Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mx-3lover » 3 kwi 2017, 07:25

Wczoraj podczas treningu przeskoczył rozrząd. Dla mnie to punkt zwrotny dla projektu i sportowej jazdy.
Mam już dość pakowania w to ciągłej kasy, są inne lepsze rzeczy do roboty. Mazda będzie od teraz jeździć jako Daily ze względu na poniesione koszty.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bo_Lo » 3 kwi 2017, 09:05

Nie poddawaj sie metr przed meta.Silnik bezkolizyjny,załóż nowy rozrząd i dawaj na Poznań.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez adis555 » 3 kwi 2017, 11:02

Dokładnie, raczej silnikowi nic wielkiego się nie stalo.

By LG G5
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez mx-3lover » 3 kwi 2017, 11:11

Silnikowi nic się nie stało, do samego końca odpalał. W sumie to rozrząd 2 razy przeskoczył, po 1 razie silnik zrobił się słabszy, a po 2 z trudem odpalał. Rozrząd zostanie ogarnięty a Mazda dalej będzie mi służyć, ale tylko i wyłącznie jako dupowóz. Wątek można zamknąć. papa
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez dam92 » 3 kwi 2017, 11:41

Jaki masz napinacz rozrządu?
Pytam o to dlatego że mi się trafił jakiś zamiennik aluminiowy który miał inne wymiary niż ori żeliwny, efekt był taki że KL'a do życia w mx przywracałem 2 tyg, bo okazało się że rozrząd przeskoczył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 22:57
Posty: 194 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez Piotr_ » 3 kwi 2017, 12:00

Foch na Mazdę ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bo_Lo » 3 kwi 2017, 12:38

Czyli wymiękasz i na Poznań nie przyjedziesz ? :>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez marcinowozniako » 3 kwi 2017, 12:42

Nie rób tego. :D Ogarnij rozrząd i wbijaj na Poznań jak wcześniej napisano. Przecież tu już tyle serca i kasy w projekt wrzucono że szkoda to teraz zostawiać. Zresztą ogromnie mnie ciekawi jak twoje KLZE jedzie i bardzo chciałbym abyś mnie przywiózł :D Zastanów się jeszcze bo tracisz szansę na zdobycie podium w zawodach. Poza tym ten dupowoz trochę drogi będzie. Mój Kl pali mi 20l w mieście i sama bena kosztuje sporawo w skali miesiąca.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 3 kwi 2017, 13:07

Myślę że jak przyjedziesz na Poznań o zrobisz wynik to Ci się odmieni ;–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez DARO MAZDA 323 » 3 kwi 2017, 13:56

chyba jednak nie przyjedzie

viewtopic.php?f=564&t=196992&start=280
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez mx-3lover » 3 kwi 2017, 16:42

dam92 napisał(a):Jaki masz napinacz rozrządu?
Pytam o to dlatego że mi się trafił jakiś zamiennik aluminiowy który miał inne wymiary niż ori żeliwny, efekt był taki że KL'a do życia w mx przywracałem 2 tyg, bo okazało się że rozrząd przeskoczył.

Napinacz był żeliwny, jedna rolka hałasuje, druga ma lekkie bicie. Zamówiłem już nowy rozrząd razem z pompą by nie kusić losu.

Piotr_ napisał(a):Foch na Mazdę ;)

Gdzieś ta granica jest. Mam Deja Vu, w k8 było to samo...

Bo_Lo napisał(a):Czyli wymiękasz i na Poznań nie przyjedziesz ? :>

Dla mnie ten samochód zakończył swoją karierę.

marcinowozniako napisał(a):Nie rób tego. :D Ogarnij rozrząd i wbijaj na Poznań jak wcześniej napisano. Przecież tu już tyle serca i kasy w projekt wrzucono że szkoda to teraz zostawiać. Zresztą ogromnie mnie ciekawi jak twoje KLZE jedzie i bardzo chciałbym abyś mnie przywiózł :D Zastanów się jeszcze bo tracisz szansę na zdobycie podium w zawodach. Poza tym ten dupowoz trochę drogi będzie. Mój Kl pali mi 20l w mieście i sama bena kosztuje sporawo w skali miesiąca.


Jakby co oddam za 15 tyś.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez marcinowozniako » 3 kwi 2017, 16:57

Może popełniłeś jakiś błąd który również w k8 popełniałeś. Też jeżdżę dosyć ostro i ani na k8 ani teraz narazie na KL problemów z rozrzadem nie mam :D Napisałeś że podczas treningu, jakieś czasy 0-100 czy 1/4 może zdążyłeś porobić? To sprzedajesz czy zostawiasz bo teraz już sam nie wiem.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 3 kwi 2017, 17:10

No wierzyć się nie chce,trochę rozumiem wkurw i rezygnację z projektu,ale ten Poznań już pojedź Tyle modów,przepustnica,relokacja,odchudzanie...Daj jej odejść w dobrym stylu.Rozrzad i tak zrobisz więc ta jedna imprezę możesz zaliczyc.Pozniej daily i tyle.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez mx-3lover » 3 kwi 2017, 19:14

Dziękuję Wam za wsparcie. Tak ścieram silikon z miejsca gdzie była pompa wody i coś we mnie pękło... W jednej chwili przypomniała mi się historia Mazdy w moich rękach i mówię nie, nie damy się. Także wszystko wraca do normy i widzimy się w Poznaniu, dzięki.

A czasy? Rewelacja, co prawda nie mogłem znaleźć dobrej drogi, ale około 6s do 100km/h i 14.3s na ćwiartkę. Trakcja jest nieziemska, auto wystrzeliwuje jak z procy i nie ma poślizgu podczas przepinki na 2 bieg.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bo_Lo » 3 kwi 2017, 19:17

No i bomba.Twardym trza być nie mientkim ;)
Do zobaczenia w Poznaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez marcinowozniako » 3 kwi 2017, 19:46

Federale aż tak Ci wczoraj kleily? Pogoda w sumie dla nich była bardzo dobra, 20 stopni mocne słońce ale powiem Ci że przy mojej zmianie biegów i naprawdę super miękkiej mieszance opon i tak potrafi mi się uslizgnac przy zmianie 1 na 2 także zaczyna mnie zastanawiać co żeś porobił z geometrią czy zawieszeniem że masz taką sytuację. Co prawda wczoraj ani przedwczoraj nie jeździłem Ale jak mówię mi czasem potrafi się uslizgnac nie wiem może to zależy od tego w którym momencie zmianie bieg z 1 na 2. Nie oszukujmy się w kl-xx jest bardzo ciężko idealnie zmienić tuż przed odcinka bieg na następny w orzypadku 1 i 2 i mi czasem zdarza się minimalnie załapać odcinke:D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez mx-3lover » 3 kwi 2017, 20:24

Porządnie je rozgrzałem. Myślę, że gwint dużo daje i przód nie podnosi się mocno. Geometria jest taka:
Zbieżność przód -0.05
Zbieżność tył 0.00
Pochylenie kół -1° z uwagi na bicie półosi.

U siebie na 1 i 2 kręcę do 7500, a na 3 i 4 do 7200.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez marcinowozniako » 3 kwi 2017, 21:04

Znaczy w sumie na 4 kręcisz już raczej do końca przy pomiarze na 1/4 raczej 5 biegu nie wrzucasz? Czyli biegi zmieniasz w tym samym momencie co ja :D
Dobrze że masz sprezynki z klde bo inaczej nie mógł byś tak zrobić. Fakt to podnoszenie się przodu przy przyspieszeniu jest dosyć wkurzajace i u mnie mimo że założyłem teraz sprężyny obniżające i twardsze to jakoś wcale nie jest na tym polu lepiej. Mnie ratują te oponki jednak ciekaw jestem jak bardzo.

W dzień robiłeś te pomiary czy wieczorkiem? Rozgrzewales na zakrętach czy jak?
W sumie też mam semislicki które powinienem rozgrzać dla najlepszych parametrów jednak ja jestem wstanie to zrobić i wiele szybciej :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Szyna » 3 kwi 2017, 21:47

mx-3lover napisał(a): Wątek można zamknąć.

Zamknąć to Ty się możesz :P Widzimy się na Poznaniu :D
Nie tylko Ty masz kryzysy i problemy wieku średniego ;)
Jak silnik wybuchnie na Poznaniu albo się zapali (a tacy już byli) to wtedy zamkniemy wątek <rotfl>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mx-3lover » 4 kwi 2017, 09:13

marcinowozniako napisał(a):Znaczy w sumie na 4 kręcisz już raczej do końca przy pomiarze na 1/4 raczej 5 biegu nie wrzucasz? Czyli biegi zmieniasz w tym samym momencie co ja :D

Ta sama skrzynia.

marcinowozniako napisał(a):W dzień robiłeś te pomiary czy wieczorkiem? Rozgrzewales na zakrętach czy jak? W sumie też mam semislicki które powinienem rozgrzać dla najlepszych parametrów jednak ja jestem wstanie to zrobić i wiele szybciej :D

W dzień, rozgrzewałem z miejsca.

Szyna napisał(a):Widzimy się na Poznaniu :D

I znowu na przywitanie poczochrasz mnie po włosach? <lol>
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy