![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97
Beny, "kalkulator" daje rade tylko bateria padła   
 
Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm, całkowitych: 700x140x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm...zderzak podcięty ok 2.5cm od wew
nowe graty


i orurowanie fmic

No i w końcu odpaliłem, co prawda jeszcze bez podłaczonego dolotu.... Olej nigdzie nie kapie, wirnik ładnie kreci się i swista. Powoli do przodu 
 
przy okazji wyszło kilka "niespodzianek" które trzeba poprawic
			
			
		Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm, całkowitych: 700x140x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm...zderzak podcięty ok 2.5cm od wew
nowe graty


i orurowanie fmic

No i w końcu odpaliłem, co prawda jeszcze bez podłaczonego dolotu.... Olej nigdzie nie kapie, wirnik ładnie kreci się i swista. Powoli do przodu
przy okazji wyszło kilka "niespodzianek" które trzeba poprawic
respekt  
 
w jaką moc celujesz?
			
			
		w jaką moc celujesz?
Czemu nie zastosowałeś IC z wyjściami po jednej stronie, grzeją się bardziej ale do 0.3 bar to nie ma kompletnie znaczenia. Po drugie co z LPG, będzie tak ustawiony żeby przy nadciśnieniach się przełączać na PB?
			
			Stała pod ścianą prężąc kakao
		powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ? 
			
			
		People_Hate_Me napisał(a):powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ?
Mirek ma vortech-A
Gib napisał(a):Czemu nie zastosowałeś IC z wyjściami po jednej stronie, grzeją się bardziej ale do 0.3 bar to nie ma kompletnie znaczenia.
możliwe że dlatego , ze symetryczny jest tańszy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) , co prawda więcej rurek wtedy trzeba, ale Miru kupił chyba używkę. Ale niech on to potwierdzi.
 , co prawda więcej rurek wtedy trzeba, ale Miru kupił chyba używkę. Ale niech on to potwierdzi.
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Dokładnie jak Mariusz napisał, fmic trafił się w dobrej cenie a poprowadzic rurkę górą to zaden problem   Lpg prawdopodobnie wyleci bo turbo od volvo nie wstaje az tak poźno zeby dało się jeżdzić na podciśnieniu i lpg
 Lpg prawdopodobnie wyleci bo turbo od volvo nie wstaje az tak poźno zeby dało się jeżdzić na podciśnieniu i lpg  ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
 
obx nówka poszedł w swiat a zastąpił go vortech niestety jeszcze nie testowane bo wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii
 niestety jeszcze nie testowane bo wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii  
			
			
		![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
 People_Hate_Me napisał(a):powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ?
obx nówka poszedł w swiat a zastąpił go vortech
MIRU napisał(a): wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii
czyli?
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
A czego na lpg na podcisnieniu nie rozumie, masz sekwencje ?
Zmienisz parownik strojenie i na LPG będzie śmigać na turbie, ja chce na początek wystroić na BP a potem pobawie sie w LPG który ma wiekszą liczbe oktanów i spalanie stukowe nie wystepuje tak szybko jak na BP, w tej chwili jak masz FMU na BP to możesz na sekwnecji lepiej go dostroić niz na BP
			
			Zmienisz parownik strojenie i na LPG będzie śmigać na turbie, ja chce na początek wystroić na BP a potem pobawie sie w LPG który ma wiekszą liczbe oktanów i spalanie stukowe nie wystepuje tak szybko jak na BP, w tej chwili jak masz FMU na BP to możesz na sekwnecji lepiej go dostroić niz na BP
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości







 mniej więcej tak będzie
  mniej więcej tak będzie   
 

 Teraz czekać tylko na jakiś filmik z jazdy
 Teraz czekać tylko na jakiś filmik z jazdy 










