Mazda 323F BA KL-ZE 96'
Pytam bo są dwa rodzaje tego gwintu w zależności pod wersje silnikową i co za tym idzie nacisku na oś (na tabliczce na grodzi masz to wyszczególnione np. VA/HA: 980 Kg / 820 Kg albo VA: 1040kg / HA: 820kg).
Fkma/fkxma28 to gwint dedykowany do V'ki a fkma/fkxma26 pod Z5 i BP. Różnica jest taka że ten pierwszy jest wyposażony w grubsze tłoczysko amora. Oznaczenie zawieszenia chyba jest na pudełku obok kodu paskowego, sprawdź sobie dla świętego spokoju
Fkma/fkxma28 to gwint dedykowany do V'ki a fkma/fkxma26 pod Z5 i BP. Różnica jest taka że ten pierwszy jest wyposażony w grubsze tłoczysko amora. Oznaczenie zawieszenia chyba jest na pudełku obok kodu paskowego, sprawdź sobie dla świętego spokoju
Wszystko fajnie, pięknie, ale ja czekam na rezultat końcowy Przemyśl dobrze projekt, abyś później nie żałował wydanej kasy. Powodzenia w modzeniu i pozdrówka
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
No ja też się doczekać nie mogę efektu końcowego , z tego co rozmawiałem z Wieśkiem to 24 będzie do odbioru , 16 mam mu jechać zawieść, miejmy nadzieję że nic nie wyjdzie nie spodziewanego po drodze...
Jutro jak się pozbieram a cieżko trochę bo chory jestem , jadę zawieść graty do piaskowania i malowania
Jutro jak się pozbieram a cieżko trochę bo chory jestem , jadę zawieść graty do piaskowania i malowania
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
ta pewnie, lutek se wkłada 2.5 litra, kupuje sobie gwinta a moja efka przemielona, zgwałcona, przetopiona.................... : (((((((((((((
PS.
ty mi ten licznik puść jakoś
PS.
ty mi ten licznik puść jakoś
-
amhp
hihi trzeba uważać jak jeździć a tak na poważnie to nie przejmuj się kupuj 2.0 teraz albo od razu z 2.5 na i jazda a co do licznika to pamiętam pamiętam
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
SpooN napisał(a):no to Lutek czekam na cieplejsze dni i pozwole Ci sie zrewanżować juz z 2.5 na pokładzie może tym raze dogonisz mojego "strucla"
Myślę, że już dopieści tak, iż będzie to jechało, bo póki co, to zaczyna ładnie wyglądać
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Zobaczymy nie wolno mówić hoop dopóki się nie przeskoczy , a wolę być przezorny z Twoim Gtkiem
Jutro jadę do Wieśka na montaż , jeszcze dziś czekam na części maja wrócić do mnie z malowania i piaskowania w między czasie dojechało kompletne sprzęgło Exedy 2.5 KL , także graty już wszystkie się kompletują i mam nadzieję że za tydzień będzie banan na buźce bo madzia będzie miała wymarzone 2,5 pod machą i swoje kółeczka 17 stki na gwincie
Odnośnie gratów to :
– Kolektor ssący – Wypiaskowany – Kolor Czarny połysk
– Belka Tylna – Wypiaskowana – Kolor Srebrny połysk z brokatem
– Stabilizator tylny – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
– Zaciski Przód M6 – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
– Zaciski Tył KF – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
A tu foty wyżej wspomnianego sprzegła:
Jutro jadę do Wieśka na montaż , jeszcze dziś czekam na części maja wrócić do mnie z malowania i piaskowania w między czasie dojechało kompletne sprzęgło Exedy 2.5 KL , także graty już wszystkie się kompletują i mam nadzieję że za tydzień będzie banan na buźce bo madzia będzie miała wymarzone 2,5 pod machą i swoje kółeczka 17 stki na gwincie
Odnośnie gratów to :
– Kolektor ssący – Wypiaskowany – Kolor Czarny połysk
– Belka Tylna – Wypiaskowana – Kolor Srebrny połysk z brokatem
– Stabilizator tylny – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
– Zaciski Przód M6 – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
– Zaciski Tył KF – Wypiaskowany – Kolor RAL 5005 (ciemnoniebieski)
A tu foty wyżej wspomnianego sprzegła:
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Sie panie zbroisz na wiosne ile daleś za exedy ? czasem sa problemy z dostepnoscia exedy wiec od razu mowie w zestawie LUK-a jest exeda
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Do nowego serca bedziesz wrzucał ostre wałki?
Spoon , a jednak udało mi się go zachować co prawda jako jedyna cześć nie została wymalowana proszkowo , tylko wypiaskowana ponieważ był spory problem z rozebraniem 2 vrisów , woleli chłopaki nie ruszać bo śruby było nitowane żeby nie zniszczyć , kiedyś go sobie pstryknę w czarną polerkę
Dziś autko pojechało i zostało już na kilka dni u Wieśka , jak będą tylko efekty to pododaje fotki
Co do zestawu Exedy to 550 zł cały komplet z wysyłką , a to że w Luk jest exedy to wiem chłopaki w sziku w rzezowie mi to powiedzieli ale cena zaporowa bo 700 zł więc zestaw wleciał z japanmoto z allegro.
Jutro dodam foty wymalowanych gratów
Dziś autko pojechało i zostało już na kilka dni u Wieśka , jak będą tylko efekty to pododaje fotki
Co do zestawu Exedy to 550 zł cały komplet z wysyłką , a to że w Luk jest exedy to wiem chłopaki w sziku w rzezowie mi to powiedzieli ale cena zaporowa bo 700 zł więc zestaw wleciał z japanmoto z allegro.
Jutro dodam foty wymalowanych gratów
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Dzięki wielkie za miłe słowa dorzucam fotki wyżej wspomnianych gratów
Tylna belka ze stabilizatorem (na tej fotce wyszedł dokładny kolor jaki jest zacisków, bo na następnych fotkach trochę ich lampa błyskowa rozjaśniła)
wszystko na autku i w drogę
Mam nadzieję że za tydzień max dwa pojadę po odbiór i będzie miazga
Tylna belka ze stabilizatorem (na tej fotce wyszedł dokładny kolor jaki jest zacisków, bo na następnych fotkach trochę ich lampa błyskowa rozjaśniła)
wszystko na autku i w drogę
Mam nadzieję że za tydzień max dwa pojadę po odbiór i będzie miazga
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Lutek, bardzo konkretnie ! Nie moge się doczekać jak będzie zrobione
Daj znać jak będziesz wracał od Wieśka to bym pooglądał hehe
Pozdro
Daj znać jak będziesz wracał od Wieśka to bym pooglądał hehe
Pozdro
- Od: 22 paź 2010, 16:01
- Posty: 286
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 323 C 1,5 '96r
Jak tylko zadzwoni i powie mi że zrobione i że można jechać po odbiór dam znać, wstępnie na przyszłą sobotę tj 23.02 ale nie pośpieszam go mam czas do końca miesiąca wole by było wszystko dopięte na ostatni guzik Rzuć mi na pw Nr tel bo nie mam to dam cynka jak będę jechał pozdro
Dopisano 24 lut 2013, 14:01:
Z rozmowy przeprowadzonej z Panem Wieśkiem w piątek wynika że prawdopodobnie mazda będzie do odbioru do końca tego tygodnia , były małe problemy związane z zaciskami , chłopaki przy malowaniu trochę za dużo farby nałożyli i słabo zabezpieczyli otwory co za tym idzie nie chciały blaszki ani śruby się zmieścić w otwory i trzeba bylo przetaczać otwory od nowa ale już jest wszystko przeszlifowane i dopracowane , od poniedziałku zaczyna się wymiana motoru jeśli wszystko pójdzie po myśli to w sobotę jadę po odbiór
Tak poza tym to zaktualizowałem historię Madzi na 1 stronce
Dopisano 24 lut 2013, 14:01:
Z rozmowy przeprowadzonej z Panem Wieśkiem w piątek wynika że prawdopodobnie mazda będzie do odbioru do końca tego tygodnia , były małe problemy związane z zaciskami , chłopaki przy malowaniu trochę za dużo farby nałożyli i słabo zabezpieczyli otwory co za tym idzie nie chciały blaszki ani śruby się zmieścić w otwory i trzeba bylo przetaczać otwory od nowa ale już jest wszystko przeszlifowane i dopracowane , od poniedziałku zaczyna się wymiana motoru jeśli wszystko pójdzie po myśli to w sobotę jadę po odbiór
Tak poza tym to zaktualizowałem historię Madzi na 1 stronce
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Piękniuśko ladna wypicowana 323 będzie w RZeszowie
jak ci malowali zaciski podklad i kolor? czy proszkowo? czy na wypiaskowany zacisk farba na temp?
jak ci malowali zaciski podklad i kolor? czy proszkowo? czy na wypiaskowany zacisk farba na temp?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Zgodnie z umówionym terminem z moim mechanikiem odebrałem wczoraj Madzie , powiem tak jest pięknie , ten motor ma niesamowity potencjał jeszcze go nie wykorzystałem ale da się to wyczuć moc jest
Na razie silnik jest na dotarciu przez 1,000 km zalany został mobil 1 5w50 rally sport pełny syntetyk
Co do samego autka jestem mega zadowolony , wszystko wyszło elegancko , nie została tylko zmontowana rozpórka przednia ze względu na kolektor ssący jest ciut wyższy niż poprzedni i się nie mieści a podnieść rozpórki się nie da na podkładkach bo śruby nie złapią, ale to małe piwo do ogarnięcia
NA chwilę obecną jeszcze zostało mi tylko zbieżność ustawić komputerowo bo jest bardzo kiepsko ustawiona i schodzi ale to też mały pikuś , dobra koniec gadania fotki trzeba pokazać
co do Gwintu jest nie skręcony z przodu tylko 2 cm tył natomiast 5 cm , przodu nie ruszał mechanik bo by zawisł jak by wyjeżdżał z garażu ale to na dniach sobie ogarnę tył pójdzie jeszcze 2-3 cm niżej no i przód wyrównamy i będzie cacy
Co do hebli to są mega dobre , lekkie dochamowanie zrobiłem to bez porównania z tamtymi talerzykami co miałem
Jak tylko dostane fotki ze Swapa od Pana Wieśka ma mi podesłać nadniach to powrzucam do tematu
Co do malowania to wypiaskowane a później malowane proszkowo i do pieca
Na razie silnik jest na dotarciu przez 1,000 km zalany został mobil 1 5w50 rally sport pełny syntetyk
Co do samego autka jestem mega zadowolony , wszystko wyszło elegancko , nie została tylko zmontowana rozpórka przednia ze względu na kolektor ssący jest ciut wyższy niż poprzedni i się nie mieści a podnieść rozpórki się nie da na podkładkach bo śruby nie złapią, ale to małe piwo do ogarnięcia
NA chwilę obecną jeszcze zostało mi tylko zbieżność ustawić komputerowo bo jest bardzo kiepsko ustawiona i schodzi ale to też mały pikuś , dobra koniec gadania fotki trzeba pokazać
co do Gwintu jest nie skręcony z przodu tylko 2 cm tył natomiast 5 cm , przodu nie ruszał mechanik bo by zawisł jak by wyjeżdżał z garażu ale to na dniach sobie ogarnę tył pójdzie jeszcze 2-3 cm niżej no i przód wyrównamy i będzie cacy
Co do hebli to są mega dobre , lekkie dochamowanie zrobiłem to bez porównania z tamtymi talerzykami co miałem
Jak tylko dostane fotki ze Swapa od Pana Wieśka ma mi podesłać nadniach to powrzucam do tematu
Co do malowania to wypiaskowane a później malowane proszkowo i do pieca
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
No i grubo Kiedy hamownia?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości