Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.
PostTen post został usunięty przez Magdalena 17 gru 2011, 20:42.
Powód: Na prośbę autora

Postprzez Suloo » 23 maja 2011, 00:57

Fiveopac napisał(a):Fiaty nie skręcają dlatego ravo myli 1/4 z time attack :D

Five ale przeciez na 1/4 scigasz sie z czasem wiec w pewnym sensie jest time attack <lol>
zeby nie bylo OT
ladne auto Pit :)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

PostTen post został usunięty przez Magdalena 17 gru 2011, 20:40.
Powód: Na prośbę autora

Postprzez Pit » 23 maja 2011, 07:11

STELMI napisał(a):Hamulce faktycznie by się większe przydały przy tej mocy ;)

Przetestowaliśmy z Fivem na Nurburingu, jak nam z lasu jakiś 126p wyskoczył przy trójce na odcince. Auto shamowało ;) A moc – wcale nie była jakaś tam kosmicznie wysoka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 23 maja 2011, 18:20

moim zdaniem te opony co mial brat pit w koninie wogole nie trzymaly.i nie wazne czy to byl brak trakcji czy brak hamowania to przyczyna byly opony.na pewno nie byla to wina hebli.dym szedl z opon przy hamowaniu wiec palily sie az milo przy zblokowaniu.taka moja opinia.ewidentnie te sliki co mial pit nie nadawaly sie do temperatur 5 stopni i lekkiego deszczu.moge sie zalozyc ze w lato przy 40 stopni asfaltu auto by i hamowalo i mialo trakcje.wiec takie uwagi odnosnie zawieszenia i hebli uwazam za smieszne.kolejna sprawa to taka ze wielkosc tarczy przy jednym hamowaniu ma raczej mizerne znaczenie.ok moment sily jest wiekszy ale to samo mozna uzyskac wciskajac mocniej pedal hamulca. wazniejsza jest temperatura tarczy a ta nie przegrzeje sie od jednego hamowania.raczej szybciej osiagnie temperature robocza co raczej skroci droge hamownia a nie ja wydluzy.ja jezdzilem brata rx7 (na miejscu pasazera) i musze przyznac ze rx7 z seryjnym zawieszeniem ma jedno z lepszych zawieszen wiec nie ma tam wiele do poprawy.na pewno prowadzi sie duzo lepiej niz jakis audi s4 zrobiony na 700km czy golf r32 turbo zrobiony na 500km. mowie kwestia opon. byl eksperyment z tanimi oponami z racingforum ktore mialy w nazwie sliki.nie sprawdzil sie.czas kupic markowe gumy ktore beda trzymac.pireli p zero, conti sport contact5 czy goodyear f1 asymetric 2. wtedy auto bedzie i hamowac i przyspeiszac nawet na lekko mokrym asfalcie.
taka moja opinia :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 23 maja 2011, 20:52

Tym S4 i Golfem jechałeś? Opona potrafi być najsłabszym elementem auta nawet w czymś tak niby prostym jak 1/4 mili – to fakt.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fiveopac » 23 maja 2011, 21:28

Juz dawno trąbie, ze ten slick nie nadaje sie na nasze warunki. Jest tak miekki, ze momentalnie zbiera wszystkie kamyczki z asfaltu i wyglada jak kawal betonu. Jestem pewien, ze na zwyklej oponie byloby duzo lepiej.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

PostTen post został usunięty przez Magdalena 17 gru 2011, 20:40.
Powód: Na prośbę autora

Postprzez Pit » 25 maja 2011, 10:17

Wracając do meritum. Trwają pracę nad przystosowaniem listwy "primary" do współpracy z wtryskami "secondary" (są trochę krótsze). W związku z tym o 1/8 cala (3,2 mm) splanowana została listwa wtryskowa, aby wtryskiwacze mogły się uszczelnić. Zakupiłem też końcówki 1/8 cala NPT do 6AN, aby cały system od drugiej planowanej pompy skręcić na bardzo wytrzymałych połączeniach typu AN i pzewodach w nierdzewnym oplocie.
93.jpg
94.jpg


...ażeby FD mogła dalej dzierżyć tytuł królowej lansu <glupek2> dostała pasujące do mojego i Five'a lakieru do paznokci – nakrętki :D How seweet! ;)

95.jpg


;)
Ostatnio edytowano 16 gru 2011, 13:09 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

PostTen post został usunięty przez Magdalena 17 gru 2011, 20:39.
Powód: Na prośbę autora

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 10:33

UPdate :)

Fitting 10AN (taka wielka krowa) do pompy. Oczekiwana wydajność systemu to coś ponad 500 lph.

96.jpg


No i najfajniejszy gadżet obecnej fazy, czyli system wtrysku wody/methanolu firmy AEM z pompą 200 PSI czy innymi pierdołami typu zabezpieczenie, gdy skończy się czynnik :) Wankle bardzo, ale to bardzo boją się spalania stukowego, więc w ten sposób zażegnamy praktycznie największe ograniczenie w kwestii dalszego rozwoju projektu. Jeden stuk potrafi rozwalić apex-sealsy w tym silniku, a to na tę chwilę jest sytuacją mocno niepożądaną :)

97.jpg


Parametry pompy...
98.jpg


Na razie to tyle :)
Ostatnio edytowano 16 gru 2011, 13:10 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 30 maja 2011, 11:10

jeeeeee <jupi> fajnie, że wreszcie doszły :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Fiveopac » 30 maja 2011, 11:17

Uprzedzę innych – jak zwykle lanie wody

<lol> <lol> <lol>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 11:18

ravestation napisał(a):jeeeeee <jupi> fajnie, że wreszcie doszły :D

Niestety, nosił wilk przez granicę razy kilka, ponieśli do UC i wilka :| Bolało :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 30 maja 2011, 11:28

Paliwa będzie jak w T-34. Ile to ma mieć docelowo tysioncpincet koni ? :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 11:29

lukster napisał(a):Paliwa będzie jak w T-34. Ile to ma mieć docelowo tysioncpincet koni ? :P

Pińcet żąddnych krwi luxtera, żarłocznych koni!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 30 maja 2011, 11:37

Na luxtera nie ma chooya we wsi :D :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 15:29

lukster napisał(a):Na luxtera nie ma chooya we wsi :D :D

Każdy wiepsch znajdzie swojego oprawcę! ;)
(...)
Dziś dobry dzień, świeżutkie, luxterożerne, ciepłe jeszcze, ustrzelone dwa zegarki (chciałem tylko EGT, boost wpadł przypadkiem). Ceremonia otwarcia, termopary, boost sensory, jebitne blue podświetlenie i inne takie w komplecie :D Lans, co? ;)
99.jpg
100.jpg
101.jpg


;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 30 maja 2011, 15:46

Widzę, że boogaaaactwooo :D
[tiiit] zegarki. Zakładaj prędko szpeje wszystkie i rób te 6xx. Czas żeby Mazda zaczęła rozdawać porządne klapsy ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 15:58

lukster napisał(a):Czas żeby Mazda zaczęła rozdawać porządne klapsy ;)

Spokojnie, przyjdzie czas i na przyjemności ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy