Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
Powiem Ci, że bardzo dokładnie studiowałem ostatnio spód mojego samochodu bo mam zamiar jeszcze coś zakombinować i powiedzieć mogę, że przy wydechu 2x 3-1 (każda rura od kolektora po 1,25") i rurach puszczonych razem da radę się zmieścić bez problemu 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ok, a jak z tlumikami? lepiej umiescic je po srodku gdzies czy dopiero na koncu?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Szczerze mówiąc nie bardzo widzę miejsce na 2 tłumiki. Poza tym Mx-3 ma lekko zadarty kuper i raczej puszki będą bardzo widoczne co zbyt fajne nie jest. Inną sprawą jest to, że wypadałoby tuningować japońskie auto w duchu JDM. Pierwszy znaczący krok poczyniłeś wkładając silnik JDM. Fajnie byłoby gdybyś dalej szedł tą drogą
Także ja jestem za 1 tłumikiem, myślę, że świetnie by leżał Mugen twin loop silencer ;] Droga sprawa ale można zadowolić się repliką za duuużo mniejsze pieniądze.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Gdybyś tłumiki chciał dać na końcu to musiałbyś je upchnąć między zawieszeniem, żeby bardzo nie wystawały co nie wydaje mi się dobrym pomysłem 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dobra, dzieki za odpowiedzi, wszystko sie okaze co do wydechu jutro po rozmowie z Kalim 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol jeżeli chcesz robić mazde w stylu JDM to masz za duże fele
hehe ale ładnie by mx wyglądał z mugenem jakimś 
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
krakusik mx-3 napisał(a):Jacol jeżeli chcesz robić mazde w stylu JDM to masz za duże fele
Ok, to nie będzie typowy JDM, zawiode fanatyków tego stylu.
Felgi zostają, ponieważ jestem zakochany w tym wzorze
krakusik mx-3 napisał(a):hehe ale ładnie by mx wyglądał z mugenem jakimś
Widziałem mx-a z mugenem i jakos mi nie podchodzi... zostane raczej przy tej dwururce (lub podobnej), do mugena bym musial miec jakis tjjjjuningowy zderzak
Co do wydechu to jednak zdecydowałem sie na układ 6-2-1. (czekam na doplyw kaski i jazda z wydechem
Teraz w domu bawię się w stylistyke i naprawe pewnych niedoróbek... doszły do mnie nowe seryjne kierunki przednie, gdzie znów pozbywałem sie pomaranczowego filtra. Tym razem nie popelnilem tegobledu i nie cialem tego na zywca i nie wyciagalem przez dziurke od zarowki, tylko rozkleilem cale kierunki i normalnie odkrecilem filtr, przy okazji caly kierunek zostal wyczyszczony i wyglada jak nowy
Od jutra walcze z uszczelnieniem clearów tylnych, bo tajwanski szit paruje (mowie o lampach [jakich?]). Bede rozklejal lampe i skejal ponownie na nowy czarny silikon, nie powinno byc juz parowania
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Tym razem nie popelnilem tegobledu i nie cialem tego na zywca i nie wyciagalem przez dziurke od zarowki, tylko rozkleilem cale kierunki i normalnie odkrecilem filtr, przy okazji caly kierunek zostal wyczyszczony i wyglada jak nowy
No najlepiej sie wycina lutownicą, tak jak robił Letki, rozklejanie elementów fabrycznie sklejonych jest ostatnią żeczą jaka powinno się robić.Sam widzisz jak wygladają teraz kierunki Krzycha po przeróbkach
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
mX-MEN napisał(a):No najlepiej sie wycina lutownicą,
Jestem innego zdania, bo jak to robilem to popierdzielilem caly ten otwor, teraz sobie ladnie rozkleilem i skleilem (tym samym klejem co byl-wystarczylo go rozrzac ponownie) i kierunki po testach szczelniutkie az milo
Co do kierunkow krzyska to sa spekane, i dlatego paruja, nie dlatego ze byly rozklejone
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Jestem innego zdania, bo jak to robilem to popierdzielilem caly ten otwor
Bo nie wcieliłeś sie w rolę dr. Burskiego – do sprawy trzeba podchodzić z hirurgiczna precyzją
Jacol napisał(a):kierunki po testach szczelniutkie az milo
Robiłeś test ciśnieniowy
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
Można to nazwa testem łazienkowymmX-MEN napisał(a):Robiłeś test ciśnieniowy
Wszystko wyjdzie w praniumX-MEN napisał(a):Prawdziwy test będzie dopiero jak je założysz i w różnych warunkach trochę pojeździsz.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
FKamil napisał(a):no właśnie, u mnie też parują, a na dodatek dostał się kurz do nich ysz Jak będziesz je rozklejał ? W ciepłej wodzie czy opalarką ? Też muszę z nimi coś wykminić..
Tak jak kierunki, czyli duuuuży gar, gorąca woda i jazda...
Jak mi sie uda i nic nie polamie to napisze co i jak
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Green napisał(a):tylko uwazaj nie zamocz sobie gipsu:P
z inwalidy sie smiejesz??
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Po praktycznie całym dniu spędzonym na fotelu pasażera muszę stwierdzić że:
-zakochałem się w tym aucie ponownie
-dźwięk jest boski
prawie jak startujący odrzutowiec
-zapier**la niemiłosiernie
-no i ten efekt przy "normalnej" jeździe po mieście
wszystkie oczy skierowane na kl-ze
-wolę turbo w gtx ze względu na pssss :p no i mniejsze spalanie
To kiedy znowu jakiś dłuższy spocik we Włocławku
Można by się polansować po mieście

-zakochałem się w tym aucie ponownie

-dźwięk jest boski
-zapier**la niemiłosiernie
-no i ten efekt przy "normalnej" jeździe po mieście
-wolę turbo w gtx ze względu na pssss :p no i mniejsze spalanie
To kiedy znowu jakiś dłuższy spocik we Włocławku


- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):dźwięk jest boski prawie jak startujący odrzutowiec
wydech już zrobiony? Bo jeśli nie to odrzutowiec odezwie się na przelocie pełnym dopiero
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości