Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
ho ho, no to na przyszły sezon będzie grubo  
			
			
		- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
 - Posty: 2352 (23/37)
 - Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
 - Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW 
oho ho, to się dzięję. Oby tym razem lepiej to działało 
			
			

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
Co to za silnik?z jakiego auta?
W jaka moc celujesz?
Graty tak wogole
			
			W jaka moc celujesz?
Graty tak wogole

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Coś chyba przegapiłem albo nie wyczytałem a co sie stało z silnikiem 2,0T zakutym 
FIVE w MX-3 2,5T na skrzyni od 1,8 to jak automat od 40-50 do 220
 na piątym biegu, elastyczność superrr....wykresik kiedy 
?
			
			FIVE w MX-3 2,5T na skrzyni od 1,8 to jak automat od 40-50 do 220
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Jak feniks z popiołów
			
			–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
		O fajnie się dzieje , jeśli moc będzie większa niż poprzednio , to będziesz miał brak konkurencji na zlotach , przynajmniej tych Mazdaspeed:) Super projekt , który przede wszystkim dobrze jedzie , a dodatkowo wygląda pięknie i nie zdradza co tam pod maską siedzi:) Powodzenia w modach.
			
			

- Od: 6 gru 2009, 12:35
 - Posty: 3100 (13/54)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :) 
Ogień w szopie 
			
			
		Thx all 
Na razie pompa paliwa nei wytrzymala stresu i sobei padła, choc juz wczesniej dziwnie fochowała tak teraz wyciagnela kopyta na dobre. Denatem jest Deatschwerk DW65C, nowa taka sama juz w drodze, moze pozyje dluzej
			
			Na razie pompa paliwa nei wytrzymala stresu i sobei padła, choc juz wczesniej dziwnie fochowała tak teraz wyciagnela kopyta na dobre. Denatem jest Deatschwerk DW65C, nowa taka sama juz w drodze, moze pozyje dluzej
Less roof, more fun

		
DW65C – we meet again.
Obyś nie padła po 1,5 roku jak twoja poprzedniczka.

No i premiera krajowa – 3 barowy GM map sensor w NC czyli kto twierdzil, ze nie da sie stroic na seryjnym kompie korzystajac z map sensora zamiast przeplywki ... oczywiscie ecutek byc musi .

Co do szybkiej recenzji strojenia moto-eastu, ktore co prawda jest w toku, ale da sie zauwazyc przepasc miedzy tym co bylo a tym co jest. Otoz auto chodzi jak złoto na wolnych obrotach, zero falowania i przyduszania po odpuszczeniu gazu np dojezdzajac do swiatel pomimo rury wokol MAF'a 3 cale... a jednak da sie miec stabilne obroty.
Auto odpala po pol sekundy od przekrecenia zaplonu, a nie kilku jak wczesniej. Da sie. Nie zalewa sie na zimnym silniku i nie smierdzi non stop paliwem. Inny swiat.
Procedura startowa pieknie nabija boost w miejscu do 0,5 bara i no-lift shifty dzialaja wysmienicie. Zaluje, ze od razu nie poszedlem w ecutek'a tylko bladzilem w poszukiwaniu strojenia w PL na ruskim sofcie.
			
			
		Obyś nie padła po 1,5 roku jak twoja poprzedniczka.

No i premiera krajowa – 3 barowy GM map sensor w NC czyli kto twierdzil, ze nie da sie stroic na seryjnym kompie korzystajac z map sensora zamiast przeplywki ... oczywiscie ecutek byc musi .

Co do szybkiej recenzji strojenia moto-eastu, ktore co prawda jest w toku, ale da sie zauwazyc przepasc miedzy tym co bylo a tym co jest. Otoz auto chodzi jak złoto na wolnych obrotach, zero falowania i przyduszania po odpuszczeniu gazu np dojezdzajac do swiatel pomimo rury wokol MAF'a 3 cale... a jednak da sie miec stabilne obroty.
Auto odpala po pol sekundy od przekrecenia zaplonu, a nie kilku jak wczesniej. Da sie. Nie zalewa sie na zimnym silniku i nie smierdzi non stop paliwem. Inny swiat.
Procedura startowa pieknie nabija boost w miejscu do 0,5 bara i no-lift shifty dzialaja wysmienicie. Zaluje, ze od razu nie poszedlem w ecutek'a tylko bladzilem w poszukiwaniu strojenia w PL na ruskim sofcie.
Mam nadzieję ze jednak dojedziesz 
 
Namów tez Kaliego,byloby grubaśnie
			
			Namów tez Kaliego,byloby grubaśnie
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		najbardziej za@biaszcza mazda na świecie 
			
			
		Kichniemy troche na kurza zaległy w tym wątku jako, że wszyscy napewno są świadomi, że u mnie zawsze coś się dzieje  
 
Hamowanie na chamskich zimowych kołach

Centrum sterowania Kapitana J.L.Picarda

I strojonko zaplonu wypluło taki oto rezultat:
352 kunia i 484 niutka. Fajnie jak na seryjny silnik na 1,0 bar
			
			Hamowanie na chamskich zimowych kołach

Centrum sterowania Kapitana J.L.Picarda

I strojonko zaplonu wypluło taki oto rezultat:
352 kunia i 484 niutka. Fajnie jak na seryjny silnik na 1,0 bar
Less roof, more fun

		
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
 .:

