Słupek pomalowany
Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Zwrotnice pomalowane na czarno już hamulce prawie gotowe do pasowania, szukam szpilek dłuższych do Mxa, szpilki do mxa 12x1,5 i radełko 13mm
?
Słupek pomalowany
jutro montarz gajgerów wkoncu.
Słupek pomalowany
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Dziś było trochę wolnego czasu powoli składam hamulce, tarcze 4x100 używane na test ,zaciski złota perła, zwrotnice wypiaskowane wymalowane, nowe łożysko,
Dziś przyszły sikawki troche za duzo ale co tam:D 500-515cc przy 3barach sądze że po zimie stykną na męskiego bara
Dziś przyszły sikawki troche za duzo ale co tam:D 500-515cc przy 3barach sądze że po zimie stykną na męskiego bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie wiem czy Ciebie zmartwię czy też nie, ale te wtryski (jeżeli pochodzą z Subaru) to są 440cc przy 3 barach. Mają zielone plastikowe dystanse – paski. Jakby były brązowo-czerwone to by były 550cc
440 mają 4 dziurki w rozpylaczu, a 550cc 12.
A to czy stykną na bara czy też nie, dużo zależy od rozmiaru sprężarki, a nie tylko samej wartości doładowania
440 mają 4 dziurki w rozpylaczu, a 550cc 12.
A to czy stykną na bara czy też nie, dużo zależy od rozmiaru sprężarki, a nie tylko samej wartości doładowania
Wiem wiem ale wyczytałem na necie że te wtryski mają 440 przy 2,5bara gość testował ich i przy 3barach dawały 505 
Dopisano 04 paź 2013 14:46:
Ma być bar z holseta
luxter robił na 370 bara, a na 1,2bara silnik klękł to nawet jak440 mają przy 3 barach to zapas na wtryskach będzie
Dopisano 04 paź 2013 14:46:
Ma być bar z holseta
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie jestem specem od Subaru, ale wydaje mi się że w nich podobnie jak w mazdach i nissanach jest 3 bary na listwie i te 440cc jest podawane dla takiego ciśnienia. Sprawdź te otwory w końcówkach wtrysków. Jakoś mam wrażenie, że ktoś Cię w bambuko zrobił 
nie nie nikt mnie nie zrobił ja wiem wszędzie czytałem że to są 440 wiem że są zielone i mają 4 otwory, czytałem tylko że gość po wyczyszczeniu i sprawdzeniu przy 3 barach miał 505cc
kupione były z faktem 440
w subaru na nich robią 310-330 kunia na 4 sztukach, głównie chodziło żeby 370 nie chodziły na 100% swoich możliwość żeby jakiś zapas był
kupione były z faktem 440
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):nie nie nikt mnie nie zrobił ja wiem wszędzie czytałem że to są 440 wiem że są zielone i mają 4 otwory, czytałem tylko że gość po wyczyszczeniu i sprawdzeniu przy 3 barach miał 505cc
kupione były z faktem 440w subaru na nich robią 310-330 kunia na 4 sztukach, głównie chodziło żeby 370 nie chodziły na 100% swoich możliwość żeby jakiś zapas był
Dla mnie ten test to jakaś lipa i tyle
Dziś jedna strona siadła, a do tego dojdzie jeszcze pompa hamulcowa z 626 v6, klocki textary, przewody w oplocie, tarcze narazie na próbę boscha, potem wlecą nacinane/nawiercane
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
To już nie jest zwykłą odpustowa petarda, to bomba jądrowa 

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
E tam do bomby to jeszcze brakuje ale wczoraj na drodze powrotnej chłopaki w e46 coupe 330 pewni siebie, jak mazda ich objechała jak chciała byli zdziwieni i odechciało sie im już ścigać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a): jak mazda ich objechała jak chciała byli zdziwieni i odechciało sie im już ścigać
lubie to
jak tam pompa już zainstalowana? zapodaj fotki w całej okazałości mazdy
Pompa hamulcowa jeszcze od k8 bo brakło chwili czasu na przekladke, z zew, to niema co oglądać,
błotnik zielony, maska pofalowana jeszcze po sarnie, lepiej ogladac performance
hamulce na dotarciu ale juz jest różnica, choc wydaje mi sie ze pedal za miekki pompa musi wlecieć więszka
błotnik zielony, maska pofalowana jeszcze po sarnie, lepiej ogladac performance
hamulce na dotarciu ale juz jest różnica, choc wydaje mi sie ze pedal za miekki pompa musi wlecieć więszka
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Mazda cały czas śmiga narazie bez awarii, jedyne co to przy flanszy łączeniowej pokazują sie spaliny jakiś spawik puścił w dwóch miejscach, mazda idzie pod dach bo jak popada to na 4 biegu gubi trakcjie, semislick po zimie wskazany
dzięki tekkenfan za porade
Z nowości:
– Sprężyna od WG dopasowana do 0,5 bara czego efektem jest, WG sie nie uchyla i na 2 biegu jest już 0,5 bara idzie pełnym ogniem
– Uruchomiona procedura startu
dzięki tekkenfan za porade
Z nowości:
– Sprężyna od WG dopasowana do 0,5 bara czego efektem jest, WG sie nie uchyla i na 2 biegu jest już 0,5 bara idzie pełnym ogniem
– Uruchomiona procedura startu
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Dzięki pomocy kolegi Tekkenfan po wipsaniu danych może dobrych wyszło coś takiego przy 0,47 bara moc na kołach pieron wie ale pewnie + 20-25% wyjdzie moc na silniku tylko, pomiar na 4 biegu ale źle zrobiony powinno sie kręcić od 2000-7000 a tu było do 5xxx
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Młody pojedź tym wreszcie na obciążeniówkę 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości