spasowanie blach w nowej trójce
U mnie jest podobnie.
Problem dotyczy przedniego zderzaka albo pokrywa bagażnika. Jak patrze na spasowanie błotnika to niby jest ok ale z przodu wygląda jakby klapa wystawała lekko w górę, ponad płaszczyznę przy zderzaku.
Dziś pytałem człowieka w ASO zajmujacego się likwidacją szkód (zgłaszałem inną szkodę ;–( ) i powiedział mi że "ze wszystkimi nowymi mazdami mają ten sam temat, sprawdzali nawet w 6 i raz jest ok a raz nie do końca" obiecał ze przy naprawie postara się jeszcze to wyregulować.
Jak się uda to napiszę
Problem dotyczy przedniego zderzaka albo pokrywa bagażnika. Jak patrze na spasowanie błotnika to niby jest ok ale z przodu wygląda jakby klapa wystawała lekko w górę, ponad płaszczyznę przy zderzaku.
Dziś pytałem człowieka w ASO zajmujacego się likwidacją szkód (zgłaszałem inną szkodę ;–( ) i powiedział mi że "ze wszystkimi nowymi mazdami mają ten sam temat, sprawdzali nawet w 6 i raz jest ok a raz nie do końca" obiecał ze przy naprawie postara się jeszcze to wyregulować.
Jak się uda to napiszę
- Od: 13 sie 2014, 16:46
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3, bm, 2.0 benz. 165 KM
W sprawie spasowania błotnika i drzwi. U mnie najbardziej było to widoczne po stronie kierowcy. Zgłosiłem to przy okazji innych napraw gwarancyjnych w aso. Okazało się, że problem został usunięty w pare minut. Ponoć to kwestia poluzowania jednej śruby i delikatnej regulacji blachy błotnika.
Czekając na auto oglądałem inne M3 w salonie i na placu, zarówno HB jak i sedany. Wszystkie miały ten sam defekt, w większości głównie po stronie kierowcy.
Czekając na auto oglądałem inne M3 w salonie i na placu, zarówno HB jak i sedany. Wszystkie miały ten sam defekt, w większości głównie po stronie kierowcy.
Dobre 4mm przed naprawą. Kiedyś to zauważyłem w garażu i w pierwszej chwili wystraszyłem się, że ktoś mi przywalił. Po regulacji elementy sa spasowane idealnie na całej wysokości. Od strony pasażera nie było potrzeby regulacji bo jest ok. 
@am86 dopytam jeszcze, bo chciałbym w pełni Cię zrozumieć. Te 4 mm miałeś na szparze zderzak-bok czy zderzak-maska, czy może bok-drzwi? Były one od nowości czy z czasem element opadał/przemieszczał się, a szpara się pogłębiała?
Jasne. Stojąc przy tylnym zderzaku i obserwując wzdłuż linię auta – dokładniej linię dolną drzwi – było widać jak błotnik odstaje te 4 mm.
Mówię o tym miejscu:
A wcześniej jak pisałem, błotnik odstawał właśnie w tym zaznaczonym miejscu.
Czy były od nowości, ciężko mi stwierdzić, jednak jak oglądałem auta czekające na placu do przekazania, jak i pokazówki w salonie, wszystkie to miały, tylko w mniejszym zakresie, jakieś 2 do 3 mm. Teraz będę obserwować, czy po tej regulacji pojawią się jakieś zmiany.
Mówię o tym miejscu:
A wcześniej jak pisałem, błotnik odstawał właśnie w tym zaznaczonym miejscu.
Czy były od nowości, ciężko mi stwierdzić, jednak jak oglądałem auta czekające na placu do przekazania, jak i pokazówki w salonie, wszystkie to miały, tylko w mniejszym zakresie, jakieś 2 do 3 mm. Teraz będę obserwować, czy po tej regulacji pojawią się jakieś zmiany.
Nie wiem czy tak było od nowości ale dziś zauważylem ze drzwi kierowcy na samym dole przy samym progu odstaja. Tak jakby byly nie domkniete (oczywiscie sa domkniete
) i jak jedzie sie placem to na przerwie miedzy drzwiami przednimi a tylnymi czuć i widac wyrażny próg..
przy odbiorze mazdy 2 tyg temu moje drzwi w tym miejscu odstawały. Powiedzioano mi, że wyregulują to przez delikatne wyciągniecie blachy od lewej od drzwi, gdyż samych drzwi nei da sie regulować. Tak też zrobili i wszystko jest okej. Pan z warsztatu z aso sam stwierdził, że trezba to zrobić, bo bedzie sie piaskować ten "rant" od drzwi i zejdzie lakier.
Witam, czy w waszych trójkach część dolna błotnika łącząca się z progiem odstaje od lini progu kilka mm ?
U mnie jest tak z obydwu stron..z góry dzięki za info
U mnie jest tak z obydwu stron..z góry dzięki za info
-
DRS
Witam, czy w waszych trójkach część dolna błotnika łącząca się z progiem odstaje od lini progu kilka mm ?
U mnie jest tak z obydwu stron..z góry dzięki za info
U mnie jest tak z obydwu stron..z góry dzięki za info
-
DRS
Gdybym nie czytał to bym nie wiedział.... U mnie to samo z obu stron. Tyle, że od strony kierowcy widać bardziej.
Wczoraj po umyciu madzi oglądnąłem sobie całą dokładnie i co ? Spasowanie maski silnika (w miejscu gdzie się ja podnosi) też nie jest najlepsze. To, że szpary (w miejscu łączenia się z częścią plastikową maski) są różne to nic, przesuwając ręką po masce w kierunku przodu, w miejscu łączenia z plastikiem wyraźnie wyczuwalny jest uskok (maska silnika jest wyżej od części plastikowej). Tym większy im dalej w lewo od środka. Prawa strona jest ok.
Zaczynam się obawiać, że przy sprzedaży samochodu jak przyjdzie mi jakiś "inspektor oko" to stwierdzi, że samochód był bity.
Wczoraj po umyciu madzi oglądnąłem sobie całą dokładnie i co ? Spasowanie maski silnika (w miejscu gdzie się ja podnosi) też nie jest najlepsze. To, że szpary (w miejscu łączenia się z częścią plastikową maski) są różne to nic, przesuwając ręką po masce w kierunku przodu, w miejscu łączenia z plastikiem wyraźnie wyczuwalny jest uskok (maska silnika jest wyżej od części plastikowej). Tym większy im dalej w lewo od środka. Prawa strona jest ok.
Zaczynam się obawiać, że przy sprzedaży samochodu jak przyjdzie mi jakiś "inspektor oko" to stwierdzi, że samochód był bity.
- Od: 11 lut 2016, 13:49
- Posty: 28
- Auto: Mazda 3 BM Sedan 120 MT SkyPassion 15
Maciekma napisał(a):przesuwając ręką po masce w kierunku przodu, w miejscu łączenia z plastikiem wyraźnie wyczuwalny jest uskok (maska silnika jest wyżej od części plastikowej).
Możesz dokładniej, która to jest ta część plastikowa
Myślałem, że ten pasek wykonany jest z blachy, a w takim przypadku to nawet lepiej...
Wydaje się, że u mnie jest wszystko równo, więc może udaj się do ASO w celu dokonania korekty.
Wydaje się, że u mnie jest wszystko równo, więc może udaj się do ASO w celu dokonania korekty.
am86 napisał(a):Czy były od nowości, ciężko mi stwierdzić, jednak jak oglądałem auta czekające na placu do przekazania, jak i pokazówki w salonie, wszystkie to miały, tylko w mniejszym zakresie, jakieś 2 do 3 mm. Teraz będę obserwować, czy po tej regulacji pojawią się jakieś zmiany.
Pod wpływem Twojego posta, przy okazji przeglądu zgłosiłem, że i mi odłażą nadkola (jak na Twoich fotkach) i że da się to dokręcić. Dostałem informację, że mi tego nie dokręcą, bo to jest zrobione specjalnie po to, żeby lakier z drzwi się nie piaskował. Kto ma rację: Twoje ASO, czy moje – nie wnikam.
Nie wiem jak jest w BM i teraz nie sprawdzę, ale jeśli jest tak jak miałem w GG to po obu stronach są gumowe odbojniki i one mają gwint. Wystarczy prawy lekko wkręcić i zaoszczędzisz wszystkim czasu. Wiem, że ASO powinno się tym zająć, ale czasem problem jest bardzo błachy i nie warto się o to kopać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości