Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Gib » 5 sty 2012, 20:42

Ale on ma FMU a nie stroi silnik więc co mu z tego, aż takich korekcji map to chyba nie da rady zrobić. Poza tym mapy LPG lubią sobie czasem popłynąć, jak będzie jakiś ecumaster to można zmodyfikować mapy benzyny i w oparciu o nie sterować gazem. Inna sprawa że to co tankuje się na stacjach LPG ma bardzo różny skład i właściwości, ale to teoria. Może ktoś nie wie że się nie da i zrobi? <czarodziej>
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MIRU » 5 sty 2012, 21:14

Turbo to td04hl-16T z silnika T5 jesli dobrze pamiętam. Co do planowanego cisnienia to fakt moze być problem z utrzymaniem 0.3bara i trzeba pokombinować jak pisał i robił Grzesiu w swojej miacie...
mlody1921 napisał(a):A czego na lpg na podcisnieniu nie rozumie, masz sekwencje ?

no jakby turbo wstawalo jak u Ciebie w okolicach 4000rpm to do tej granicy na lpg mozna smigac :) teoretycznie ...
misiak89-89 napisał(a):
MIRU napisał(a): wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii :P


czyli? :>

czyli silnik KL, tłoki seria a korby mocniejsze. Będzie sobie czekał jak kf powie papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez People_Hate_Me » 9 sty 2012, 13:39

aha :P dzięki za info :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MIRU » 10 sty 2012, 00:48

Stary kolektor został pocięty bo miał kilka wad konstrukcyjnych :P
Obrazek
Nowy będzie lepszy <spoko>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
spawy nie za ładnie wyglądają...za to w owijce będzie super :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez weede » 10 sty 2012, 11:14

najważniejsze żeby były mocne – to nie apteka ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez ralfi2000 » 10 sty 2012, 13:37

I zeby nie pekalo...:D
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez Gib » 10 sty 2012, 16:46

Bardziej to na DP wygląda.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MIRU » 10 sty 2012, 16:56

Nie powinno pękac :) scianka 1,5 mm dobrze wtopione spawy powinno wytrzymac...turbinka nie jest aż taka cięzka. Zresztą zawsze mozna dac jakis zastrzał :)
Gib napisał(a):Bardziej to na DP wygląda.

jeśli chodzi o średnice to fakt, w starym troche przesadzilem. W tym będzie mniejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Gib » 10 sty 2012, 17:09

właśnie sobie przypomniałem dlaczego Fałka na jednym turbie to taka rzeźba.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Grzesiu » 10 sty 2012, 23:04

hm, wiesz że kolektor w optymalnym setupie powinien być równoodległościowy? może warto z okazji "ponownej" rzeźby jakoś nad tym zapanować i coś w tym kierunku zrobić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez MIRU » 10 sty 2012, 23:55

Problemem jest tutaj mało miejsca a nie chcę rur puszczać nad samą ziemią <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez marcinwr » 11 sty 2012, 21:48

Spawy rzeczywiście nie wyglądają najlepiej.
Czy nie lepiej było pospawać to TIGiem ?
Jeżeli kolektor będzie widoczny to te spawy mogą popsuć efekt.
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2007, 09:55
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: była Mazda 323BD 1981 1.3
jest Honda Prelude V gen.

Postprzez Rafał » 11 sty 2012, 21:58

marcinwr napisał(a):Jeżeli kolektor będzie widoczny to te spawy mogą popsuć efekt.

Do tego służy bandaż termiczny na kolektor <spoko>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez ralfi2000 » 13 sty 2012, 16:41

Dokladnie dasz jakis plaskownik podtrzymujacy do bloku i bedzie malina :D A Wygladac to nie musi, ma jezdzic. Oczywiscie, ze rownoodleglosciowy kolektor bylby optymalny, ale w Vce... yyy nie da sie? :D
Z reszta przy sofcie nie ma to az takiego znaczenia, nie liczy sie tutaj kazdy pojedunczy Niutek :P
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez Gib » 13 sty 2012, 20:01

bo Vke się robi na 2 turbinach albo na jednym kompresorze :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlody1921 » 13 sty 2012, 23:58

dużo projektów v6 lata na jednym turbie i jest dobrze :) spoko loko :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 15 sty 2012, 12:51

Gib napisał(a):bo Vke się robi na 2 turbinach albo na jednym kompresorze


Jakos w PL smigala z jedna i miala ~400KM i jechała
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MIRU » 15 sty 2012, 17:38

Większosć projektów jest zbudowane na jednej turbinie i jakoś lata :) Więc i ja zdecydowałem się na takie rozwiązanie. Nie wiem jaki potencjał ma ta suszarka ale jesli dobrze pojdzie to plany są na +/– 250hp <oczy>
Rafał napisał(a):
marcinwr napisał(a):Jeżeli kolektor będzie widoczny to te spawy mogą popsuć efekt.

Do tego służy bandaż termiczny na kolektor <spoko>

...i po zabiegu, nawet ładnie wyszło :D
Obrazek
Obrazek
W tygodniu oddaje dolot na spawanko TIG'iem i może wróci zegarek AG boost z reklamacji. Poza tym jakies drobne exploatacyjne sprawy do ogarnięcia tj oliwa, przegub. No i czekamy na cieplejsze dni bo garage nie ogrzewane i robic się nie chce :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez check. » 15 sty 2012, 17:45

TD04HL-16T u nas w Nissanowskim silniku 2,4 było w stanie wygenerować 300KM/460Nm :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez piwo » 15 sty 2012, 19:18

Nie wiem jaki potencjał ma ta suszarka ale jesli dobrze pojdzie to plany są na +/– 250hp

no wlasnie.nie za malo?
przy tej mocy bedzie cie objezdac wiekszosc klze generujacych 200kuni...
masa zestawu i niski niuton pod odcinka zrobi swoje.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4880 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy