Mazda RX-7 FD 13B-REW '93
Ja bym raczej rozmawiał o poziomie projektu a nie kto jest na jakim.
Jest to bez wątpienia jednej z najlepszych projektów na forum, dlatego podpytuje.
Co do podtlenku po prostu użyłem potocznej nazwy (wiem że to firma)
Jest to bez wątpienia jednej z najlepszych projektów na forum, dlatego podpytuje.
Co do podtlenku po prostu użyłem potocznej nazwy (wiem że to firma)
Mateusz napisał(a):...ze strony wizualnej – bleeeee)
Oj tam, oj tam
Mateusz napisał(a):Powoli wracam do żywych, bardzo wolno.
Wpadnij kiedyś na Mazury do nas
(...)
Z racji faktu ukręcenia przez moje niezgrabne ręce jednego z aluminiowych fittingsów – stoję z pracami i czekam na paczuszkę z daleka
...złożyłem to, co nowe z tyłu auta i pod nim (poniżej fotka przedstawiająca wyjście z baku 10AN'em)
...i z braku laku zabrałem się za czyszczenie czerwonego ocelota z Kojota
Pit czym czysciłeś fotele
bo widze ze ci po czyszczeniu znikły te takie popękania widoczne na brzegu oparcia 
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
może pomalował pastą do butów 
Pit napisał(a):pod wtryskiwacz metanolu...
a jak on będzie sterowany?
Kevin9118 napisał(a):....ze ci po czyszczeniu znikły te takie popękania widoczne na brzegu oparcia
Niestety, fotel, który wyczyściłem jako pierwszy był w dużo lepszym stanie od drugiego. Czyściłem starą indiańską metodą Globy'ego
Neonixos666 napisał(a):Pit napisał(a):pod wtryskiwacz metanolu...
a jak on będzie sterowany?
Progresywnym sterownikiem będącym w zestawie. A ściślej – nie wtryskiwacz będzie sterowany, tylko pompa w bagażniku. Polecam lekturę: http://www.aemelectronics.com/water-met ... ngines-51/
Czyli obniża temperaturę w dolocie i nie ma spalania detonacyjnego, oraz większy boost można uzyskać. Dobrze tak się dowiedzieć mądrych rzeczy ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Neonixos666 napisał(a):Czyli obniża temperaturę w dolocie i nie ma spalania detonacyjnego, oraz większy boost można uzyskać.
Coś w tym stylu. Poprzez obniżenie temperatury zasysanej mieszanki przesuwa się dalej niebezpieczeństwo spalania stukowego, co w konsekwencji pozwala na dmuchanie wyższych ciśnień i podciągnięcie bardziej agresywnie zapłonu. Silniki rotacyjne bardzo mało wybaczają, jeżeli chodzi o stuki. System AEM ma jeszcze fajne ficzery w postaci systemu zabezpieczającego przed brakiem czynnika opartego na wartości jego poziomu w zasobniku. Można np. podpiąć sobie wyjście do solenoidu sterującego wastegate'em i otworzyć go w momencie braku wody/metanolu.
(...)
Drugi fotel po czyszczeniu:
A jak dokladnie czysciles ścierka + Ajax ? 
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Pit Fotele sa naprawde piękne
wnetrze do rexa nabierze stylu na jaki w pełni zasługuje 
tylko jest jedno ale 
różowe dywaniki będą się gryzły z czerwonymi fotelami
różowe dywaniki będą się gryzły z czerwonymi fotelami
W dzisiejszy niedzielny wieczór, chcąc jakoś konstruktywnie zwieńczyć tydzień, wpadliśmy z Five'em na pomysła, aby odpalić RX'a na trzeciej już wersji układu paliwowego w historii tego auta (w sumie obecny system został zbudowany od podstaw na nowo)...
Mamy: dual Walbro w baku (255 lph x2), wtryski: 1300 cc x2 primaries, 1680 cc x2 secondaries, customowe listwy, regulator ciśnienia paliwa, przewody o delikatnie zwiększonej średnicy, zmieniony zamysł obiegu paliwa w układzie... O tym pisywałem już wcześniej...
Auto udało się odpalić po całkiem niedługich przemyśleniach. Ustawiliśmy ciśnienie na 2,8 bar i zaczęliśmy imprezę
Konkluzje:
* Apex'i PFC nie ustala wartości wtryskiwanego paliwa w oparciu o zadeklarowaną wielkość wtryskiwaczy
* Wzmacniacz zapłonu wraz z dobrymi świecami eliminuje problem floodingu, nawet zalewając zimne auto na starcie 220% ilością paliwa odpowiedniego do zastartowania
* RX-7 potrafi odpalić i chodzić minutę czasu z zerowym ciśnieniem paliwa na listwie i odpiętymi pompami paliwa
lol
Co stało się idealnym i prawie bezobsługowym pomysłem na deflooding
* to bujda, że wtryskiwacze 1300 cc jako primaries ubijają "normalne" wole obroty
Spokojnie wyregulować można 1200 rpm

Film z idlowania na 1300 cc zalinkuję jutro (ładuje się na YT)
Samochód ożywiony bez większych niespodzianek... następny wolny wieczór przyniesie zapewne pierwszy cruising 
Mamy: dual Walbro w baku (255 lph x2), wtryski: 1300 cc x2 primaries, 1680 cc x2 secondaries, customowe listwy, regulator ciśnienia paliwa, przewody o delikatnie zwiększonej średnicy, zmieniony zamysł obiegu paliwa w układzie... O tym pisywałem już wcześniej...
Auto udało się odpalić po całkiem niedługich przemyśleniach. Ustawiliśmy ciśnienie na 2,8 bar i zaczęliśmy imprezę
* Apex'i PFC nie ustala wartości wtryskiwanego paliwa w oparciu o zadeklarowaną wielkość wtryskiwaczy
* Wzmacniacz zapłonu wraz z dobrymi świecami eliminuje problem floodingu, nawet zalewając zimne auto na starcie 220% ilością paliwa odpowiedniego do zastartowania
* RX-7 potrafi odpalić i chodzić minutę czasu z zerowym ciśnieniem paliwa na listwie i odpiętymi pompami paliwa
* to bujda, że wtryskiwacze 1300 cc jako primaries ubijają "normalne" wole obroty
Film z idlowania na 1300 cc zalinkuję jutro (ładuje się na YT)
Apex'i PFC nie ustala wartości wtryskiwanego paliwa w oparciu o zadeklarowaną wielkość wtryskiwaczy
czyli trzeba od nowa mape rpzestawiac o iles set tam procent?z tego wnika ze ze w det3 lepiej troszke pomyslal jadziwn z softem.tam zmiana wielkosci wtryskiwaczy powoduje zmniejszenie paliwka.
czyli ten wzmacniacz daje rade?kiedys chcialem do amdzi to kupic.moglbys wrazenia jeszcze opisac?(moze spalanie spadnie albo bardziej miekko pracuje silnik.)
czyli trzeba od nowa mape rpzestawiac o iles set tam procent?z tego wnika ze ze w det3 lepiej troszke pomyslal jadziwn z softem.tam zmiana wielkosci wtryskiwaczy powoduje zmniejszenie paliwka.
czyli ten wzmacniacz daje rade?kiedys chcialem do amdzi to kupic.moglbys wrazenia jeszcze opisac?(moze spalanie spadnie albo bardziej miekko pracuje silnik.)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):Apex'i PFC nie ustala wartości wtryskiwanego paliwa w oparciu o zadeklarowaną wielkość wtryskiwaczy
czyli trzeba od nowa mape rpzestawiac o iles set tam procent?z tego wnika ze ze w det3 lepiej troszke pomyslal jadziwn z softem.tam zmiana wielkosci wtryskiwaczy powoduje zmniejszenie paliwka.
Dokladnie jest tak jak piszesz i bije sie w piers, ze zakladalem, iz jest inaczej (wiem, jestesm rozpuszczony przez ms'a

piwo napisał(a):zyli ten wzmacniacz daje rade?kiedys chcialem do amdzi to kupic.moglbys wrazenia jeszcze opisac?(moze spalanie spadnie albo bardziej miekko pracuje silnik.)
Mysle, ze to bardziej przydaje sie do silnikow, w ktorych wacha przelewa sie wiadrami
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Mysle, ze to bardziej przydaje sie do silnikow, w ktorych wacha przelewa sie wiadrami
a jak to wpływa na żywotność świec
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
...tymczasem 
W weekend przybył pewien jegomość w celach diagnostyczno – naprawczych sekwencyjnego sterowania twin-turbo, przy czym wraz z kolegą Fiveopac'em zadeklarowaliśmy pomoc
Hitnęliśmy target i Jesusik może się od tego czasu cieszyć ciągłym boost'em
...i zapomniałbym... 305 Dunlop nie zmieściły się w nadkola, więc ku zmartwieniu trakcyjnych malkontentów zanabyłem Federalki 265/35R18 na tył

W weekend przybył pewien jegomość w celach diagnostyczno – naprawczych sekwencyjnego sterowania twin-turbo, przy czym wraz z kolegą Fiveopac'em zadeklarowaliśmy pomoc
Hitnęliśmy target i Jesusik może się od tego czasu cieszyć ciągłym boost'em
...i zapomniałbym... 305 Dunlop nie zmieściły się w nadkola, więc ku zmartwieniu trakcyjnych malkontentów zanabyłem Federalki 265/35R18 na tył
Ostatnio edytowano 16 gru 2011, 13:39 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości