Czy te wskaznik to standard? Nie zwrocilem uwagi ale ostatnio zabraklo mi plynu i nic sie nie zaswiecilo.
Jak zalaczam zaplon to tez tej kontrolki nie widze.
wskaznik plynu spryskiwaczy
Strona 1 z 1
Ten wskaźnik jest tylko przy ksenonach – wtedy jest inny (dużo większy) zbiornik na płyn. Jak nie masz ksenonów, to nie masz miejsca na czujnik w zbiorniku. Jest tam taka zaślepka – być może dałoby się ją usunąć i wstawić czujnik, ale... pewnie nie będziesz miał wtyczki do czujnika w wiązce 
child napisał(a):Ten wskaźnik jest tylko przy ksenonach – wtedy jest inny (dużo większy) zbiornik na płyn. Jak nie masz ksenonów, to nie masz miejsca na czujnik w zbiorniku. Jest tam taka zaślepka – być może dałoby się ją usunąć i wstawić czujnik, ale... pewnie nie będziesz miał wtyczki do czujnika w wiązce
Nie jest przy wszystkich ksenonach, mam bi ksenon rocznik 2016, licznik z hud…
Brak płynu nie jest pokazany w żadnym miejscu , zero kontrolek itd.
Kolega ma zwykły ksenon rocznik 2015 licznik bez hud i u niego brak płynu pokazuje na liczniku ,kontrolka i na wyświetlaczu pojawia się komunikat o braku płynu.
Możliwe że jak mieli na stanie to wkładali


Ma ktoś może zdjęcie w którym miejscu powinien albo jest czujnik od poziomu płynu ?
dafids napisał(a):Nie jest przy wszystkich ksenonach, mam bi ksenon rocznik 2016, licznik z hud…
Brak płynu nie jest pokazany w żadnym miejscu , zero kontrolek itd.
Kolega ma zwykły ksenon rocznik 2015 licznik bez hud i u niego brak płynu pokazuje na liczniku ,kontrolka i na wyświetlaczu pojawia się komunikat o braku płynu.
Możliwe że jak mieli na stanie to wkładali![]()
![]()
Sądząc po nazwie twojej wersji (Sport) to raczej masz coś zza oceanu, a tamtejsze samochody słyną z dziwnych, przede wszystkim wyjątkowo ubogich wersji wyposażenia. Nie dziwi mnie więc wcale, że nie masz tego czujnika, tak jak zapewne nie masz spryskiwaczy reflektorów, które nie są przez tamtejsze prawo wymagane.
Specjalnie dla ciebie wykopałem na strychu stary zbiornik 
Wygląda na to, że bez wymiany zbiornika się nie obejdzie, bo – jak widać na obrazku – jest tylko taki "zaczep" na wtyczkę, która normalnie by się łączyła z czujnikiem. Natomiast parę postów wyżej widać, jak to wygląda w dużym zbiorniku (z czujnikiem).
Ewentualnie można wyciąć dziurę, ale – jak sam pisałeś – będzie problem z uszczelnieniem. Chociaż niby czujnik ma od razu uszczelkę. Inna sprawa, czy sam czujnik można kupić w rozsądnej cenie.
Wygląda na to, że bez wymiany zbiornika się nie obejdzie, bo – jak widać na obrazku – jest tylko taki "zaczep" na wtyczkę, która normalnie by się łączyła z czujnikiem. Natomiast parę postów wyżej widać, jak to wygląda w dużym zbiorniku (z czujnikiem).
Ewentualnie można wyciąć dziurę, ale – jak sam pisałeś – będzie problem z uszczelnieniem. Chociaż niby czujnik ma od razu uszczelkę. Inna sprawa, czy sam czujnik można kupić w rozsądnej cenie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości