
Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Mam nadzieję, ze ostatni wpis z gratami zamiast jeżdzacym autem 
Obwód olejowy na chłodnicę oleju przez termostat, wszystko Mocal. (węze będa do regulacji)
Chłodnica zawieszona na elastycznych złączkach
Profi adapter na czujniki temp i ciśnienia oleju wykonany przez Propera

I zegarki przygotowane do podpięcia w zaślepce 1DIN (dzięki Stelmi
)

Obwód olejowy na chłodnicę oleju przez termostat, wszystko Mocal. (węze będa do regulacji)

Chłodnica zawieszona na elastycznych złączkach

Profi adapter na czujniki temp i ciśnienia oleju wykonany przez Propera

I zegarki przygotowane do podpięcia w zaślepce 1DIN (dzięki Stelmi

Adrenaline Addiction.
Pomału ale do przodu... tak Trzymaj!! 

wykończenia wnętrz, mechanika
Troche z prac i Patryka:
rewizja skrzyni biegów, wymiana łożyska na OEM Mazda – skrzynia zalana Motul Gear Competition 75W140 do skrzyń ze szperą.
przygotowane tłoki, nabite na korby z milleni s
blizej...
słupek cały
Jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy odnowionych/nowych, których tutaj już nie wspominam.
Całość poskładana:
a ten kolega ma troche mało miejsca na wylot i hałasuje łożysko ale temat do ogarniecia:
narazie 750km za mną docierania, potem ogarniecie kilku niezbędnych rzeczy i dopiero zaczynam zabawe z finalizowaniem sprawy kompresora.
rewizja skrzyni biegów, wymiana łożyska na OEM Mazda – skrzynia zalana Motul Gear Competition 75W140 do skrzyń ze szperą.

przygotowane tłoki, nabite na korby z milleni s

blizej...

słupek cały


Jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy odnowionych/nowych, których tutaj już nie wspominam.
Całość poskładana:



a ten kolega ma troche mało miejsca na wylot i hałasuje łożysko ale temat do ogarniecia:

narazie 750km za mną docierania, potem ogarniecie kilku niezbędnych rzeczy i dopiero zaczynam zabawe z finalizowaniem sprawy kompresora.
Adrenaline Addiction.
Chciałem oczywiście podziekować z tego miejsca Patrykowi, który włożył sam oraz jego pracownicy dużo pracy w ten samochód. Nie zawsze się zgadzaliśmy, nie wszystkie tematy są tak jakbym chciał ale mam nadzieje wyprostują się i będzie ok.
Dzięki stary
Dzięki stary
Adrenaline Addiction.
Nie ma problemu, ze swojej strony zrobiłem wszystko co mogłem co zresztą widać na zdjęciach. Robota Twoja i MRK do dwa projekty w których wszystko było robione nie tylko pod względem performance, a także wizualnym.
Prawda z drugiej strony też jest taka, że nawet w przypadków tych starych samochodów i ich silników olbrzymie znaczenie ma wkład finansowy wniesiony przez właściciela. Druga strona poprawianie czegoś po poprzednikach to już inna kwestia. Ilość roboczogodzin przekroczyła wszystkie normy, z jednej strony z dbałości o szczegóły, a z drugiej strony ze względu na nowy stan mojego życia związany z rozpoczęciem oficjalnej działalności oraz montażem GPS-u na palcu serdecznym.
Generalnie ciesze sie, ze miałem możliwość działać przy tym samochodzie, a także mieć do czynienia z jego jakże konkretnym właścicielem....
Reasumując niech sucz przyjmie obiecane ciśnienie na płuca...
Prawda z drugiej strony też jest taka, że nawet w przypadków tych starych samochodów i ich silników olbrzymie znaczenie ma wkład finansowy wniesiony przez właściciela. Druga strona poprawianie czegoś po poprzednikach to już inna kwestia. Ilość roboczogodzin przekroczyła wszystkie normy, z jednej strony z dbałości o szczegóły, a z drugiej strony ze względu na nowy stan mojego życia związany z rozpoczęciem oficjalnej działalności oraz montażem GPS-u na palcu serdecznym.
Generalnie ciesze sie, ze miałem możliwość działać przy tym samochodzie, a także mieć do czynienia z jego jakże konkretnym właścicielem....
Reasumując niech sucz przyjmie obiecane ciśnienie na płuca...
xXx napisał(a):Ta szpera jest naprawdę świetna...
Torsen to najlepsze co może być na miasto i okazyjnych wypadów na tor

Mam jednak trochę wątpliwości co do lepkości oleju, którą zalaliście do tej skrzyni. Od razu zaznaczam, że nie jest to czepialstwo z mojej strony. Może czegoś nowego i ciekawego się dowiem. Z tego co wiem, skrzyń z torsenem nie ma potrzeby zalewać olejem przeznaczonym, do tak naprawdę, szperunków płytkowych. Zastanawia mnie też wybór lepkości. Jest ona 2-krotnie wyższa w stosunku do podobnego oleju też z serii motula do szperunków tylko, że z indeksem 75w-90, z którym pewnie skrzynia miała by lżej. Czy auto bedzie użytkowane w zimę?
Noo Jarek gratki, wygląda to zacnie
Jak ogarnę zaplanowane mody w Subaru, to szybciutko wracam do Mazdy aby nie zostać w tyle za bardzo 

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
weede napisał(a):Auto nie będzie użytkowane w zimę chyba, ze nasz klimat się jakoś gwałtownie ociepli
Przyznam szczerze, ze sugerowałem się głownie marką oleju i tego, że producent zaleca go do szper.
Ja bym zmienił na taki, jaki lubi Twoja skrzynia
Nieźle nieźle
Teraz silnik wygląda lepiej niż z Fabryki
Teraz docierka i pewno M62 szybko zawita
Pamiętaj żeby małe kółko założyć![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Teraz silnik wygląda lepiej niż z Fabryki
Teraz docierka i pewno M62 szybko zawita
Pamiętaj żeby małe kółko założyć
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
wykończenia wnętrz, mechanika
Będzie hamownia przed kompresorem? 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość