Strona 1 z 16

Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

PostNapisane: 10 sty 2018, 11:49
przez torek
Ha.. Podobno dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.. ale ja zaryzykowałem ;) Mam nadzieję, że to nie był błąd i autkiem będę mógł się trochę nacieszyć, zwłaszcza, że lista modyfikacji jest naprawdę imponująca :) Ale po kolei.
Jest Speed 6 w na pierwszy rzut oka dość skromnej wersji wyposażenia, gdyż nie ma skórzanych ani grzanych siedzeń, szyberdachu, czy oryginalnej Navi. Ale uwierzcie.. fotele materiałowe są tu mega wygodne, i inne niż w podstawowej 6, zresztą parę osób może to poświadczyć. I o ile kupując auto myślałem, że pierwsze co to zmienię tapicerkę, to teraz już wiem, że na pewno tego nie zrobię.
Co auto ma w sobie :)
Kute tłoki Wiseco
Kute korby Manley
Wymienione tuleje cylindrów na grubsze
Panewki KING
Nowy rozrząd
Usunięty Balans
Usunięte klapki w kolektorze ssącym.
Dolot Corksporta z 3' przepływką (będę musiał go lekko zmodyfikować)
Duży 3' TMIC (też będę musiał sie go pozbyć i wstawić FMIC)
Turbo GTX2871R (na łożyskach kulkowych)
3barowy map sensor
3,25' DP
3' wydech
Poduszka skrzyni dolna CorkSport
Poduszka od rozrządu wzmacniana przez firmę Lorens
Sportowe Mocowanie dyfra (dwie poduchy)
Rozpórka górna przednia
Gwint H&R Monotube
Zaciski przednie Brembo czterotłoczkowe z EVO
Alu 19'JR11
Zegar EGT
Zegar ciśnienia oleju
Zegar temp oleju
TurboTimer
Przygotowana instalacja pod tablet.

Finalny Setup po kapitalnym remoncie w 2018r
-Nowe Tłoki Wiseco 87,5mm
-Nowe panewki Główne i Korbowodowe King
-Nowe Tuleje cylindrów
-Nowe tuleje sworzni korbowodowych
-Nowa odma od Damond Motorsport na dwa catch tanki.
-Zaślepka egr od Damond Motorsport
-Nowy zewnętrzny WG ze zrobionym screamer pipe'em <diabełek>
Nowe sprzęgło spiekowe 6 łapkowe z lekkim kołem zamachowym ACT
-Komplet uszczelek silnika (odma, głowica, dekiel zaworowy, podstawka filtra oleju, podstawa pompy paliwa, podstawa magistrali wodnej itp)
-Nowe podkładki pod wtryski CPE
-Nowe świece NGK o stopień chłodniejsze
-Nowa pompa oleju
-Nowa pompa wody
-Nowy termostat
-Nowe Koło zmiennych faz rozrządu
-Polerowanie wału korbowego
-Regeneracja wałków rozrządu
-Pełna regeneracja głowicy włącznie z prowadnicami zaworowymi, uszczelniaczami, zaworami, dotarciem gniazd itp
-Odświeżona pokrywa zaworów
-Wyważenie całego układu korbowo-tłokowego
-Zaślepka balansu SURE
-Wymieniona miska olejowa
-Wymieniona pokrywa łańcucha rozrządu
-Wymienione uszczelniacze skrzyni biegów

Turbina GTX2871R
Kolektor wydechowy typu baran
Zregenerowane wtryski
FMIC z orurowaniem
-Dolot 3' (prawdziwe z przepływomierzem 3'')
-Filtr K&N duży
BOV Properfect
Obszyta i spłaszczona kierownica
-Zegar EGT

I to chyba tyle.. o ile o czymś nie zapomniałem ;)
Co muszę zrobić, na pewno strojenie, bo jest wgrany delikatny soft przez Justina i tu mam nadzieję że z DisiTune się wszystko ogarnie. Dodatkowo, Grill idzie na czarno, oraz dyfuzory w tylnym zderzaku, które poprzednik zrobił w kolor. I obowiązkowo 4' końcówki wydechu, żeby to jakoś wyglądało. A i zmiana dystansów z tyłu z 13mm na 10mm, bo obecnie troszkę opony przycierają ;) Z lampami nic nie da się zrobić, gdyż zostały polakierowane, a poprzednik nie wie jakim lakierem, a biorąc pod uwagę, że są to inne lampy niż w MPS, nie chcę ich zniszczyć.
Porządne zdjęcia zrobię w późniejszym czasie :)

W końcu koniec:) Doładowanie 1.55b stabilne.

PostNapisane: 10 sty 2018, 13:27
przez Mr_Bartek
Schab się już sprzedał? Czemu jednak nie 350Z? Fajnie, że silnik już zakuty bo rożnie się to kończy. <lol> Teraz doprowadź do auto do należytego porządku i się ciesz z jazdy.

Co do lamp to może spróbuj rozpuszczalnikiem zobaczyć na jakimś kawałku lampy, bo o ile nie ma na nich bezbarwnego to powinno ładnie zejść. Szkoda żeby takie unikatowe lampy jeździły w takim stanie.

Nie wiesz może czy te Brembo na przodzie były P&P?

PostNapisane: 10 sty 2018, 13:34
przez olrzyn
Mr_Bartek napisał(a):Nie wiesz może czy te Brembo na przodzie były P&P?


praktycznie P&P.

gratulowac nie bede bo zrobilem to pierwszy :P.....

Re: Mazda6 GG MPS L3-VDT '07

PostNapisane: 10 sty 2018, 13:51
przez torek
No własnie schaab się nie sprzedał, bo ten zakup, był nie planowany <glupek2>
Może chcesz kupić? Cabrio, na lato jak znalazł :D
Z 350Z zrezygnowałem, gdyż dziewczyna dostała dość małe auto służbowe.. więc mieć 3 auta praktycznie 2 osobowe, to przynajmniej o jedno za dużo ;)

PostNapisane: 10 sty 2018, 15:36
przez macvas
Konkret auto. To ja lubię <faja>
Powodzenia w dalszych planach <spoko>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 10 sty 2018, 16:17
przez Danmazda
Fura bardzo mi się podoba... Tylko Panie... zmieniaj te fotele, żeby w takim aucie nie było skór :P <lol>
Szerokości i bezawaryjności <spoko>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 10 sty 2018, 16:36
przez torek
hahha Danmazda... a po fotele z tego był byś pewnie pierwszy? :P
Nie ma opcji <dupa> Są w zbyt dobrym stanie i są zbyt wygodne :D I na boki trzymają lepiej niż skórzane :P

PostNapisane: 10 sty 2018, 16:41
przez Danmazda
torek napisał(a): był byś pewnie pierwszy?
<ok> <diabełek>
torek napisał(a):Są w zbyt dobrym stanie i są zbyt wygodne
W stanie są na prawdę super, i zdecydowanie wygodniejsze od skórzanych. Byłem w szoku...

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 10 sty 2018, 20:57
przez Ronin360
No i elegancko – jak to mówią stara miłość nie rdzewieje <serduszka> ( nie dotyczy niestety Mazdy )
Gratuluje zakupu , mam nadzieje ze spotkamy się na następnym spocie <spoko>

PostNapisane: 11 sty 2018, 10:03
przez stachan
Fura robi wrażenie <serduszka> Gratulacje!

PostNapisane: 11 sty 2018, 12:23
przez Socyopatic
Potencjał jest :) p.s uważaj na tego gościa w niebieskiej czapce, żeby Ci fury nie podprowadzil ;)

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 11 sty 2018, 17:14
przez Norreca
Fajna ! bede zagladal jak sie sprawuje ;) GZ !

PostNapisane: 11 sty 2018, 20:06
przez mariuszm148
Nice :) Widzę że speed 6 <spoko> od razu zapytam czy w speedzie można jakoś sprawdzać spalanie? Czy tylko w Mps można tego dokonać <co?>
Ps: kolor na propsie <jupi>

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 11 sty 2018, 20:08
przez torek
Nie w speedach kompa nie ma... Ale może to i lepiej... Po co się stresować ;) haha, chociaż tu duże nie było.. w trasie przy 160 na tempomacie wyszło 12,5l.. gdzie wiadomo że czasami było szybciej ;)

PostNapisane: 11 sty 2018, 20:24
przez mariuszm148
Ja marzę o takim spalaniu <serduszka> . Ale chwila chwila ile te twoje cudo ma km ? Bo jak sam szukałem Speeda to chyba ją widziałem w ogłoszeniu na aledrogo mylę się ? :D

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 11 sty 2018, 22:25
przez torek
Ile KM nie wiem, obstawiam, że teraz mniej niż seria, zważywszy że silnik jest odprężony, a doładowanie na poziomie 0.85b. zobaczymy ile wyjdzie na strojeniu, gdy silnik ma wgrana bardzo delikatna mapę.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 12 sty 2018, 07:09
przez wumpscut
Gratuluję zakupu :) Prezentuje się bardzo fajnie :)

Mam pytanie, może co niektórych zaskoczę niewiedzą, ale podobno kto pyta, nie błądzi... O co chodzi z tym Speed 6? To nie jest to samo co MPS?

PostNapisane: 12 sty 2018, 07:11
przez Mr_Bartek
W USA ta wersja nazywała się MazdaSpeed6 zamiast 6 MPS.

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 12 sty 2018, 07:49
przez wumpscut
Aha, rozumiem. A czy różniły się jakoś pod względem wyglądu?

Re: Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07

PostNapisane: 12 sty 2018, 09:23
przez xRafalx
Inne lampy z tyły, obrysówki, najczęściej uboższe wyposażeniemm brak komputera pokładowego. No i co najważniejsze inne oprogramowanie silnika który w serii miał 278KM. :)