Imbeer napisał(a):Pytanie z ciekawości – jeśli ktoś nie życzy sobie hamowania pojazdu na hamowni podwoziowej, to jaka jest różnica między wgrywaniem programu "pod blokiem" a w zamkniętej, klimatyzowanej hali?
taka że profesjonalna firma zajmująca się chiptuningiem wie że silnik silnikowi nierówny.
w mazdzie praktycznie co auto to ma inny program w silniku (przyjmijmy program01, program02, program03 itd.). Jeśli posiadasz bazę gotowców pod konkretny program seryjny to możesz wgrywać pod blokiem. Innymi slowy. przyjezdza klient z program08 odpalasz bazę gotowców i mu to wgrywasz. klient wyjezdza.
ile wg Ciebie taka usuga powinna kosztowac? Bo wg mnie 300zł to jest MAX.
Tyle ze wgranie takiego gotowca nie wiedząc w jakim stanie jest auto, jaką miało moc fabryczna itd. to idiotyzm.
innymi slowy
przyjezdza 2 klientów z program03 w aucie
może się okazac ze oba uata roznia się o 15KM mocą seryjną
uważasz ze wgranie do obu tego samego gotowca jest spoko? indywidualny program jaki robi pewna firma co może potwierdzić chociażby kolega z forum który tam robil pisze soft od zera do tego konkretnego auta które się pojawia.