2016 Spec
Marka i Model
Mazda MX-3 1.8 v6 94'
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Kompletny remont.
Kute korby z Milleni S.
Wzmocnione talerzyki + sprężynki z KLDE
Relokacja filtra oleju MOCAL/Properfekt
Paski klinowe GATES RACING
Układ Dolotowy
Kompresor Eaton m62 + mniejsze kółko Properfekt
Intercooler re5pect
Zawór bypass BMW Mini + adapter Properfekt
Orurowanie aluminium + silikony fmic
Filtr K&N
Kolektor prosty KLZE
Przepustnica KLZE
Konwersja na MAP sensor
Układ Wydechowy
Kolektory 6-3-2, 2,5" wyjście
Przelotowy z kwasiaka, środkowy przelot M-Tech, kóńcowy Twin-Loop OBX, całość 2,5"
Przespawane gniazda sond lambda.
Taśmy termiczne Re5pect
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone Megasquirt MSII Stratified
Wtryski 280cc z Milleni S
Adapter na listwę paliwową Properfekt
Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
Dodatkowy czujnik temp. powietrza
Układ Napędowy
Skrzynia biegów KL
Mazda KL LSD (J-Spec)
III bieg na prostych zębach PAR Engieneering
sprzęgło ACT 4łapki + docisk ACT
short-shifter
Układ Hamulcowy
zwrotnice 323v6
zacisk przód mazda 6, tył seria
tarcza przód mazda 6 283mm BREMBO, tył seria BREMBO
Serwo + Pompa hamulcowa Xedos 9
przewody stal oplot Goodridge
klocki FERODO
Modyfikacje Zawieszenia
Amortyzatory Tokico HP
Ground Control Coilovers Kit 350f/230r
Rozpórki przód i tył
Camber Kit Eibach
Poliuretany Olkusz (czerwone)
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele Sparco Torino II
Szyny Sparco
Kierownica Momo z Mazdy 323 GTR + naba Momo
Przedłużka naby Properfekt
Zegary AutoGauge SM: ciś. doładowania, ciś. oleju, temp. oleju
Zegar AFR Innovate MTX
ALPINE CDE-101R
Body KIT i Oświetlenie
Seryjny pakiet V6,
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Czarne nakrętki DRAG.
Fabryczna Moc i Moment:
zmierzone po SWAPie na KLZE
176hp @ 6500obr
222nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
220+
Zdjęcia 2016


Zdjęcia 2014


