Mazda MX-3 EC B6 '95 Supercharged
Przypomniało mi się, z kolektora dolotowego usunięty został VICS.
Takie szybkie przyspieszenie, muszę poćwiczyć ruszanie bo z gazem w podłodze jest mielenie kołami Potrzebny jest też shift light bo pozycja w kubełku powoduje że kierownica zasłania mi pole obrotomierza od 6000rpm do góry, i albo za wcześnie zmieniam biegi albo wpadam na odcinkę. Auto jedzie praktycznie tak do 220 i odcinka ale warunków na takie akcje dzisiaj nie było.
Takie szybkie przyspieszenie, muszę poćwiczyć ruszanie bo z gazem w podłodze jest mielenie kołami Potrzebny jest też shift light bo pozycja w kubełku powoduje że kierownica zasłania mi pole obrotomierza od 6000rpm do góry, i albo za wcześnie zmieniam biegi albo wpadam na odcinkę. Auto jedzie praktycznie tak do 220 i odcinka ale warunków na takie akcje dzisiaj nie było.
Ostatnio edytowano 9 lis 2014, 19:47 przez Mac1, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Mazda idzie na sen zimowy to była okazja żeby znowu trochę porzeźbić
Materiał nie został jeszcze wybrany ale będzie to miedzy lekkością a ceną. Aluminium i inne kanapki odpadają bo nie zamierzam nikomu nóg ucinać
Materiał nie został jeszcze wybrany ale będzie to miedzy lekkością a ceną. Aluminium i inne kanapki odpadają bo nie zamierzam nikomu nóg ucinać
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Mazda obudzona po śnie zimowym, kontrola wydechu bo hałasował dziwnie, diagnoza pęknięta złączka.
Jak już była okazja na kanale to została wreszcie zamontowana dolna rozpórka przednia, nie taka duża rzeźba jak myślałem . Dla bezpieczeństwa wpadły pasy 4 punktowe z homologacją i przepalony bak dla testów auto śmiga dobrze . Na dniach shift light i projekt zakończony, może jak będzie wena i umiejętności to dokończę Duck Taila. Foty z telefonu ze zmatowiona soczewką
Jak już była okazja na kanale to została wreszcie zamontowana dolna rozpórka przednia, nie taka duża rzeźba jak myślałem . Dla bezpieczeństwa wpadły pasy 4 punktowe z homologacją i przepalony bak dla testów auto śmiga dobrze . Na dniach shift light i projekt zakończony, może jak będzie wena i umiejętności to dokończę Duck Taila. Foty z telefonu ze zmatowiona soczewką
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Pasy za fotelem, z tego co pamiętam, powinny być na płasko (równolegle z ziemią). Teraz w razie wypadku pasy opierają się na oparciu a nie na na punkcie mocowania. Dodatkowo ciągną w dół przez co może dojść do uszkodzenia kręgosłupa.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Pasy za fotelem, z tego co pamiętam, powinny być na płasko (równolegle z ziemią). Teraz w razie wypadku pasy opierają się na oparciu a nie na na punkcie mocowania. Dodatkowo ciągną w dół przez co może dojść do uszkodzenia kręgosłupa.
Też miałem rozmyślenia jak to powinno być prawidłowo, aż w końcu znalazłem instrukcje w pudełku z pasami i wolno użyć mocowań tylnych kanapy, była też opcja do rozpórki ale to ograniczyło by mi za bardzo bagażnik, ale jak ktoś ma pomysł jak to powinno być bardziej profi to proszę pisać.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Pasy ramieniowe powinny być skierowane do tyłu w dół i zamontowane w taki sposób, aby
kąt utworzony z linią poziomą wyprowadzoną z górnej krawędzi
oparcia wyniósł nie więcej niż 45º. Zaleca się nie przekraczanie 10º.
Maksymalny kąt odchylenia względem osi fotela wynosi +/– 20º.
W miarę możliwości powinny być wykorzystane oryginalne punkty do montażu pasów,
wykonane przez producenta w belkach o przekroju ceownikowym.
Punkty montażu tworzące większy kąt odchylenia w stosunku do linii poziomej nie mogą być
wykorzystane.
W takim przypadku 4-punktowe pasy mogą być zamontowane w punktach, w których
oryginalnie montowane są przez producenta samochodu pasy biodrowe tylnego siedzenia.
Dla pasów 4-punktowych, pasy ramieniowe muszą być zamontowane krzyżowo,
symetrycznie względem osi centralnej przednich foteli.
Więc może harness bar?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Opony Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 205/50/16
Ten start z filmiku był jednym z pierwszych, docisnąłem gaz jak auto już się zaczęło toczyć, jest co jeszcze urwać.
Start z obrotów nawet 2,500rpm kończy się mieleniem kołami i staniem praktycznie w miejscu, zobacz starty mxa Weeda bo u niego to ładnie wygląda z trakcją, nawet z ruszaniem z obrotów
Ten start z filmiku był jednym z pierwszych, docisnąłem gaz jak auto już się zaczęło toczyć, jest co jeszcze urwać.
Start z obrotów nawet 2,500rpm kończy się mieleniem kołami i staniem praktycznie w miejscu, zobacz starty mxa Weeda bo u niego to ładnie wygląda z trakcją, nawet z ruszaniem z obrotów
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Piszesz że nie możesz ruszyć z 2,5tyś ale wpinając 2 bieg nie zapiszczał nawet. Jak opony trzymają?
Moment i krótkie przełożenia robią swoje – załóż lepsze opony typu. R1R, Advan 08 itp to powinno być znacznie lepiej.
Oczywiście na szpere też już możesz zbierać
Oczywiście na szpere też już możesz zbierać
Ostatnio edytowano 8 wrz 2015, 12:17 przez weede, łącznie edytowano 1 raz
Adrenaline Addiction.
Szperę chętnie bym kupił ale nie ma do 1.6 tylko do BP widziałem a znowu rzeźbić i to przerabiać
Przema by mnie zabił
Nawet jak dobrze ruszę i docisnę gaz to mam "wheel bounce/hop"
Przy dotknięciu pedała mam już 0.5 bara ciężko to dozować.
Przema by mnie zabił
Nawet jak dobrze ruszę i docisnę gaz to mam "wheel bounce/hop"
Przy dotknięciu pedała mam już 0.5 bara ciężko to dozować.
- Od: 3 gru 2013, 17:25
- Posty: 49
- Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości