Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Trzymam kciuki za Czarna Wdowę, żeby szybko wracała do zdrowia 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
jakie czasy krecil gt-r?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):jakie czasy krecil gt-r?
1:50:256 wiec szalu nie ma. Chlopaki w integrach robili 1:51.
Dopisano 09 paź 2012 20:34:
mlody1921 napisał(a):To nie miałeś gaśnicy ze sobą
Podczasz dachowania bylyby dodatkowe atrakcje wiec narazie nie ma! Bedzie klatka bedzie gasnica

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Już wiadomo jakie szkody czy ocena będzie później?
Neonixos666 napisał(a):Już wiadomo jakie szkody czy ocena będzie później?
Dzisiaj bylem zobaczyc ze wstepnych ogledzien:
1.Bagnet wskazuje na minimum oleju
2.Nie ma kropli oleju na kostce, wiec na zimnym nigdzie nie wycieka
3. Spalona gumowa oslona wysprzeglika
4. Spalony wiatrak i obudowa wiatraka
5. Podpalone kable od rozrusznika
6. Podpalone kable od czujnika cisnienia i temp oleju
7. Podpalony czujnik i przewody od VR-sensora
To tak na szybko. Wyciagne silnik, rozkrece bede wiedzial cos blizej, ale zostawie sobie to na zimowe wieczory
P.S. Szyna szykuj sie lista jest dluga

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Powodzonka w reanimacji Auta.
Już zakasam rękawy i mój nowy zestaw kluczy 
Tylko teraz jeszcze musisz dać mi wolne
no i szykuj nowa pościel żebym miał sie w co owijać jak będziemy leżeć w mrozie pod samochodem 
Tylko teraz jeszcze musisz dać mi wolne

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):no i szykuj nowa pościel żebym miał sie w co owijać jak będziemy leżeć w mrozie pod samochodem






Cos sie wymysli
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Z takim podejściem to auto szybko wróci do życia 
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Co powiecie o takim zestawie na przód?
http://allegro.pl/range-rover-vogue-3-6 ... 47459.html
Duzo tansze niz porsche. Z wygladu widac ze tak samo montowane jak od prosiaka.
Tarcza do Range Rovera 360mm wiec mysle ze hamowanie wkoncu by bylo!
Albo poprostu zaadaptowac do 320mm tarczy z Mps'a zeby za duzo nie grzebac!
Znalazlem tez takie cos
http://allegro.pl/alfa-romeo-166-lancia ... 46577.html

Duzo tansze niz porsche. Z wygladu widac ze tak samo montowane jak od prosiaka.
Tarcza do Range Rovera 360mm wiec mysle ze hamowanie wkoncu by bylo!
Albo poprostu zaadaptowac do 320mm tarczy z Mps'a zeby za duzo nie grzebac!
Znalazlem tez takie cos

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Z tymi mocowaniami nie zupełnie jest tak jak piszesz 
Te zaciski od Range'a mają tradycyjne mocowanie – przykręcane z boku do jarzma.
Aby zrobić porządny adapter i nie mieć problemów z centrowaniem lepiej wziąć tego typu (z mocowaniem od góry):

Na pewno zyska się sporo na sztywności samego zacisku. Przez czarne otwory zacisku przepuszczasz śruby i przykręcasz do adaptera (jak poniżej) – w nim uprzednio gwintujesz otwory.

i po sprawie
Sprawa przedstawia się tak, że nie możesz wciąć jakiegokolwiek zacisku, oby 4-tłoczkowego. Po pierwsze marne szanse, że zmieścisz na szerokość tak spory zacisk odpowiednio go centrując bez użycia bardzo grubych dystansów lub małego ET. Odsuwając felgę od piasty ,by pomieściła zacisk, sporo wyjedzie poza obrys auta – będzie konieczne poszerzenie nadkoli i wyprofilowania by nie ciąć rantami opon.
Tarcza od MPS'a ma 25mm grubości (tak samo jak od zwykłej 6-ki), a większość przednich zacisków jest pod tarcze 30mm i grubsze. Wymusi to użycia dystansowych płytek między klocki a tłoczki – zapobiegnie ich wypadnięciu z tłoczyska (tarcze i klocki się przecież zużywają i tłoczki). Dla mnie ogólnie taki mod trochę drutem pachnie.
Dlatego w Twoim przypadku wziąłbym tylne zaciski od Porsche – są pod tarcze 26mm, przykręcane od góry, a przede wszystkim w miarę wąskie (nie będzie trzeba mocno odsuwać koła od piasty żeby je pomieścić). Pozostanie kwestia dorobienia odpowiedniego prostego adaptera
BTW, jaką masz pompę hamulcową??
Te zaciski od Range'a mają tradycyjne mocowanie – przykręcane z boku do jarzma.
Aby zrobić porządny adapter i nie mieć problemów z centrowaniem lepiej wziąć tego typu (z mocowaniem od góry):
Na pewno zyska się sporo na sztywności samego zacisku. Przez czarne otwory zacisku przepuszczasz śruby i przykręcasz do adaptera (jak poniżej) – w nim uprzednio gwintujesz otwory.
i po sprawie
Sprawa przedstawia się tak, że nie możesz wciąć jakiegokolwiek zacisku, oby 4-tłoczkowego. Po pierwsze marne szanse, że zmieścisz na szerokość tak spory zacisk odpowiednio go centrując bez użycia bardzo grubych dystansów lub małego ET. Odsuwając felgę od piasty ,by pomieściła zacisk, sporo wyjedzie poza obrys auta – będzie konieczne poszerzenie nadkoli i wyprofilowania by nie ciąć rantami opon.
Tarcza od MPS'a ma 25mm grubości (tak samo jak od zwykłej 6-ki), a większość przednich zacisków jest pod tarcze 30mm i grubsze. Wymusi to użycia dystansowych płytek między klocki a tłoczki – zapobiegnie ich wypadnięciu z tłoczyska (tarcze i klocki się przecież zużywają i tłoczki). Dla mnie ogólnie taki mod trochę drutem pachnie.
Dlatego w Twoim przypadku wziąłbym tylne zaciski od Porsche – są pod tarcze 26mm, przykręcane od góry, a przede wszystkim w miarę wąskie (nie będzie trzeba mocno odsuwać koła od piasty żeby je pomieścić). Pozostanie kwestia dorobienia odpowiedniego prostego adaptera
BTW, jaką masz pompę hamulcową??
kamil_d91 napisał(a):range to nie auto wyczynowe tylko usportowiona wersja wiec ja bałbym sie o grzanie układu hamulowego przy ostrej jezdzie na torze
a co ma piernik do wiatraka? Nie ma to znaczenia kompletnie co piszesz...
kamil_d91 napisał(a):range to nie auto wyczynowe tylko usportowiona wersja
On jest tak ciężki że hamulce muszą być z duużym zapasem i na pewno świetnie dadzą radę w takim aucie.
onyx napisał(a):BTW, jaką masz pompę hamulcową??
Seryjna z 1,3 na gazniku:P
kamil_d91 napisał(a):range to nie auto wyczynowe tylko usportowiona wersja wiec ja bałbym sie o grzanie układu hamulowego przy ostrej jezdzie na torze
yyy nie rozumiem
Dopisano 14 paź 2012 15:06:
onyx napisał(a):Sprawa przedstawia się tak, że nie możesz wciąć jakiegokolwiek zacisku, oby 4-tłoczkowego. Po pierwsze marne szanse, że zmieścisz na szerokość tak spory zacisk odpowiednio go centrując bez użycia bardzo grubych dystansów lub małego ET. Odsuwając felgę od piasty ,by pomieściła zacisk, sporo wyjedzie poza obrys auta – będzie konieczne poszerzenie nadkoli i wyprofilowania by nie ciąć rantami opon.
To nie problem. Tak chce przejsc na jakies godne uwagi 17 z et 30 do tego dystans 2cm z przodu 3cm z tyłu i ciecie nadkoli bedzie konecznoscia, bo musze jeszcze zglebic auto o 2 cm. Taki jest plan.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości