Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza
U mnie wyglada to jak z fabryki, jest oczyszczone do gładkiego metalu i zakonserwowane czymś. Jak przejechałem po tym palcami to został mi na nich bardzo delikatny nalot koloru metalicznego – jakaś powłoka położona natryskowo. Zastępcze auto tez sprawdziłem bo bylo z 2018 roku, bylo juz po "naprawie", ale tam to wyglądało jakby nalozyli powłokę bez oczyszczenia, bo była chropowata. W sumie tutaj widać, ze jest to zrobione tak jak sie tego oczekuje, aczkolwiek bede obserwować.
HB, skypassion, tapicerka materiałowa. Auto z października 2017, odkupione od salonu miesiąc temu. Ruda tańczy jak szalona, jutro czas na wizytę w ASO.
@edit:
Chyba podziałało, bo działają bardzo szybko. W ciągu godziny od wizyty w ASO dostałem telefon zwrotny ze naprawią, auto zastępcze załatwione przez mazda assistance. Wrzucę zdjęcia po naprawie.
@edit:
Chyba podziałało, bo działają bardzo szybko. W ciągu godziny od wizyty w ASO dostałem telefon zwrotny ze naprawią, auto zastępcze załatwione przez mazda assistance. Wrzucę zdjęcia po naprawie.

Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne...
i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?
krabdul napisał(a):Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne...i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?
może w Krakowie jeszcze nikt nie zgłaszał tego.
Ja cały czas zapominam napisać maila do MMPOL-u

myślę ze ASO będzie cos robić z tym tylko po info z MMPOL
krabdul napisał(a):Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne...i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?
ASO Wache, Baranowo k. Poznania. Byłem pierwszym użytkownikiem który zgłaszał to w tym aso, nie wiedzieli o co chodzi wiec kontaktowali się z Warszawa. W ciągu godziny miałem telefon zwrotny, że Warszawa zdecydowała l, że mino tego, ze to nie przeszkadza zabezpiecza miejsce. Wymiana na nowe nie wchodzi w grę, bo nowe elementy tez przyjeżdzają niezabezpieczone w żaden sposób. Chociaż fakt, jak poszedłem wyjaśniać o co chodzi (zanim zobaczył auto) to tylko padło zapytanie po co tam patrzyłem.
Byłem wczoraj w Bemo Motors w Warszawie to tylko cyknęli fotki tabletem i mam czekać na decyzję.
Jak zapytałem ile odpowiedź padła tydzień/2 tygodnie.
Odniosłem wrażenie, że jestem pierwszy, który to zgłasza. Mogę się mylić...
Jak zapytałem ile odpowiedź padła tydzień/2 tygodnie.
Odniosłem wrażenie, że jestem pierwszy, który to zgłasza. Mogę się mylić...
- Od: 8 maja 2018, 10:37
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 HB 2.0 120KM 2018 SkyPassion
Ile osób z was dostało samochód zastępczy "za darmo"
W moim przypadku są problemy .. ASO jak i Mazda assistance mają wątpliwości co udostępnienia takiego auta bezpłatnie. Centrala znów odpowiada ,że to tak naprawde zależy od konkretnego ASO .
W moim przypadku są problemy .. ASO jak i Mazda assistance mają wątpliwości co udostępnienia takiego auta bezpłatnie. Centrala znów odpowiada ,że to tak naprawde zależy od konkretnego ASO .
Cześć.
W mojej jest to samo. Jestem umówiony z serisem na wstawienie auta na jeden dzień. Mają zrobić.
Auta zastępczego nie dają, bo procedura przewiduje naprawę w ciągu jednego dnia.
Serwis Gołembiewscy Warszawa.
Pozdrawiam.
W mojej jest to samo. Jestem umówiony z serisem na wstawienie auta na jeden dzień. Mają zrobić.
Auta zastępczego nie dają, bo procedura przewiduje naprawę w ciągu jednego dnia.
Serwis Gołembiewscy Warszawa.
Pozdrawiam.
Wczoraj odebrałem samochód. Zajęło im to uwaga ... 5 -6 godzin.. i komunikat ,że samochód jest już do odbioru . Efekt? Tylny stelaż oparcia zakonserwowany cynkiem . Mam nadzieje ,że się to spisze.
Przez kilka dni pewnie jeszcze będzie w samochodzie nie przyjemny zapach chemii..
Przez kilka dni pewnie jeszcze będzie w samochodzie nie przyjemny zapach chemii..
kobem napisał(a):We Wrocławiu już umawiają na naprawę. 4 Dni sobie na to przewidują. Auto zastępcze twierdzą ze się nie należy bo nie jest to wada unieruchamiająca pojazd :/ termin naprawy pod koniec stycznia
Po zgłoszeniu do MMPOl dostałem maila zwrotnego, ze skróceniem czasu naprawy do 2 dni i dostaniem darmowego auta zastępczego...
U mnie sprawa juz załatwiona. Czas 1 dzień. Wg serwisu farba wiażąca rdzę, na to farba zabezpieczająca.
Ważne, że szybko załatwione.
Pozdrawiam.
Ważne, że szybko załatwione.
Pozdrawiam.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości