny zawieszenia
1, 2
Czy montował ktoś sprężyny zawieszenia Eibach -30 pod czas gwarancji?
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-mazda-3-bm-e10-55-016-01-22-pi-2230.html
600 zl
certyfikat TUV – jest
certyfikat ABE – jest
Gdzie montowaliście? w ASO czy poza ASO? Jaka cena montaży? Co na to gwarancja?
Dzięki
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-mazda-3-bm-e10-55-016-01-22-pi-2230.html
600 zl
certyfikat TUV – jest
certyfikat ABE – jest
Gdzie montowaliście? w ASO czy poza ASO? Jaka cena montaży? Co na to gwarancja?
Dzięki
Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
Tak, ASO montuje dokładnie ten sam zestaw, z tym, że koszt w ASO (z montażem) to 1600 zł po rabatach
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
dzięki za info
odnośnie tego ze Mazda sprzedaje te same Eibach tylko 2 razy drożej — ja wiem, dla tego nie chce u nich kupować i przepłacać. Ciekawie ile ASO powie za montaż kupionych nie u nich sprężyn
Dopisano 9 sty 2019, 08:54:
sevecc napisał(a):krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem
Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.
Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.
Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.
PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.
Tak, ASO montuje dokładnie ten sam zestaw, z tym, że koszt w ASO (z montażem) to 1600 zł po rabatach
w katalogu jest
9. Zestaw obniżający zawieszenie 1 375 zł
co jest ponad 2 razy drożej niż te same sprężyny na stronie Eibach.pl
to znaczy ze montaż tak i będzie w okolicach 200-300 zl
Montowałem od razu po zakupie akcesoryjne w ASO. Potwierdzam, że montują zestaw EIBACH.
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniają Mały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniają Mały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy
looker29 napisał(a):Montowałem od razu po zakupie akcesoryjne w ASO. Potwierdzam, że montują zestaw EIBACH.
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniają Mały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy
Wygląda świetnie
Czy Twoim zdaniem obniżanie przy zamontowanych już dokładkach zderzaków ma sens? Czy raczej to będzie katorga z uwagi na podjazdy, zjazdy, krawężniki... ?
Wiesz co.. Nawet bez dokładek zderzaków muszę jeździć ostrożniej i uważać na progi, krawężniki czy strome zjazdy. Ale jeśli szoruję to nie zderzakiem, lecz takimi plastikami ochronnymi, które są pod zderzakiem, a przed nadkolem. Ze spoilerem zderzaka trzeba będzie po prostu bardziej uważać, ale efekt wizualny masz gwarantowany.
Zobacz profil tego gościa.. pisałem z nim, ma obniżone zawieszenie i dokładki. Wygląda obłędnie i jeździ
https://www.instagram.com/phil_mzd3/
Zobacz profil tego gościa.. pisałem z nim, ma obniżone zawieszenie i dokładki. Wygląda obłędnie i jeździ
https://www.instagram.com/phil_mzd3/
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość