jarek.ZE napisał(a):Ale patrząc na wykres lukstera i plan dalszych modyfikacji wybór sprzęgła chyba nie był taki zły?
Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Grzesio wiem,że nie urywa. Ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Grzesio wiem,że nie urywa. Ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie
jarek.ZE napisał(a):Ale patrząc na wykres lukstera i plan dalszych modyfikacji wybór sprzęgła chyba nie był taki zły?
W sensie zakucie?? Silnik to zniesie, a co ze skrzynią? Bo to jest chyba element, który się podda
To jest moc i moment Lukiego z 0,5 bara i mocno cofniętego zapłonu po poprawie zapłonu było chyba 311kuni
Do 300 dasz rade z korbami ori , a korby milleni na kutych tłokach znoszą okolice 500 kunia
Do 300 dasz rade z korbami ori , a korby milleni na kutych tłokach znoszą okolice 500 kunia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Słuchajcie to jest tylko fun
Jest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady
http://www.xtremethings.com/F40_Transmi ... splant.htm
Albo
:
http://www.par-engineering.com/sections/products/products.aspx?typeId=gearsets&manId=mazda§ionId=1
onyx napisał(a):W sensie zakucie?? Silnik to zniesie, a co ze skrzynią? Bo to jest chyba element, który się podda
http://www.xtremethings.com/F40_Transmi ... splant.htm
Albo
http://www.par-engineering.com/sections/products/products.aspx?typeId=gearsets&manId=mazda§ionId=1
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Słuchajcie to jest tylko funJest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady
![]()
Haa



Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):jarek.ZE napisał(a):Słuchajcie to jest tylko funJest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady
![]()
Haa![]()
Dobre sobie. Fun sie konczy kiedy stajesz na kresce i taka racja. Nie wazne czy to 1/4 czy tor. Tak czy siak powodzonka w modach.
W dodatku jak trochę siana kosztują takie zabawy
mlody1921 napisał(a):o 300 dasz rade z korbami ori , a korby milleni na kutych tłokach znoszą okolice 500 kunia
Korby gną się od momentu, nie od mocy. I tego jak ten moment jest rozwijany. Czyli to co napisał weede:
i będzie po problemie.weede napisał(a): łagodniej wchodzący NM
Te 300 czy 500 koni, o których piszesz o niczym kompletnie nie mówi.
W planach jest taka korba i tłok:

Przy doładowaniu 1,25bar powinno wyjść 430KM/420Nm
Ale to odległe plany.
Więc zbieram $ na następne graty, a jeszcze tego sporo zostało
Przy doładowaniu 1,25bar powinno wyjść 430KM/420Nm
Więc zbieram $ na następne graty, a jeszcze tego sporo zostało
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
I tak na okrągło
na tym ta zabawa polega...
Tak Pauter i Wiseco 8.5:1 dedykowane do KLa
Jeszcze fajne porównanie korb:
-seria 1,9cm
-millenia 2,2cm
-pauter 4,1cm

Tak Pauter i Wiseco 8.5:1 dedykowane do KLa
Jeszcze fajne porównanie korb:
-seria 1,9cm
-millenia 2,2cm
-pauter 4,1cm

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Cena za PARa jest w dolarach australijskich czyli jakieś 13tys.zł. + przesyłka z Australii
Skrzynia będzie częścią eksploatacyjną. Będzie wymieniana co wymianę oleju
Koszt skrzyni z KLa to 200-300zł. Jakoś damy radę 
Skrzynia będzie częścią eksploatacyjną. Będzie wymieniana co wymianę oleju
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jarek pomyśle jeszcze o kompresorze np. Rotrex C30-84/94. Mocy i momentu będziesz miał z 350km/400nm a przyrost będzie liniowy i skrzynia powinna to znieść dużo łatwiej niż przy strzale z turbo.
Jeśli u mnie eaton okaże się za mały pójde własnie w Rotrexa albo Vortecha.
Tu w Probe:

Jeśli u mnie eaton okaże się za mały pójde własnie w Rotrexa albo Vortecha.
Tu w Probe:

Adrenaline Addiction.
Racja
. Nie ma co gdybać. Pożyjemy, zobaczymy. To naprawdę odległe plany, może mi się znudzi EC +KL po drodze
.
Na razie skupmy się na najbliższych planach, czyli 270-280KM.
Na razie skupmy się na najbliższych planach, czyli 270-280KM.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
weede napisał(a):Rotrex

Rotrex bierze to co najlepsze z turbosprężarek i kompresorów śrubowych – to jedyna słuszna droga. Vortech za bardzo ma zbliżona ch-kę do turbo, tyle że napędzany jest mechanicznie – nie ma co sobie tym zawracać głowy
Rafał olej to turbo i wkładaj Rotrexa
Ale wy mieszacie w głowie
I to przed kimką 


Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-VR6-Rotrex ... 337efe81d4
bierz i nie gadaj!
bierz i nie gadaj!
Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości